17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
47579706
Amperia, s. r. o.
Budatínska 6086/13, Bratislava, 85105, SVK
kontrola elektropožiarnej signalizácie (EPS) a hlasovej signalizácie požiaru (HPS)
revízia. kontrola, elektropožiarna signalizácia, hlasové signalizácie požiaru
Tovar, Služba
1. kontrola elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) SCHRAK
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) SCHRANK v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
BMZ Integral IP | ks | 2 | ||
Zálohové Aku 12 V | ks | 4 | ||
Multisenzor hlásiča MTD 533 | ks | 456 | ||
Tlačidlový hlásič MCP 545 | ks | 64 | ||
Vstup/výstup modulu a rel modulu | ks | 46 | ||
Pomocný zdroj | ks | 7 | ||
Zálohové akku k pomocnému zdroju Aku 12 | ks | 14 |
2. kontrola hlasovej signalizácie požiaru (HSP) typu Bosch
|
|
---|---|
Funkcia |
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Hlasovej požiarnej signalizácie (HSP) BOSCH v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
pri oboch položkách platí: | |
Rozsah a objem predmetu plnenia je špecifikovaný vo vyhláške č. 726/2002 Z. z. MV SR a v projektovej dokumentácii skutočného vyhotovenia, ktorá je uložená u objednávateľa a pri plnení bude vždy predaná servisnej organizácii k dispozícii | |
Vykonať kontroly v zmysle platných noriem a predpisov v stanovených časových intervaloch automaticky, bez vyzvania objednávateľa. | |
Spracovať o vykonaných odborných prehliadkach a kontrolách zariadení a prvkov písomnú správu v 2 rovnopisoch, z toho 1 výtlačok pre zhotoviteľa a 1 pre objednávateľa. | |
Zhotoviteľ je povinný všetky zásahy do systému uviesť písomne v prevádzkovej knihe a prípadné zmeny zaznamenať v projektovej dokumentácii. | |
Zhotoviteľ dohodne termín vykonania technických kontrol s objednávateľom minimálne tri dni vopred telefonicky, faxom resp. e-mailom. | |
Zhotoviteľ vykoná zápis do prevádzkovej knihy ihneď po vykonaní pravidelnej kontroly. | |
Zhotoviteľ zabezpečí najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy povereným pracovníkom objednávateľa, príchod servisného pracovníka zhotoviteľa do objektu objednávateľa a vykoná následnú opravu. V prípade, že zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín opravy a môžu z titulu včasného neodstránenia poruchy vzniknúť ďalšie škody, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť nevyhnutný servisný zásah inou organizáciou na náklady zhotoviteľa bez straty záruky. | |
Na vykonanú mimozáručnú opravu poskytne zhotoviteľ objednávateľovi 6 mesačnú záručnú lehotu na vykonanú prácu a min. 24 mesiacov na dodaný materiál. | |
Objednávateľ požaduje preškolenie obslužného personálu na prevádzku a kontrolu EPS a HSP. | |
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v súvislosti s výkonom predmetu prác. Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho prác a zlikviduje ich v súlade so zákonom o odpadoch. Poverení pracovníci zhotoviteľa sú povinní sa pohybovať a zdržovať v priestoroch objednávateľa iba v nevyhnutne potrebnom rozsahu k výkonu predmetu tejto zmluvy. | |
Zhotoviteľ je povinný zaistiť kvalifikovaných pracovníkov pre realizáciu predmetu zmluvy v zmysle platných právnych predpisov a technických noriem. | |
Zhotoviteľ vykoná odstránenie nedostatkov a závad, ktoré zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách (náhradné diely nie sú súčasťou); rovnako tak odstránenie nahlásených technických porúch (náhradné diely nie sú súčasťou). | |
Zhotoviteľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom. | |
Rozpis vykonania kontrol mesiac, v ktorom sa požaduje vykonať kontrolu: Štvrťročná kontrola EPS a HSP august 2020, november 2020, február 2021, ročná kontrola EPS a HSP máj 2021 |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Cena je konečná. ( v cene je zahrnutý výkon prác pri odskúšaní, premeraní, skontrolovaní, prevedení funkčnosti systémov a cestovných nákladov) Materiálové náklady nutné k oprave spojené s plnením zmluvy po záručnej dobe budú vymenené a fakturované na základe dodatočne vystavenej objednávky objednávateľom. Mzdové a režijné náklady na vykonanie servisu a opráv sú súčasťou zmluvy (t. j. nebudú dodatočne fakturované). |
Faktúra je splatná minimálne 60 dní od jej doručenia objednávateľovi poštou alebo elektronicky. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak nebude vystavená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju v lehote splatnosti zhotoviteľovi na prepracovanie spolu s popisom výhrad. Týmto prestáva platiť pôvodný termín splatnosti faktúry a objednávateľ nie je v omeškaní. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť dňom doručenia prepracovanej faktúry |
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na inštaláciu, servis, opravy a kontrolu zariadení EPS a HSP výrobcom. Toto oprávnenie musí byť platné počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy. |
Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami: |
1. Zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
2. Vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov. |
3. Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z., ktorou sa vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly v znení neskorších predpisov. |
4. Zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci neskorších predpisov |
5. Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov. |
6. STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení. |
7. V súlade s platnými STN (napr. 332000-4-41, ........) |
Poskytnutie HOT LINE služby (tel. linka) pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek 24 hodín denne |
Poskytovanie servisných služieb Základná doba 8:00 – 14:00 v pracovných dňoch (Pri odstraňovaní poruchy podľa dohody) |
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy do 24 hodín od nahlásenia |
Požadovaná doba na odstránenie technickej poruchy systému do 48 hodín od nahlásenia |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.08.2020 00:00 — 31.07.2021 00:00
1,00 súhrn služieb
6 923,94
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.06.2020 10:14
29.06.2020 08:48
29.06.2020 09:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.06.2020 13:08 - Vstupná ponuka | 6 923,00 | € | Cena bez DPH |
26.06.2020 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 500,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: