• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 11:30

Detail zákazky Z202014123

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:40
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 11:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 11:30

Základné údaje

Z202014123

OF-215946

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836747

Objednávateľ

00606723

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Košiciach

Ipeľská 1, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

47051141

KoHa pro s.r.o.

Zvolenská cesta 63/B, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Osobné Ochranné Pracovné Prostriedky a Odevy 2020

Ochranné pracovné prostriedky,obuv, nohavice,košele,plášť dlhý, montérkova súprava,čižmy,zástera gumená,tričko

  • 18100000-0 - Pracovné odevy, špeciálne pracovné odevy a doplnky
  • 18110000-3 - Pracovné odevy
  • 18830000-6 - Ochranná obuv

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobné Ochranné Pracovné Prostriedky a Odevy 2020
Funkcia
Osobné Ochranné Pracovné Prostriedky a Odevy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Košeľa dámska krátky rukáv, biela, 100% BA,200g, 1x vrecko hore, 2x vrecko dole ks 1
Košeľa pánska krátky rukáv, biela. 100% BA,200g, 1x vrecko hore, 2x vrecko dole ks 1
Nohavice dámske, biele, zadný diel guma+pútka, 100% BA, 200g ks 1
Nohavice pánske, biele. zadný diel guma+pútka, 100% BA, 200g ks 1
Plášť dámsky dlhý rukáv, biely, 100% BA, 240g ks 1
Plášť pánsky dlhý rukáv, biely, 100% BA, 240g ks 1
Čižmy gumené biele pár 1
Šľapky dámske, ortopedické, v celokoženom vyhotovení. Zvršok dvojprackový kožený, otvorená špica, bez zadného pásika, biele (obrazová príloha) pár 1
Šľapky pánske, ortopedické, v celokoženom vyhotovení. Zvršok dvojprackový kožený, otvorená špica, bez zadného pásika, biele (obrazová príloha) pár 1
Dámske sandále zdravotné, zvršok kožený, s ortopedickou stielkou, s plnou špicou, perforované, s polohovateľným pásikom okolo päty, biele (obrazová príloha) pár 1
Dámske sandále zdravotné, zvršok kožený, s ortopedickou stielkou, s plnou špicou, neperforované, s polohovateľným pásikom okolo päty, biele (obrazová príloha) pár 1
Pánske sandále zdravotné,zvršok kožený, s ortopedickou stielkou, otvorená špica, so zadným pásikom,perforované (obrazová príloha) pár 1
Montérková súprava dvojdielna, modrá, 100% BA ks 1
Vesta fleecová, farba biela,                                               strih: klasická vesta s golierikom a 2 vreckami, zapínanie na zips, materiál 100 % polyester, fleec min.260g ks 1
Mikina fleecová, farba biela,                                                   strih: klasická mikina s golierikom a 2 vreckami, zapínanie na zips, materiál 100 % polyester, fleec min.260g ks 1
Zástera gumená dlhá ks 1
Tričko biele, krátky rukáv, 190g, 100% BA, ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
*V prípade ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti  za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním a poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
*Dodávateľ nepostúpi pohľadávku z toho zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná.
*Cena za predmet zákazky musí zahŕňať náklady spojené s dopravou, naložením a vyložením a všetky ďalšie možné náklady spojené s dodávkou predmetu zákazky na miesto určenia
*Objednávateľ požaduje ako predmet zákazky tovar nový, doposiaľ nepoužitý.
*Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať množstvá jednotlivých položiek predmetu zákazky podľa vlastných prevádzkových potrieb.
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa, poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý bude súčasťou faktúry.
*Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť, uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
*Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky, riadne a včas do sídla objednávateľa alebo na miesto určené v objednávke.
*Objednávateľ požaduje dodanie tovaru realizovať podľa jednotlivých objednávok v súlade s potrebami objednávateľa.
*Objednávateľ vyžaduje dodávku predmetu zákazky najneskôr do 5 dní (120 hodín) od doručenia objednávky.
*Objednávateľ požaduje aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 3 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov a rozpisov pred prvou dodávkou.
*Objednávateľ požaduje do 3 dní od uzavretia zmluvy, najneskôr však pred prvou objednávkou, analýzu výslednej vysúťaženej ceny predmetu zákazky (všetkých jej položiek), v podobe merná jednotka, cena bez DPH za mernú jednotku, DPH za mernú jednotku, cena s DPH za mernú jednotku.
*Fakturácia bude realizovaná na základe objednávok skutočného objemu predmetu zákazky resp. skutočného dodania predmetu zákazky alebo služieb.
*Každá dodávka bude fakturovaná samostatne na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu.
*Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
*Splatnosť faktúry 14 dní
*Objednávateľ požaduje dostať s tovarom certifikáty kvality
*Dodávateľ poskytne na predmet plnenia zmluvy záručnú dobu podľa Obchodného zákonníka.
*Za predmet reklamácie sa môžu považovať poškodené obaly prevozom, iné ako dohodnuté množstvá, samotné poškodenia tovarov.
*Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne zabalený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
*Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
*Objednávateľ požaduje možnosť výmeny pri nevyhovujúcich veľkostiach.
Názov Upresnenie
Farebné prevedenie OOPP Neakceptujeme žiadne iné farebné prevedenia ani kombinácie OOPP ako je uvedené v špecifikácii.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ipeľská 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

06.07.2020 00:00 — 05.06.2021 23:59

1,00 Cena celkom

3 000,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2020 10:46

01.07.2020 10:40

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 10:55

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 230
 9
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2020 11:08 - Vstupná ponuka 3 000,00 € Cena s DPH
01.07.2020 09:28 - Najvýhodnejšia ponuka 2 997,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS