30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
35847387
CMS TREND, spol. s r.o.
Staviteľská 7, Bratislava - mestská časť Rača, 83104, SVK
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1, Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov
Služba
1. Školenie vodičov podľa ADR
|
|
---|---|
Funkcia |
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 |
Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obnovovacie školenie vodičov ADR na prepravu nebezpečných vecí triedy 1 | osoba | 1 | ||
Základné ADR školenie bezpečnostných poradcov | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Akreditácia | Áno |
Názov |
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy v EKS predložiť platnú akreditáciu vydanú príslušným orgánom pre uvedený druh vzdelávania v zmysle platnej legislatívy, nedodržanie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Objednávateľ požaduje po úspešnom absolvovaní školenia vystaviť a doručiť platný certifikát/osvedčenie/doklad o absolvovaní školenia na adresu, ktorá bude spresnená objednávateľom. |
Počet účastníkov školenia a termíny školenia od doby uzatvorenia zmluvy v EKS bude spresňovaný objednávateľom, podľa jeho aktuálnych potrieb, a to písomnou objednávkou spresnenou e-mailom s dodávateľom. |
Požaduje sa aby počas celej doby trvania školenia dodávateľ viedol evidenciu dochádzky, dbal na bezpečnosť a ochranu zdravia účastníkov školenia a v zodpovedajúcom rozsahu ich aj v tomto smere poučil. |
Požaduje sa uviesť cena školenia za jednotlivý typ školenia s DPH + cena kolkovej známky s DPH. . Cena zahŕňa všetky náklady spojené s vykonaním školenia (poplatky, certifikáty/osvedčenia a iné). |
Požaduje sa aby dodávateľ vystavil faktúru do 7 dní po ukončení školenia a zaslal ju na adresu stanovenú objednávateľom. |
Dodávateľ bude fakturovať za skutočný počet účastníkov školenia. Dodávateľ spolu s faktúrou predloží vyhodnotenie priebehu školenia, zoznam účastníkov školenia, školiteľa a rozpis počtu absolvovaných hodín v jednotlivých oblastiach. |
Požaduje sa aby faktúry boli doručené na adresu, ktorú objednávateľ e-mailom oznámi dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Požaduje sa splatnosť faktúry do 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Bezodkladne písomne informovať druhú zmluvnú stranu o všetkých ďalších skutočnostiach, ktoré spôsobujú prekážky k riadnemu vykonaniu školenia alebo absolvovania školenia účastníkmi. |
Pre prípady vylúčenia účastníka zo školenia si vyžiadať vopred súhlas objednávateľa k takémuto úkonu. |
Umožniť objednávateľovi vykonanie hospitácií a kontroly dodržiavania podmienok zmluvy počas doby jej platnosti. |
Dodávateľ nemá právny nárok na zadávanie objednávok na vykonanie školenia. Zadávanie objednávok na konkrétne školenie počas platnosti a účinnosti zmluvy bude závisieť od aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľovi nevzniká žiadny finančný nárok v dôsledku nezadania objednávok na vykonanie školenia v predpokladanom množstve, resp. akomkoľvek množstve. |
Platnosť zmluvy je do 31.8.2020. |
Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 31.8.2020. |
Termíny vykonania konkrétnych kurzov budú spresnené po vzájomnom dohovore objednávateľa a dodávateľa minimálne 7 dní vopred. Zároveň objednávateľ požaduje o predloženie rozpisu termínov kurzov a predpokladaných termínov skúšok najneskôr 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch júl až august 2020. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Platnosť zmluvy je do 31.8.2020. |
Navrhnutá hodnota | Nevhodnosť termínu |
Na základe termínov schválených MDV SR nie je možné splniť zadaný termín - je potrebné upraviť termín plnenia do 31.9.2020
Názov | |
Pôvodná hodnota | Kurz/Školenie vykonať a zároveň vystaviť faktúru/y maximálne do 31.8.2020. |
Navrhnutá hodnota | Nevhodnosť termínu |
Na základe termínov schválených MDV SR nie je možné splniť zadaný termín - je potrebné upraviť termín plnenia do 31.9.2020
Názov | |
Pôvodná hodnota | Predpokladaný termín plnenia predmetu zákazky je v mesiacoch júl až august 2020. |
Navrhnutá hodnota | Nevhodnosť termínu |
Na základe termínov schválených MDV SR nie je možné splniť zadaný termín - je potrebné upraviť termín plnenia do 31.9.2020
Továrnicka 1249 - kasárne, Topoľčany, Topoľčany, Nitriansky, Slovenská republika
06.07.2020 07:44 — 31.08.2020 07:44
1,00 v zmysle opisného formulára
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
26.06.2020 08:00
01.07.2020 08:00
01.07.2020 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.06.2020 15:20 - Vstupná ponuka | 782,01 | € | Cena s DPH |
30.06.2020 15:20 - Najvýhodnejšia ponuka | 782,01 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: