• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202013908

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 14:06
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202013908

OF-215080

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836557

Objednávateľ

34059199

Trenčianske múzeum v Trenčíne

Mierové námestie 46, Trenčín , 91250, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
pre prevádzkové potreby objednávateľa
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
atrament dokumentačný, 50 ml, čierny ks 3
batéria tužková AAA, mikrotužková 4ks/bal bal 10
batéria tužková AA 4 ks/bal bal 10
batéria tužková AA nabíjateľná 2600 mAh  4ks/bal bal 3
blok samolep. 75/75 far. kocka neon ks 40
poznámkový blok A4 linajkový, lepený 50 listov ks 10
poznámkový blok A5 linajkový, lepený 80 listov ks 15
bublinková fólia 80 my, 1x100 m ks 5
dierovačka na papiere s posuvným pravítkom na označenie formátov, kap. dierovania: 16 listov, vrchný diel z plastu ks 8
dovolenka A6 100 hárkov / bal bal 10
euroobal A4 (100 ks/bal) kryštalický obal, lesklý, priehľadný, 50 mic. bal 50
fixka na detekciu pravosti bankoviek ks 4
fólia baliaca stretch granát 10 cm šírka, cca 150 m, priehľadná ks 10
fólia baliaca stretch priehľadná s rúčkou 10 cm x 150 m, 20 mic ks 10
grafitová ceruzka s gumou HB ks 100
guma na gumovanie, mäkká, 300/60 ks 15
jutový špagát + - 200 g, cca 140 m ks 10
kalkulačka 12 miestna, plastové tlačidlá, duálne napájanie, LCD displey, výpočet %, opravné tlačidlo, výpočet marže ks 5
kancelársky odkladač A4 transparentný, Š 250 x H 337 x V 70 mm ks 20
korková nástenka 90 cm x 120 cm ks 1
odkladacia mapa s tromi chlopňami, eko kartón pevnejší CLASSIC 230 g/m² ks 200
obálka z fólie na ceniny C5 ks 200
náboje do zošívačky malej 24/6 . 1 kr/1000 ks (pevnejšie), značka: d.rect office alebo ekvivalent bal 40
nožnice 21 cm, gumový úchyt ks 10
obal na CD , DVD, papierový ks 20
papier xero A3 (500 ks/bal) 80gr/m², trieda B bal 10
papier xero A4(500 ks/bal, 5 bal/kr) 80 gr/m², trieda B kr 60
papierová páska 50 mm x 50 m ks 5
permanentný popisovač 1 mm, guľatý hrot, červený na všetky povrchy ks 20
permanentný popisovač 1 mm, guľatý hrot, čierny, na všetky povrchy ks 30
permanentný popisovač 1,5-3 mm, guľatý hrot, červený, na všetky povrchy ks 20
permanentný popisovač 1,5-3 mm, guľatý hrot, čierny, na všetky povrchy ks 30
podložka s klipom A4, lamino, rôzne farby ks 4
poradač pákový A4, mramorový vzhľad, šírka chrbta 5 cm ks 40
poradač pákový A4, mramorový vzhľad, šírka chrbta 8 cm ks 50
pravítko 30 cm ks 3
priepustka z budovy 100 hárkov / blok blok 15
spisová doska A4 so šnúrkami, mramorový vzhľad ks 300
strúhadlo plastové so zásobníkom malé ks 5
špalík kocka, 9 x 9 x 5 cm ks 40
vyťahovač spojov, kov ks 5
zošit A5 linajkový 60 listov ks 10
zošit A4 linakový 60 listov ks 5
zošívačka 24/6, 20 listová, kovová ks 10
zošit s tvrdými doskami A4 200 listový, linajkový ks 3
zvýrazňovač červený, zelený, žltý, modrý, ružový ks 40
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ zašle e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do troch pracovných dní od uzatvorenia zmluvy rozpis jednotkových cien s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta.
Predmet zákazky bude doručený objednávateľovi vo viacerých dodávkach. Dodávky predmetu zákazky sa budú uskutočňovať priebežne podľa písomných objednávok objednávateľa vystavovaných počas platnosti tejto rámcovej zmluvy s lehotou dodania do piatich pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky. Predĺženie dodacej lehoty je možné len po vzájomnej písomnej (mailovej) dohode zmluvných strán. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celý predpokladaný rozsah predmetu zákazky.
Rámcová zmluva sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo do jedného roka od podpisu zmluvy podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru v pracovných dňoch a v pracovnom čase objednávateľa, resp. v termíne dohodnutom s kontaktnou osobou.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. Dodávateľ je oprávnený faktúrovať vždy len skutočne dodaný predmet zmluvy a to po každej jednotlivej objednávke. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za predmet zmluvy na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 30 dní od dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zmluvy.
Prílohou faktúry bude dodávateľom vystavený preberací protokol  potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.
Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravnej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
Platba sa bude realizovať  formou bezhotovostného platobného styku.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzatvorenej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky namiesto plnenia.
V prípade, že sa dodávateľ pokúsi objednávateľovi dodať tovar, ktorý nebude spĺňať požadované parametre, je objednávateľ oprávnený považovať toto správanie za hrubé porušenie zmluvy, a môže od zmluvy odstúpiť.
Dodávateľ dodá nový tovar nepoškodený v štandardnej a požadovanej kvalite.
Prevzatie tovaru vykoná osobne na mieste jeho dodania poverený zamestnanec odberateľa, ktorý vykoná kontrolu množstva a kvality tovaru v súlade so zmluvou a konkrétnou objednávkou.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v  rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám,  STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je v tomto prípade oprávnený odstúpiť od zmluvy. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stavená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na úhradu škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mierové námestie 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

1 720,06

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2020 14:06

01.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2020 13:24 - Vstupná ponuka 1 720,00 € Cena s DPH
01.07.2020 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka 1 719,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS