• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2020 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202013866

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 10:39
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 10:35
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2020 10:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202013866

OF-215739

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836537

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

51712831

OPAlight.SK s.r.o.

Cintorínska 12, Hrnčiarovce nad Parnou, 91935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odborné prehliadky elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia

odborná prehliadka, revízia, elektrické ručné náradie

  • 71600000-4 - Služby v oblasti technického skúšania, technickej analýzy a technického poradenstva
  • 71621000-7 - Služby v oblasti technickej analýzy alebo technického poradenstva
  • 71631300-3 - Technická inšpekcia budov
  • 71632000-7 - Technické skúšky
  • 71300000-1 - Inžinierske služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení a revízie elektrospotrebičov a elektrického ručného náradia
Funkcia
Vykonanie odborných prehliadok elektrických prenosných spotrebičov a náradia v zmysle MPSVaR SR č. Vyhl. 398/2013 §13a Z. z. a normy STN 331610.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
chladničky ks 4
PC ks 3
PC tlačiareň ks 2
vysávač ks 1
sporák kombinovaný ks 1
umývačka riadu ks 2
nárezový stroj ks 1
kuchynský robot ks 1
fritéza ks 1
konvektomat ks 1
stolný mixér ks 1
ručný ponorný mixér ks 2
elektrický zabezpečovací systém ks 1
ohrievací pult ks 1
mraznička ks 2
škrabka na zemiaky ks 1
stolové svietidlo ks 1
predlžovačky ks 7
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Súčasťou predloženej faktúry budú nasledujúce doklady: správa o odbornej prehliadke a odbornej skúške, revízne správy, súpis skutočne vykonaných prác. Všetky uvedené doklady budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi  žiadne zálohy ani preddavky.
V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie protokolov/správ z vykonaných odborných kontrol, skúšok a prehliadok).

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Konventná č.1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2020 14:35

1,00 kpl

168,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2020 10:39

30.06.2020 10:35

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 395
 4
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2020 10:52 - Vstupná ponuka 162,00 € Cena s DPH
28.06.2020 20:38 - Najvýhodnejšia ponuka 82,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS