• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 15:20

Detail zákazky Z202013803

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 14:28
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 15:20

Základné údaje

Z202013803

OF-215167

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821255

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

44494254

BEBA plus s.r.o.

Gen. Svobodu 1976/25, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nábytok: 1.konferenčný stolík, 2.kreslo

Konferenčný stolík, kreslo

  • 39000000-2 - Nábytok (vrátane kancelárskeho nábytku), zariadenie interiéru, domáce spotrebiče (s výnimkou osvetlenia) a čistiace prostriedky
  • 39143310-2 - Konferenčné stolíky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1.Konferenčný stolík drevený- 1 ks
Funkcia
1.Konferenčný stolík drevený(materiál DTD laminovaná),obdĺžnikový, farebné prevedenie-čerešňa, bez poličky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška cm 45 55
Dlžka cm 100 120
Hĺbka cm 47 65
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný produkt konferenčný stolík Silvester K127
 2. 2.Kreslo- relaxačné kreslo- 4 ks
Funkcia
2.Kreslo- relaxačné kreslo, konštrukcia masív buk s povrchovou úpravou- farba čerešňa. Podrúčky sú súčasťou kresla a sú odnímateľné (suchý zips). Sedák s prešitím a opierkou, látka pevná sivej farby.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výška cm 100
Šírka cm 65
Hĺbka cm 65
Výška sedu cm 42
Šírka sedu cm 52
Hĺbka sedu cm 45
Nosnosť kg 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný produkt Relaxačné kreslo FLAVIO-R51
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia
2.Vrátane montáže na mieste plnenia, prípadne dodané v zmontovanom stave. Súčasťou  je vynesenie tovaru do určenej miestnosti na mieste plneni
3.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky  do 7 dní od uzavretia zmluvy
4.Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
5.Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
6.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa $ 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
7.Dodanie tovaru so záručným listom , záruka v trvaní min 24 mesiacov.
8.Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať
9.Pri rámcovej dohode - minimálne množstvo plnenia na základe jednotlivej Čiastkovej výzvy Objednávateľa - 10 jednotiek zmluvného plnenia
10.Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii
11.Dodávateľ dodá objednávateľovi  tovar v pracovných dňoch od 9:00 hod. do 14:00 hod
12. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, adresu, IČO,DIČ DPH, špecifikáciu a vyobrazenie. Plnenie zmluvy môže nastať až po vzájomnom odsúhlasení technických parametrov ponúknutých výrobkov

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda Andreja Hlinku 609/2 ,,S,, Pavilon-SPU Nitra, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

06.07.2020 10:00 — 10.07.2020 12:00

5,00 ks

730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.06.2020 14:28

26.06.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 250
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2020 13:29 - Vstupná ponuka 730,00 € Cena s DPH
26.06.2020 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka 730,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS