• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 09:25

Detail zákazky Z202013674

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 13:29
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 09:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 09:25

Základné údaje

Z202013674

OF-215652

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821187

Objednávateľ

35541016

Košický samosprávny kraj

Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK

Dodávateľ

36212466

Datacomp s.r.o.

Moldavská cesta II. 49/2413, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup 2 x notebookov - štandard + 1 x notebook - vyššia rada + 2 x monitor

výpočtová technika, notebook

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30213000-5 - Osobné počítače

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup notebooku
Funkcia
Tovar musí byť nový (nie repasovaný alebo inak renovovaný), nevystavovaný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami, nepoužitý, neopotrebovaný, netestovaný, v originálnom balení s príslušnou dokumentáciou (záručný list...) v slovenskom jazyku. Nedodržanie týchto podmienok sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Notebook - štandard ks 2
2. Notebook - vyššia rada ks 1
3. Monitor ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
2x Notebook štandard - Parametre
1. Výkon CPU: min 6000 PassMark bodov
2. Operačný systém: Windows 10 Home Pro 64 bit
3. Displej: 15" - 16"
4. Procesor: 64 -bitový
5. RAM: min 8 GB
6. Pevný disk: SSD, min. 512 GB
7. Rozlíšenie: min. Full HD (1920x1080)
8. Web kamera: integrovaná s možnosťou zakrytia
9. Bezdrôtové technológie: WiFi 802.11ac, Bluetooth
10. Porty: USB: min 3x z toho min. 1typ 3.0 alebo 3.1., ostatné 2.0; 1xD-SUB alebo DVI; 1x HDMI; 1x RJ-45; audio vstup - výstup 3,5 mm
11.Klávesnica: SK s numerickým blokom, TouchPad
12. Referenčný produkt: napr. Asus X543U
13. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
1x Notebook vyššia rada - Parametre
1. Výkon CPU: min. 6000 PassMark bodnov
2. RAM: min. 8 GB
3. Procesor: 64-bitový
4. Pevný disk: SSD, 256GB
5. Displej: 14" - 15"
6. Rozlíšenie: min. Full HD (1920x1080)
7. Porty: USB: min. 3x, z toho min. 1 typ 3.0 alebo 3.1, ostatné 2.0 1x D-SUB alebo DVI; 1xHDMI; 1xRJ-45; audio vstup-výstup 3,5 mm
8. WEB - kamera: integrovaná s možnosťou zakrytia
9. Bezdrôtové technológie: WiFi 802.11ac, Bluetooth
10. Operačný systém: Windows 10 Pro
11. Klávesnica: SK s numerickým blokom, TouchPad
12. Čítačka pamäťových kariet: áno
13. Referenčný produkt: Asus Zenbook UM431DA
14. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
2 x Monitor - Parametre
1. Uhlopriečka: 24"
2. Rozlíšenie: 1920x1080 px
3. Displej: IPS
4. Pomer strán: 16:9
5. Typ pripojenia: DispayPort 1.2, HDMI 1.4., VGA USB 2.0, USB 3.2 Gen 1 ( USB 3.0); HDMI 1x; DispayPort 1x; VGA 1x; USB 5x
6. Ďalšie funkcie: nastaviteľná výška , pivot, flicker-free, filter modrého svetla
7. Referenčný produkt: Dell P2419H
8. V prípade, že dodávateľ ponúka tovar, ktorý je ekvivalentom uvedeného referenčného produktu, tento ekvivalent musí mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru,
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien.
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty :
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, záruka a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7.  Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami.
8. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
9. Požaduje sa bezplatný autorizovaný záručný servis vykonávaný kvalifikovanými osobami a bezplatná údržba tovaru (práca a originálne, nepoužívané náhradné diely-pri vade podliehajúcej záruke) počas záručnej doby v cene zákazky. V prípade potreby odstránenia vady/poruchy tovaru mimo sídla objednávateľa, dodávateľ znáša všetky náklady s tým spojené (napr. doprava).
10. Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
11. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
12. V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
13.Tovar bude dodaný najneskôr do 10.7.2020.
14. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
15. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
16. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie Maratónu mieru 1, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika

03.07.2020 08:00 — 10.07.2020 12:00

1,00 celok

2 641,20

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 13:29

26.06.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 388
 90
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.06.2020 11:08 - Vstupná ponuka 2 641,00 € Cena s DPH
24.06.2020 11:08 - Najvýhodnejšia ponuka 2 641,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS