• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 15:15

Detail zákazky Z202014013

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.06.2020 13:24
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 13:00
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 15:15

Základné údaje

Z202014013

OF-215846

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836641

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46892923

STOLAMED PLUS, s. r. o.

Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava (tlakové skúšky) hasiacich prístrojov

hasiace prístroje, tlaková skúška, oprava

  • 50514000-1 - Opravy a údržba kovových nádob
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava hasiacich prístrojov (tlakové skúšky)
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
P6Te, Kodretra - OPRAVA ks 8
S5KTe, Kodreta - OPRAVA ks 14
S30, Kodreta - OPRAVA ks 4
PR2E, IBS - OPRAVA ks 1
PG2S, IBS - OPRAVA ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požaduje sa vystaviť protokoly o revízii a kontrole HP a ich doručenie pred fakturáciou.
Požaduje sa predložiť platné osobitné oprávnenie o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontroly do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Cena vrátane dopravy a ďaľších súvisiacich nákladov potrebných k poskytnutiu predmetu zákazky.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa a recyklačného poplatku s DPH.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú zmluvu o dielo spolu s faktúrou, dodacím listom a tovarom zvlášť vystavenú na kontrolu a zvlášť vystavenú na opravu HP.
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3, 831 03, Bratislava, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

03.07.2020 08:00 — 15.07.2020 14:00

28,00 ks

494,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.06.2020 13:24

01.07.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 363
 19
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2020 14:50 - Vstupná ponuka 432,00 € Cena s DPH
25.06.2020 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 432,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS