30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
36483095
FISHER Slovakia, spol. s r.o.
Mäsiarska 13, Levoča, 05401, SVK
Laboratórny a zdravotnícky nábytok
laboratórna stolička,
Tovar, Služba
|
1. Laboratórna stolička
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Laboratórna stolička pre využitie v laboratóriu. Päťramenný podstavec na 5 kolieskach pre tvrdé povrchy a parkety. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Počet | ks | 3 | ||
| Nosnosť: | kg | 130 | ||
| priemer sedadla | mm | 310 | ||
| výška sedadla max. | mm | 590 | ||
| výška sedadla min. | mm | 430 | ||
| hĺbka sedadla | mm | 220 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| •sedadlo je vyrobené z mäkčenej PUR peny - odolný materiál, jednoduché čistenie•univerzálne kolieska pre mäkké a tvrdé podlahy | áno |
| Nastaviteľná výška sedadla | plynovým piestom |
| Čalúnenie sedadla - | vysokoakostná koženka zo 100 % polyesteru s vrstvou PVC, ľahko umývateľná, pevná a oderuvzdorná. |
| Farba: | čierna |
| Názov |
| Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| Dodávateľ dodá 2x faktúru a 2x dodací list, v prípade že faktúra slúži zároveň ako dodací list, tak 2x faktúru s popisom že zároveň slúži ako dodací list. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
| Záruka na tovar minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania dodania tovaru. |
| Zmluvná (kúpna) cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru a vyloženie tovaru na mieste plnenia vrátane nákladov na dopravu. |
| Faktúra je splatná do 30 dní od prevzatia zákazky a doručená do miesta plnenia. |
| Pri tovare s uvedeným konkrétnym názvom môže dodávateľ poskytnúť dodanie ekvivalentného výrobku od iného výrobcu ako je uvedené v technickej špecifikácií. Navrhovaný ekvivalent však musí spĺňať ten istý účel použitia a mať rovnaké, respektíve lepšie technické a funkčné parametre ako požadovaný tovar. |
| Nesplnenie ktorejkoľvek špecifikácie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
| V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej špecifikácií predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenie neprebrať a vrátiť na náklady dodávateľa. |
| Termín dodania predmetu zákazky na dohodnuté miesto plnenia v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 2 pracovné dni vopred. |
| Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia |
| Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, zabalený v originálnom obale od výrobcu s dokumentáciou a príslušenstvom. |
| Dodávateľ sa zaväzuje strpieť alebo zaviazať každú osobu prostredníctvom, ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do / z areálu miesta dodania plnenia. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť samostatnú objednávku alebo uzatvoriť dodatok ku kúpnej zmluve do výšky prideleného finančného limitu, pri dodržaní jednotkových cien |
Zásobovacia základňa III., Pod Horou, Zemianske Kostoľany, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
02.07.2020 06:00 — 17.07.2020 13:00
3,00 počet kusov
200,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.06.2020 14:14
29.06.2020 15:00
30.06.2020 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 29.06.2020 11:52 - Vstupná ponuka | 199,92 | € | Cena s DPH |
| 29.06.2020 14:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 199,90 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: