• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 13:21
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 14:20

Detail zákazky Z202013792

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 13:57
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 13:21
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 14:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 14:20

Základné údaje

Z202013792

OF-215614

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4824784

Objednávateľ

308307

Mesto Nitra

Štefánikova trieda 60, Nitra, 95006, SVK

Dodávateľ

44240104

BOHUŠ ŠESTÁK s.r.o.

Priemyselná 830/8, Galanta, 92401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky.

múka ,krupica ,krúpy ,kukuričný škrob, ryža

  • 15600000-4 - Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mlynské výrobky, škrob a škrobové výrobky.
Funkcia
1. Zabezpečenie dodávky mlynských výrobkov, škrob, škrobových výrobkov v kvalite podľa platných noriem. 2. Dodávka vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženia tovaru do skladu na mieste dodania a všetkých nákladov spojených s realizáciou dodávok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
múka pšeničná hladká 00 kg 3 400
múka pšeničná hrubá kg 1 000
múka pšeničná polohrubá kg 7 800
múka celozrnná pšeničná kg 50
múka pohánková kg 50
múka sójová kg 50
múka kukuričná kg 50
múka špaldová celozrnná kg 50
múka špaldová biela hladká kg 50
krupica detská kg 700
jačmenné krúpy stredné kg 350
ovsené vločky jemné kg 210
puding čokoládový kg 315
puding vanilkový kg 130
pudingový prášok zlatý klas kg 30
solamyl kg 15
kukuričný škrob - gustin/maizena/Zlatý klas kg 15
ryža dlhozrnná 1.trieda kvality kg 2 400
ryža guľatozrnná 1.trieda kvality kg 2 400
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Všetky potraviny musia byť bez farbív a umelých sladidiel.
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
Rozpis jednotkových cien za obsah balenia ponúkaných tovarov s DPH aj bez DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta jednotlivých položiek tovarov (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre)
Cena je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov Jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou dodávok vrátane dopravy prepravnými prostriedkami dodávateľa spôsobom v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi, vyloženie tovaru do skladu na mieste dodania a všetky náklady spojené s realizáciou dodávok.
Jednotkové ceny sú dohodnuté ako maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
Dodávateľ sa zaväzuje, že výroba, balenie, skladovanie a všetka manipulácia vrátane prepravy dodávaného tovaru bude zodpovedať podmienkam a požiadavkám stanovených v zákone č. 152/1995 Z.Z. o potravinách v znení neskorších predpisov, príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a ďalších záväzných predpisov.
Obaly potravín musia byť v súlade s Potravinovým kódexom SR a zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách označené v štátnom jazyku údajmi: - názov výrobku, - obchodné meno výrobcu, - hmotnosť výrobku, - dátum spotreby, - spôsob skladovania, - zoznam zložiek vo výrobku.
Výrobky budú balené len v obaloch, ktoré neovplyvňujú kvalitu výrobku a chránia ich pred nežiadúcimi vonkajšími vplyvmi.
Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody objednávateľ sa nezaväzuje odobrať tovar v celom rozsahu a vyhradzuje si odobrať niektoré druhy tovarov vo väčšom a niektoré v menšom rozsahu, ako je uvedené v tejto rámcovej dohode. Rozsah odobratého tovaru bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
Dodávateľ preukáže oprávnenosť a schopnosť realizovať plnenie predmetu predložením: - úradne overeného rozhodnutia o schválení prevádzky vydaného Štátnou veterinárnou   a potravinovou správou SR,  - platného potvrdenia ŠVaPS SR (alebo RÚVZ), že uchádzač má motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky, alebo platnú dodávateľsko-odberateľskú      zmluvu s distribučnou firmou, ktorá toto potvrdenie predloží za uchádzača
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výrobky do 24 objektov. Dodávateľ sa zaväzuje doviesť kupujúcemu tovar minimálne 1x do týždňa, v deň na ktorý bol objednaný, na vyhradené miesto pre príjem tovaru.
Dodávateľ je povinný na požiadanie zrealizovať dodávky v jeden deň do 11:00 hod. na všetky miesta rozvozu v celkovom počte 24 odberových miest podľa zoznamu, ktorý dodávateľ obdrží po predložení dokladov uvedených v bode 11.Dodávateľ sa zaväzuje , že bude koordinovať dodávky tovaru tak, aby sa nerealizovali v čase podávania obedov a to od 11:15 hod. do 12:30 hod.
Dodávateľ je povinný dodržiavať ceny tovarov a zaručiť zodpovedajúcu kvalitu a jeho dostatočné množstvo podľa objednávok. Objednávky sa budú realizovať telefonicky alebo mailom, kontakty budú uvedené po predložení dokladov uvedených v bode 11.
Konkrétnu dodávku bude predávajúci realizovať tak, že predávajúci dodá objednaný tovar s dodacím listom, ktorý objednávateľ dodávateľovi po odkontrolovaní dodaného sortimentu ,množstva a kvality predmetu zmluvy potvrdí. Dodací list bude tvoriť súčasť faktúry. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v prvej tretine doby spotreby.
Závažným porušením tejto rámcovej dohody je nesplnenie nasledovných povinností dodávateľa: -neplnenie dohodnutých časových lehôt dodávok, neplnenie kvalitatívnych parametrov dodávaných potravín definovaných objednávateľom, opakované dodávky nekvalitného tovaru v prípade, že objednávateľ na nedostatky predávajúceho písomne upozornil.
Objednávateľ má právo odstúpiť od rámcovej dohody podľa § 19 zák. č. 343/2015 Z .z. o VO.
Kontaktnou osobou na účely plnenia tejto zmluvy na strane kupujúceho je: tel. kontakt bude uvedený po predložení dokladov uvedených v bode 11. Doklady sa predkladajú osobe ktorá bude uvedená v Rámcovej dohode.
O začiatku plnenia predmetu zákazky bude uchádzač vopred písomne upozornený, plnenie predmetu od 30.6.2020.
Dodávateľ je oprávnený pripustiť dodatkom k tejto zmluve navýšenie jednotkových cien predávajúceho v priebehu doby platnosti tejto zmluvy maximálne o 10% v tom prípade, že sa zmenia oprávnené náklady vstupov predávajúceho v priamej závislosti od vývoja cien na trhu. Túto skutočnosť bude predávajúci povinný kupujúcemu písomne zdokumentovať, zdôvodniť a preukázať predložením hodnoverných dokladov.
Fakturácia bude vykonaná po dodaní a prevzatí predmetu zmluvy , max. 3x do mesiaca hromadne za všetkých 24 objektov.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi objednaný tovar v bezchybnom stave, v stanovenej lehote, na určené miesta dodania, označený v súlade s príslušnou legislatívou a na požiadanie predložiť kupujúcemu doklady o pôvode tovaru. Predávajúci je povinný uvádzať záručné lehoty pre každý dodaný tovar v dodacom liste .
V prípade nedodržania minimálnych požiadaviek na kvalitu stanovenú v opise ( technické vlastnosti), objednávateľ požaduje do dvoch hodín dodať náhradný tovar od predávajúceho v požadovanej kvalite.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

24 objektov školského stravovania pri MŠ v pôsobnosti mesta., Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

12

1,00 kg,celok

20 600,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.06.2020 13:57

29.06.2020 13:21

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2020 13:36

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 120
 50
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2020 08:07 - Vstupná ponuka 20 599,99 € Cena s DPH
29.06.2020 13:11 - Najvýhodnejšia ponuka 14 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS