00632406
Centrum sociálnych služieb - SLOVEN
Slavnica 68, Slavnica, 01854, SVK
36547654
BEGA, s.r.o.
PD, Lehota, 95136, SVK
Stoličky
Kancelárska stolička
Tovar, Služba
1. Stolička
|
|
---|---|
Funkcia |
sedenie, kancelárske stoličky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nosnosť stoličky | kg | 150 | ||
Výška stoličky | cm | 119 | 136 | |
Celková šírka stoličky | cm | 64 | ||
Celková hĺbka stoličky | cm | 58 | 60 | |
Výška operadla chrbta | cm | 57 | ||
Šírka pod rúčky | cm | 7 | 10 | |
Výška sedu od zeme | cm | 46 | 56 | |
Šírka sedadla | cm | 49 | 52 | |
Hĺbka sedadla | cm | 46 | 50 | |
Hrúbka sedáku | cm | 7 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stolička vhodná do kancelárskych priestorov na sedenie | cca 8 hodín denne |
Mechanika | synchrónna |
Možnosť aretácie | 5 polôh |
Látkové sedadlo so sieťovým operadlom | áno |
Hĺbkové nastaviteľné sedadlo | áno |
Výškovo nastaviteľná bedrová opierka | áno |
Podrúčky | 3D |
Pevný kovový kríž | áno |
Možnosť nastavenia výšky stoličky | áno |
Kolieska | univerzálne |
Farebné prevedenie | čierna farba |
Hlavica - opierka | nastaviteľná výškovo aj hĺbkovo |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy zaokrúhlených na dve desatinné miesta |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar vrátanie balenia, vyloženia u dodávateľa, montáž stoličiek z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov |
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presného názvu výrobku do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy (elektronicky alebo poštou) |
Dodávateľ predloží foto kancelárskej stoličky do 3 pracovných dní od účinnosti Zmluvy (elektronicky alebo poštou) |
Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a to do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia od dodávateľa - posúdi splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie požiadaviek zmluvy, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu obstarávania |
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať min. 2 dni vopred dodanie tovaru |
Predmet zákazky musí byť dodaný s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave |
Dodávateľ dodá predmet zákazky v pracovnej dobe objednávateľa t.j. 7.00 hod - 14.00 hod. |
Dodávateľ preukáže existujúcu certifikáciu tovaru vo formáte pdf. do 3 dní od uzatvorenia zmluvy |
Splatnosť faktúry 30 dní |
Záručná doba 3 roky |
Ak sa v opise uvádzajú údaje na konkrétneho výrobcu, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľovi predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, res. lepšími parametrami. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slavnica 68, Slavnica, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
27.07.2020 10:00
20,00 ks
3 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2020 10:12
01.07.2020 11:00
01.07.2020 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2020 10:33 - Vstupná ponuka | 3 000,00 | € | Cena s DPH |
01.07.2020 09:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 999,95 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.