• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 08:48
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 10:05

Detail zákazky Z202013756

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 10:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 08:48
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 09:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 10:05

Základné údaje

Z202013756

OF-215135

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4824772

Objednávateľ

17335795

Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach

Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK

Dodávateľ

47579706

Amperia, s. r. o.

Budatínska 6086/13, Bratislava, 85105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

kontrola elektropožiarnej signalizácie (EPS) a hlasovej signalizácie požiaru (HPS)

revízia. kontrola, elektropožiarna signalizácia, hlasové signalizácie požiaru

  • 31625200-5 - Požiarne poplašné systémy
  • 34942000-2 - Signalizačné zariadenia
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. kontrola elektrickej požiarnej signalizácie (EPS) SCHRAK
Funkcia
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Elektrickej požiarnej signalizácie (EPS)  SCHRANK v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BMZ Integral IP ks 2
Zálohové Aku 12 V ks 4
Multisenzor hlásiča MTD 533 ks 456
Tlačidlový hlásič MCP 545 ks 64
Vstup/výstup modulu a rel modulu ks 46
Pomocný zdroj ks 7
Zálohové akku k pomocnému zdroju Aku 12 ks 14
 2. kontrola hlasovej signalizácie požiaru (HSP) typu Bosch
Funkcia
Výkon technických kontrol, odborných prehliadok /revízií/ a vykonanie servisnej činnosti na slaboprúdových systémoch: Hlasovej požiarnej signalizácie (HSP) BOSCH  v rozsahu: 3x štvrťročná odborná kontrola a prehliadka, 1x ročná /revízia/ systému EPS
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
pri oboch položkách platí:
Rozsah a objem predmetu plnenia je špecifikovaný vo vyhláške č. 726/2002 Z. z. MV SR a v projektovej dokumentácii skutočného vyhotovenia, ktorá je uložená u objednávateľa a pri plnení bude vždy predaná servisnej organizácii k dispozícii
Vykonať kontroly v zmysle platných noriem a predpisov v stanovených časových intervaloch automaticky, bez vyzvania objednávateľa.
Spracovať o vykonaných odborných prehliadkach a kontrolách zariadení a prvkov písomnú správu v 2 rovnopisoch, z toho 1 výtlačok pre zhotoviteľa a 1 pre objednávateľa.
Zhotoviteľ je povinný všetky zásahy do systému uviesť písomne v prevádzkovej knihe a prípadné zmeny zaznamenať v projektovej dokumentácii.
Zhotoviteľ dohodne termín vykonania technických kontrol s objednávateľom minimálne tri dni vopred telefonicky, faxom resp. e-mailom.
Zhotoviteľ vykoná zápis do prevádzkovej knihy ihneď po vykonaní pravidelnej kontroly.
Zhotoviteľ zabezpečí najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy povereným pracovníkom objednávateľa, príchod servisného pracovníka zhotoviteľa do objektu objednávateľa a vykoná následnú opravu. V prípade, že zhotoviteľ nedodrží dohodnutý termín opravy a môžu z titulu včasného neodstránenia poruchy vzniknúť ďalšie škody, je objednávateľ oprávnený zabezpečiť nevyhnutný servisný zásah inou organizáciou na náklady zhotoviteľa bez straty záruky.
Na vykonanú mimozáručnú opravu poskytne zhotoviteľ objednávateľovi 6 mesačnú záručnú lehotu na vykonanú prácu a min. 24 mesiacov na dodaný materiál.
Objednávateľ požaduje preškolenie obslužného personálu na prevádzku a kontrolu EPS a HSP.
Zhotoviteľ zodpovedá za čistotu a poriadok v súvislosti s výkonom predmetu prác. Zhotoviteľ odstráni na vlastné náklady odpady, ktoré sú výsledkom jeho prác a zlikviduje ich v súlade so zákonom o odpadoch. Poverení pracovníci zhotoviteľa sú povinní sa pohybovať a zdržovať v priestoroch objednávateľa iba v nevyhnutne potrebnom rozsahu k výkonu predmetu tejto zmluvy.
Zhotoviteľ je povinný zaistiť kvalifikovaných pracovníkov pre realizáciu predmetu zmluvy v zmysle platných právnych predpisov a technických noriem.
Zhotoviteľ vykoná odstránenie nedostatkov a závad, ktoré zistí pri pravidelných kontrolách a revíziách (náhradné diely nie sú súčasťou); rovnako tak odstránenie nahlásených technických porúch (náhradné diely nie sú súčasťou).
Zhotoviteľ je povinný zachovať mlčanlivosť o zistených bezpečnostných opatreniach, úpravách a vykonaných opravách na zariadení objednávateľa. Mlčanlivosť platí aj po ukončení zmluvného vzťahu medzi objednávateľom a dodávateľom.
Rozpis vykonania kontrol mesiac, v ktorom sa požaduje vykonať kontrolu: Štvrťročná kontrola EPS a HSP august 2020, november 2020, február 2021, ročná kontrola EPS a HSP máj 2021
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy
Cena je konečná. ( v cene je zahrnutý výkon prác pri odskúšaní, premeraní, skontrolovaní, prevedení funkčnosti systémov a cestovných nákladov)  Materiálové náklady nutné k oprave spojené s plnením zmluvy po záručnej dobe budú vymenené a fakturované na základe dodatočne vystavenej objednávky objednávateľom. Mzdové a režijné náklady na vykonanie servisu a opráv sú súčasťou zmluvy (t. j. nebudú dodatočne fakturované).
Faktúra je splatná minimálne 60 dní od jej doručenia objednávateľovi poštou alebo elektronicky.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Ak nebude vystavená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju v lehote splatnosti zhotoviteľovi na prepracovanie spolu s popisom výhrad. Týmto prestáva platiť pôvodný termín splatnosti faktúry a objednávateľ nie je v omeškaní. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť dňom doručenia prepracovanej faktúry
Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy kópiu osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na inštaláciu, servis, opravy a kontrolu zariadení EPS a HSP výrobcom. Toto oprávnenie musí byť platné počas trvania zmluvy. Porušenie tejto povinnosti bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvy.
Vykonávanie predmetu zákazky musí byť v súlade s požiadavkami:
1. Zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov.
2. Vyhlášky MV SR č. 94/2004 Z. z., ktorou sa stanovujú technické požiadavky na protipožiarnu bezpečnosť pri výstavbe a užívaní stavieb v znení neskorších predpisov.
3. Vyhlášky MV SR č. 726/2002 Z. z., ktorou sa vlastnosti elektrickej požiarnej signalizácie, podmienky jej prevádzkovania a zabezpečenia pravidelnej kontroly v znení neskorších predpisov.
4. Zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci neskorších predpisov
5. Vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov.
6. STN 33 1500 Elektrotechnické predpisy. Revízie elektrických zariadení.
7. V súlade s platnými STN (napr. 332000-4-41, ........)
Poskytnutie HOT LINE služby (tel. linka) pre evidenciu a nahlasovanie servisných požiadaviek 24 hodín denne
Poskytovanie servisných služieb Základná doba 8:00 – 14:00 v pracovných dňoch (Pri odstraňovaní poruchy podľa dohody)
Nástup na servisný zásah v prípade neplánovanej poruchy do 24 hodín od nahlásenia
Požadovaná doba na odstránenie technickej poruchy systému do 48 hodín od nahlásenia
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nemocničná 2, Bojnice, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

01.08.2020 00:00 — 31.07.2021 00:00

1,00 súhrn služieb

6 923,94

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2020 10:14

29.06.2020 08:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2020 09:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 685
 33
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2020 13:08 - Vstupná ponuka 6 923,00 € Cena bez DPH
26.06.2020 13:17 - Najvýhodnejšia ponuka 5 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS