• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 10:26
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2020 13:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2020 13:45

Detail zákazky Z202013864

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.06.2020 10:29
  •    Predkladanie ponúk
    30.06.2020 10:26
  •    Ukončenie zákazky
    30.06.2020 13:30
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.06.2020 13:45

Základné údaje

Z202013864

OF-215728

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836535

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

USB kľuč

USB kľuč

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30234600-4 - Flash pamäť

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Reklamné predmety s potlačou
Funkcia
Prezentácia, propagácia - dodávka propagačných predmetov (reklamné predmety) vrátane súvisiacich služieb, ktorými sa rozumie potlač, sieťotlač, balenie, doprava na miesto dodania a vyloženie na mieste dodania.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB kľuč počet celkom ks 2400
rozmery mm 60x20x10
kapacita GB 4
rýchlosť: čítanie MB/c 20
zápis MB/s 8
dáta: nahratie dát MB 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Balenie USB v bielej papierovej krabičke
telo drevo
kvalita čipu A
formát NTFS
kompatibilita Win 7, Win 8, Win 10, Linux, Mac OS 10.X a vyššie
farby drevo
potlač jednofarebná na celú dĺžku kľúča – logo objednávateľa – laser
počet:
1. Balenie 500 ks
2. Balenie 400 ks
3.Balenie 340 ks
4. Balenie 520 ks
5. Balenie 200 ks
6. Balenie 100 ks
7. Balenie 240 ks
8. Balenie 100 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Verejný obstarávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené na predmet zákazky. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky len po konzultácii a so súhlasom Objednávateľa.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi
Cena musí zahŕňať všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky, vrátane návrhu vizualizácie, potlače, dopravy a vyloženia tovaru na mieste plnenia
Zdroj údajov, ktorý má byť uložený na USB kľúčoch bude na CD nosiči dodaný vybranému uchádzačovi po vzájomnej dohode osobne, alebo zaslaný elektronicky
Verejný obstarávateľ poskytne logo resp. spracované podklady na potlač v elektronickej podobe e-mailom úspešnému dodávateľovi po uzavretí zmluvy.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

14.08.2020 14:25

1,00 kpl

7 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.06.2020 10:29

30.06.2020 10:26

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.06.2020 10:41

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 596
 227
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2020 13:36 - Vstupná ponuka 7 198,80 € Cena s DPH
30.06.2020 10:25 - Najvýhodnejšia ponuka 7 149,96 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS