• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 15:15

Detail zákazky Z202014101

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 13:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 15:15

Základné údaje

Z202014101

OF-215932

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836727

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31418171

KODRETA Štefanov spoločnosť s ručením obmedzeným skrátene: KODRETA Štefanov s.r.o.

Štefanov 372, Štefanov , 90645, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov

Hasiaci prístroj, oprava, tlaková skúška

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
Funkcia
Opravy prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Oprava - Prístroj hasiaci práškový ručný 6 kg ks 73
Oprava - Prístroj hasiaci práškový ručný 2 kg ks 125
Oprava - Prístroj hasiaci snehový ručný 5kg ks 2
Oprava - Prístroj hasiaci snehový pojazdný 2x30kg ks 2
Oprava - Prístroj hasiaci práškový 1 kg ks 8
Oprava - Prístroj hasiaci vodný 9 l ks 8
Oprava - prístroj hasiaci práškový pojazdný ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výrobcovia hasiacich prístrojov Kodreta, Červinka, Kovoslužba, Tepostop, Grupo DE, Neuruppin, Pyronova, Vítkovice, Beta, ETS, Apollonia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Ponuka musí byť spracovaná vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky (vypracovanie protokolov o oprave, štítkov o oprave, dopravné náklady).
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením cien jednotlivých HP.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti (§ 11c zákona č. 314/2001 Z.z.) fyzickej osoby Dodávateľa na vykonávanie kontroly a opravy hasiacich prístrojov. Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov Európskej únie) alebo jeho splnomocneným zástupcom v uvedených štátoch.
Ak Dodávateľ  predloží osobitné oprávnenie vydané splnomocneným zástupcom výrobcu hasiacich prístrojov, k predloženému oprávneniu súčasne predloží aj splnomocnenie výrobcu hasiacich prístrojov na vydávanie osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol a opráv hasiacich prístrojov.
Požaduje sa predložiť platné oprávnenie na činnosť na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu (§ 15 zákona č. 124/2006 Z.z.), v prípade ak je Dodávateľ zamestnávateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou na výkon odborných prehliadok, odborných skúšok a opráv vyhradeného technického zariadenia a plnenie tlakovej nádoby na dopravu plynu.
Požaduje sa predložiť platné osvedčenie na vykonávanie činnosti alebo platný preukaz na vykonávanie činnosti na tlakových a plynových zariadeniach v potrebnom rozsahu, v prípade ak Dodávateľ  je fyzická osoba – podnikateľ, vydané oprávnenou právnickou osobou alebo fyzickou osobou, alebo právnickou osobou (podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z.z.), ktorá má oprávnenie podľa § 27 ods.3 zákona č. 124/2006 Z.z.
Výsledkom musí byť potvrdenie o vykonaní opráv, o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá Objednávateľovi.
Požaduje sa vykonanie opráv hasiacich prístrojov v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Súčasťou faktúry budú potvrdenia o opravách, respektíve o vyradení HP. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu. V celkovej cene opravy HP musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s poskytnutím služby a dopravou. Objednávateľ neposkytuje preddavok.
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude Objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári Objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ vyrozumie o termíne vykonania opráv najmenej 3 pracovných dní vopred.
Oznámené vady sa Dodávateľ zaväzuje odstrániť na vlastné náklady na základe písomnej reklamácie Objednávateľa najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje vykonať likvidáciu vymenených náhradných dielov na vlastné náklady.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Sereď
Jednotková cena na faktúre musí byť rozpísaná s údajmi: cena bez DPH, sadzba DPH a cena s DPH.
Zhotoviteľ bude pri plnení predmetu diela postupovať s odbornou starostlivosťou, zaväzuje sa dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky tejto zmluvy
Požaduje sa predložiť Objednávateľovi vyraďovací protokol o hasiacich prístrojoch, na ktorých nebolo možné vykonať opravu alebo tlakovú skúšku.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kasárenská 1005/54, Sereď, Galanta, Trnavský, Slovenská republika

06.07.2020 08:00 — 14.07.2020 14:00

1,00 celkom

3 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2020 08:55

01.07.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 578
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2020 09:04 - Vstupná ponuka 2 640,00 € Cena s DPH
01.07.2020 12:53 - Najvýhodnejšia ponuka 2 599,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS