• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 13:50

Detail zákazky Z202013737

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.06.2020 08:02
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 13:50

Základné údaje

Z202013737

OF-215489

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821209

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup pekárenských výrobkov

pekárenské výrobky

  • 15810000-9 - Pekársky tovar, čerstvé pečivo a cukrárske výrobky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup pekárenských výrobkov
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaného tovaru počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na štyri kuchyne Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresách kuchýň Objednávateľa.
Dodávanie požadovaného tovaru bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bábovka mramorová, hmotnosť 400g. kusy 150
Banícke alebo drevorúbačské pečivo, hmotnosť 70g kusy 500
Cesnakový uzol, hmotnosť 70g. kusy 650
Croissant balený s čokoládovou náplňou, hmotnosť 60g. kusy 1000
Croissant cesnekový, hmotnosť 60g. kusy 70
Chlieb krájaný pšenično ražný, hmotnosť 1000g. kusy 4600
Chlieb celý nekrájaný pšenično ražný, hmotnosť 1000g. kusy 300
Kaizerka cereálna, hmotnosť 50g. kusy 50
Koláč s tvarohovou náplňou, hmotnosť 80g. kusy 50
Mafin, hmotnosť 60g. kusy 230
Makovka (sladká žemľa), hmotnosť 80g. kusy 200
Minizávin kakaový, hmotnosť 80g. kusy 350
Minizávin makový, hmotnosť 110g. kusy 250
Orechový závin, hmotnosť 400g. kusy 240
Osúch plnený , hmotnosť 50g. kusy 500
Pagáč škvarkový, hmotnosť 25g. kusy 150
Pizza slimák, hmotnosť 90g. kusy 200
Pečivo (rožok štandard), hmotnosť 40g kusy 7500
Pečivo (rožok celozrnný), hmotnsť 60g. kusy 50
Pletenec slaný, hmotnosť 70g. kusy 580
Pletenec cereálny s kakaovou náplňou 300g. kusy 300
Sendvič krájaný, hmotnosť 400g. kusy 800
Sendvič celý, hmotnosť 400g. kusy 900
Sladký rožok tzv. lúpačka, hmotnosť 80g. kusy 300
Šatôčka s ovocnou náplňou, hmotnosť 80g. kusy 50
Šatôčka s tvarohovou náplňou, hmotnosť 80g. kusy 100
Škoricové osie hniezdo, hmotnosť 90g. kusy 300
Tyčinky slané (tzv. pivové) hmotnosť 400g bal. kusy 500
Vianočka s hrozienkami, hmotnosť 400g. kusy 300
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne dodávať tovar, ktorý je predmetom tejto zákazky na adresy štyroch kuchýň Objednávateľa na základe telefonických prípadne emailových objednávok. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Dodávanie požadovaného tovaru do 24 hodín od objednania a to od 6.00 hod. do 7.00 hod. ráno. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Predpokladané množstvo tovaru je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: dodanie tovaru na adresy kuchýň Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod odstúpenia od zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tovaru za jeden kus bez DPH a s rozsahom sadzieb DPH . Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Cena za jednotlivé druhy tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam tovarov bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu tovarov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou bez DPH. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
2. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne osvedčenú kópiu platného rozhodnutia Štátnej veterinárnej správy SR, alebo príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o schválení prevádzky uchádzača na činnosť skladovania a obchodovania s predmetom tejto zákazky a jeho vývoz do členských štátov EÚ. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
3. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 7 kalendárnych dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko úradne overenú kópiu, alebo originál potvrdenia príslušnej regionálnej veterinárnej a potravinovej správy, že prevádzka uchádzača disponuje minimálne dvomi dopravnými prostriedkami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu tejto zákazky.
4. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi raz za 10 dní v súlade s dodaným tovarom a dodacími listami. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
5. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v tejto zákazke, a ktoré budú uvedené na zozname tovarov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
6. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie tovaru. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ ručí objednávateľovi, že dodávaný tovar zodpovedá platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi pred ukončením záruky a znáša sankcie uložené kontrolnými orgánmi z titulu nekvality výroby. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
8. Objednávateľ má právo reklamovať zistené vady na tovare v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody písomnou formou bez zbytočného odkladu. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Zároveň Objednávateľ v prípade tretej reklamácie, má právo odstúpenia od zmluvy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.

Zmluvná špecifikácia

Vl. Clementisa, 51, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

06.07.2020 06:00 — 05.07.2021 15:00

21 170,00 kusy

15 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

23.06.2020 08:02

26.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 139
 7
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2020 13:11 - Vstupná ponuka 12 483,90 € Cena bez DPH
23.06.2020 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka 12 455,60 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS