• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 10:50

Detail zákazky Z202013881

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 11:51
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 10:50

Základné údaje

Z202013881

OF-215754

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836541

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Univerzálny hliníkový rebrík, hliníkový odhŕňač snehu ručný

rebríky, odhŕňač snehu ručný

  • 44423200-3 - Rebríky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 44511120-2 - Lopaty

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hliníkový rebrík
Funkcia
Trojdielny, univerzálny, hliníkový rebrík použiteľný ako stojaci rebrík alebo ako výsuvný a oporný rebrík. Základná časť je pre zvýšenie stability vybavená priečnou traverziou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hliníkový rebrík - trojdielny univerzálny ks 1
- hmotnosť kg 15
- nosnosť kg 150
- dĺžka jedného dielu mm 2010
- max. dĺžka stojaceho rebríku s predĺžením mm 2840
- max. dĺžka výsuvného rebríku mm 3990
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
- počet priečlí 3x7
- prevedenie pre bežné použitie
- rozloženie do tvaru "A", stabilizátor spodnej časti áno
 2. Hliníkový odhŕňač snehu s drevenou násadou
Funkcia
Široká lopata z kvalitného hliníka s pevnou drevenou násadou.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Hliníkový odhŕňač snehu s drevenou násadou ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Materiál hliník
Materiál násady drevo
Materiál čepele hliník
Záber 50 cm
Výška lopaty 36 cm
Priemer násady 30 mm
Celková dĺžka 136 cm
Hmotnosť do 1,5 kg
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar.
Záručná doba na tovar je určená výrobcom tovaru, minimálne však v trvaní 24 mesiacov od riadneho dodania tovaru. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady a doručiť opravený, resp. vymenený do sídla objednávateľa na vlastné náklady.
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia.
Na úhradu takto uplatnenej zmluvnej pokuty sa primerane použije ustanovenie Čl. XIII. bod 13.4. Všeobecných zmluvných podmienok uvedených v OPET.
Požadujeme predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Faktúra je splatná do 30 dní od dňa prevzatia zákazky, musí obsahovať miesto dodania materiálu. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Duklianska 1, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

15.07.2020 08:00 — 17.07.2020 13:00

1,00 podľa technickej špecifikácie

149,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

24.06.2020 11:51

01.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 328
 5
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2020 14:18 - Vstupná ponuka 149,00 € Cena bez DPH
24.06.2020 23:04 - Najvýhodnejšia ponuka 145,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS