• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2020 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2020 09:15

Detail zákazky Z202013989

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.06.2020 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2020 09:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2020 09:15

Základné údaje

Z202013989

OF-215071

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836697

Objednávateľ

30807484

Sociálna poisťovňa

29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK

Dodávateľ

35879335

ALCASYS Slovakia, a.s.

Staré grunty 36, Bratislava, 84104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Technická podpora SMS a e-mail kampaní

technická podpora, kampane, SMS, e-mail, SMS kampaň, email kampaň

  • 72330000-2 - Služby na štandardizáciu a klasifikáciu obsahu a dát
  • 72312100-6 - Príprava údajov
  • 72314000-9 - Zhromažďovanie a triedenie údajov
  • 72316000-3 - Analýza údajov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Technická podpora SMS a e-mail kampaní
Funkcia
Technická podpora SMS a e-mail kampaní:
a) Technická podpora pri kampaniach mäkkého vymáhania pohľadávok.
b) Spracúvajú sa dva typy: SMS a e-mail kampane.
Objednávateľ rieši proaktívne upozorňovaním klientov na nedoplatky. Táto pravidelná aktivita prebieha niekoľkokrát mesačne pre rôzne skupiny klientov. Na kampane sa využíva funkčnosť technológie prevádzkovaného call centra. Aktuálne sa využívajú komunikačné kanály e-mail a SMS, pričom komunikácia je obojsmerná. Keďže kampane sa generujú niekoľkokrát v priebehu kalendárneho mesiaca a prebiehajú niekoľko dní, je na ich úspešný priebeh potrebná dodatočná technická podpora.
Cieľ : Zabezpečenie technickej podpory pre kampane. Cieľom zákazky je zabezpečenie procesu vo fáze prípravy kampane, hromadného odoslania kampane, zberu údajov a vyhodnocovaní kampane.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TECHNICKÁ PODPORA KAMPANÍ - typov A, A1, B, B1 Počet hodín/rok 540
1.1. Kampaň typu A Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 0 100 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane typu A Počet hodín 13
1.2. Kampaň typu A1 Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 100 001 200 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane typu A1 Počet hodín 16
1.3. Kampaň typu B Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 0 100 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane typu B Počet hodín 30
1.4. Kampaň typu B1 Počet správ (e-mail a/alebo SMS) - kontaktov 100 001 200 000
Spotrebované hodiny na zabezpečenie kampane typu B1 Počet hodín 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technická podpora kampaní - typov A, A1, B, B1 max. 540 hodín/rok
1.1. Kampaň typu A: a) príprava 1 dávky dát, b) spustenie 1 dávky dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 1 dávky dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
1.2. Kampaň typu A1: a) príprava 1 dávky dát, b) spustenie 1 dávky dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 1 dávky dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
1.3. Kampaň typu B: a) príprava 3 dávok dát, b) spustenie 3 dávok dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 3 dávok dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
1.4. Kampaň typu B1: a) príprava 3 dávok dát, b) spustenie 3 dávok dát, c) vyhodnotenie - výstupný report z 3 dávok dát do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
ROZSAH SLUŽIEB:
a) Príprava spustenia kampane - vytvorenie kompletnej sady dát:
o Kontrola a odstránenie duplicít a po konzultácii s objednávateľom prípadné doplnenie údajov
o Porovnanie už konsolidovaných údajov z minulých kampaní s dodanými údajmi pre dávku
o Kontrola správnosti/korektnosti e-mail adries
o Kontrola správnosti/korektnosti telefónnych čísel, korekcia formátu čísel
o Doplnenie údajov pre spätné kontakty z importovaných súborov (zamestnanci a pracoviská objednávateľa)
b) Spustenie kampane:
o Spustenie kampaní cez príslušné nástroje outbound manažmentu Genesys (objednávateľ disponuje systémom Genesys - je na ňom postavená celá platforma call centra)
o Odoslanie kompletnej dávky dát
o Monitoring priebehu odosielania dát (vykonáva sa aj mimo bežnú pracovnú dobu)
c) Vyhodnotenie kampane: výstupný report do dvoch týždňov od vyhodnotenia kampane
o Kontrola doručenia
o Spracovanie odpovedí a odoslanie na príslušných zamestnancov
o Detailný report kampane (detail na kontakt)
o Percentuálne vyjadrenie v tvare objem dát, ktoré nebolo potrebné upravovať (konsolidované dáta z predchádzajúcich kampaní / objem spracovaných dát)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. ZMLUVA:
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie 12-tich kalendárnych mesiacov alebo do vyčerpania celkovej ceny za predmet zmluvy podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
II. CENA:
1. Dodávateľ predloží celkovú cenu za predmet zmluvy s DPH, tzn. ocení položku TECHNICKÁ PODPORA KAMPANÍ - typov A, A1, B, B1, uvedenú v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. Celková cena zmluvy tvorí súčin jednotkovej ceny za 1 hodinu technickej podpory kampaní a maximálneho počtu hodín technickej podpory kampaní za rok (tzn. 540 hodín).
2. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy.
3. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH.
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA:
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY:
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 2 dní od uzavretia zmluvy kópiu dokladu o tom, že má k dispozícii minimálne 1 kvalifikovaného experta pre prácu so systémom Genesys (objednávateľ má systém Genesys už implementovaný - je na ňom postavená celá platforma call centra - v prevádzke, kde už tieto služby a iné služby prebiehajú), a to potvrdením výrobcu, alebo oprávneného autorizovaného distribútora, alebo platnými certifikátmi vydanými výrobcom, alebo oprávneným autorizovaným distribútorom, alebo ich ekvivalentom.
2. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej/osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie požiadaviek na realizáciu kampaní.
3. Dodávateľ určí spôsob komunikácie na zabezpečenie technickej podpory.
4. Objednávateľ do 2 dní od uzavretia zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej/osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo, e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie faktúr.
5. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava).
6. Plnenie predmetu zmluvy bude na základe požiadaviek na realizáciu kampaní (ďalej len „požiadavka“). Požiadavky bude objednávateľ zasielať dodávateľovi e-mailom na e-mailovú adresu ktorú dodávateľ oznámil objednávateľovi v súlade s bodom 2. článku IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY časti Osobitných požiadaviek na plnenie. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť každú požiadavku objednávateľa doručenú v súlade s touto zmluvou, bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) dní odo dňa jej doručenia.
Neakceptovanie požiadavky zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie povinností dodávateľa vyplývajúcich z tejto zmluvy.
7. Dodávateľ sa zaväzuje potvrdiť prijatie každej požiadavky doručením e-mailu s textom „potvrdzujem požiadavku číslo: ........“ objednávateľovi na e-mailovú adresu uvedenú v požiadavke.
8. Termín vyhodnotenia kampane je do piatich pracovných dní od doručenia požiadavky .
9. Po ukončení kampane (príprava, spustenie a vyhodnotenie kampane) dodávateľ vyhotoví akceptačný protokol s uvedením počtu spotrebovaných hodín a výstupom podľa bodu c) vyhodnotenie kampane, uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu, časť Technické vlastnosti a predloží ho na podpis objednávateľovi. Podpísaný/é akceptačný/é protokol/y zodpovednými osobami za riadne plnenie predmetu zmluvy podľa bodu 2 a 3 článku IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY časti Osobitné požiadavky na plnenie bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry/faktúr.
10. Dodávateľ je povinný do 5 dní od skončenia zmluvy protokolárne odovzdať zodpovednej osobe objednávateľa za riadne plnenie predmetu zmluvy podľa bodu 3 článku IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY časti Osobitné požiadavky na plnenie všetky upravené dáta zo spracovaných kampaní na elektronickom nosiči. Podpísaný protokol o odovzdaní upravených dát zo spracovaných kampaní na elektronickom nosiči zodpovednými osobami za riadne plnenie predmetu zmluvy oboch zmluvných strán bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry za posledné fakturačné obdobie.
V. FAKTURÁCIA:
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby.
2. Dodávateľ je oprávnený vystavovať faktúry za kalendárny štvrťrok na realizované plnenie predmetu zmluvy. Podkladom pre fakturáciu bude počet spotrebovaných hodín na zabezpečenie spracovania objednaných kampaní v príslušnom kalendárnom štvrťroku na základe priložených akceptačných protokolov. Prílohou faktúry za posledné fakturačné obdobie bude aj podpísaný protokol o odovzdaní upravených dát zo spracovaných kampaní na elektronickom nosiči zodpovednými osobami za riadne plnenie predmetu zmluvy oboch zmluvných strán.
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa.
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa.
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu.
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA:
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky.
2. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku.
4. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2020 07:00 — 30.06.2021 17:00

1,00 cena celkom

67 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.06.2020 08:03

30.06.2020 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 427
 4
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2020 12:48 - Vstupná ponuka 59 820,00 € Cena s DPH
30.06.2020 08:01 - Najvýhodnejšia ponuka 58 320,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS