• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 14:05

Detail zákazky Z202013697

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 15:16
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 13:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 14:05

Základné údaje

Z202013697

OF-215634

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4824758

Objednávateľ

37847783

Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja

Bulharská 39, Trnava, 91853, SVK

Dodávateľ

50299964

OMA CZ Slovakia, s. r. o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oleje a mazivá

motorový olej, prevodový olej, hydraulický olej, mazivo

  • 09000000-3 - Ropné výrobky, palivo, elektrina a ostatné zdroje energie
  • 09211100-2 - Motorové oleje
  • 09211400-5 - Prevodové oleje
  • 09211000-1 - Mazacie oleje a mazivá
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oleje a mazivá
Funkcia
Oleje a mazivá
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.) Hydraulický olej OTHP32 sud (=200 l) 4
2.) Hydraulický olej OHHM 46 sud (=200 l) 5
3.) Hydraulický olej OHHM 68 sud (=200l) 7
4.) Hydraulický olej LUBOL Premium HM 10 alebo ekv. sud (=200 l) 1
5.) Motorový olej M6AD sud (=200 l) 6
6.) Motorový olej M8AD sud (=200 l) 3
7.) Motorový olej Mogul Diesel L-SAPS 10W-40M alebo ekv. bal. (=10 l) 8
8.) Motorový olej MOGUL 10W-40 alebo ekv. bal. (=20 l) 1
9.) Motorový olej M7 ADS III (15W-40) sud (=200 l) 6
10.) Prevodový olej PP 90 sud (=200 l) 5
11.) Plastické mazivo AK 00 EP bal. (=8 kg) 7
12.) Plastické mazivo AK2 na pneumatický lis RAASM bal. (=50 kg) 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesta dodania. Miestom dodania sú sídla objednávateľa v lokalitách: Trnava, Senica, Dunajská Streda
Dodávateľ pri stanovení ceny za mernú jednotku položky predmetu zmluvy zahrnie všetky náklady na dodanie vrátane dopravy, balného, paliet, vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zmluvy.
Požaduje sa, aby zmluvná cena bola konečná v zložení bez DPH, DPH, s DPH a zahŕňala všetky náklady - cena za tovar, dopravu, balné, palety, vykládku a pod.
V prípade použitia obalových materiálov, paliet, tieto musia byť jednorázové, nevratné.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: Rozpis (rozpočet) – jednotkové ceny bez DPH, s DPH na jednotlivé položky predmetu zmluvy s uvedením presného názvu (obchodnej značky) ,Technické listy – s názvom, resp. značkou tovaru, popisom vlastností, technických údajov, technologického postupu aplikácie, s definovaním spôsobu skladovania a manipulácie, KBÚ, Čestné vyhlásenie, že odoberie opotrebované oleje od objednávateľa a zabezpečí ich likvidáciu v súlade s platnou legislatívou na vlastné náklady dodávateľa
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a zmluvnej ceny. Uvedené množstvá sú predpokladané na obdobie 12 mesiacov a nie sú záväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu počtu (zníženie alebo zvýšenie) jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien.
Dodávateľ poskytne objednávateľovi do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy Povolenie na obchodovanie s minerálnym olejom vydané príslušným Colným úradom podľa zákona č. 98/2004 Z.z. o spotrebnej dani z minerálneho oleja v platnom znení.
V prípade, že v popise je uvedený konkrétny typ tovaru, pripúšťa sa ekvivalentné plnenie, pričom dodávateľ je povinný dodržať rovnaké alebo vyššie technické parametre ako má uvedený referenčný typ.
Objednávateľ požaduje, aby predmet zmluvy spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky v zmysle platných zákonov, legislatívnych predpisov a príslušných technických noriem vzťahujúcich sa na predmet zmluvy.
Jednotlivé odbery sa budú realizovať na základe jednotlivých čiastkových objednávok s termínom dodania do 3 pracovných dní od doručenia objednávky dodávateľovi (e-mailom). Za doručenie čiastkovej objednávky sa považuje jej elektronické zaslanie e-mailom.
Požaduje sa minimálne 1 pracovný deň vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Objednávateľ požaduje pri odobratí opotrebovaných olejov vystavenie SLNO alebo vážnych lístkov pre potreby hlásenia o odbere nebezpečných odpadov.
Fakturácia sa bude realizovať ku každej čiastkovej objednávke samostatne.
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia.
Dodací list s cenovým rozpisom po jednotlivých položkách.
Vo faktúrach uvádzať číslo zmluvy, ku ktorej sa faktúra viaže.
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, len osobou registrovanou pre daň podľa §7 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v pôvodnom mieste dodania tovaru na vlastné náklady.
Zmluva/dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to 12 kalendárnych mesiacov od momentu jej uzatvorenia, alebo do naplnenia finančného limitu, ktorý bude výsledkom verejného obstarávania. (Celková maximálna cena plnenia podľa rámcovej dohody vrátane DPH), podľa toho ktorá právna skutočnosť nastane ako prvá.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky".

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava (Bulharská 39), Senica (Hurbanova 516), Dunajská Streda (Bratislavská 10), Trnavský, Slovenská republika

12

1,00 celok

11 700,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 15:16

29.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 117
 92
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2020 16:10 - Vstupná ponuka 11 196,00 € Cena s DPH
26.06.2020 11:37 - Najvýhodnejšia ponuka 11 160,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS