• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 12:01
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 12:55

Detail zákazky Z202013653

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 12:09
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 12:01
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 12:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 12:55

Základné údaje

Z202013653

OF-215576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821177

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36389561

WEGA LH, s.r.o

ul. SNP 750, Liptovský Hrádok, 03301, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Oprava zariadenia-dochádzkový systém

dochádzkový systém

  • 50340000-0 - Opravy a údržba audiovizuálnych a optických zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba a oprava zariadenia monitorujúceho vstup do budovy a evidenciu dochádzky
Funkcia
Údržba a oprava zariadenia monitorujúceho vstup do budovy a evidenciu dochádzky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Údržba a oprava zariadenia spr 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kontrola, údržba programového vybavenia WIS/K 4.X
Aktualizácia programového vybavenia Kriváň
Kontrola technického stavu periférnych zariadení (snímačov)
Kontrola technického stavu hardvérového príslušenstva komunikačného portu kom. stanice/K-NT sl. v sieti LAN
Kontrola technického stavu spojovacích vodičov pasívnych a aktívnych častí
Údržba a (oprava) periférnych zariadení (snímačov) počas platnosti zmluvy
Aktualizácia programového vybavenia PaM/K do SAP
Údržba a oprava spojovacích vodičov pasívnych a aktívnych častí
Údržba (oprava) riadiacej stanice čítacej jednotky WBox_78K PROXY
Školenie na prácu s programovým vybavením WIS/K 4.X - 4 osoby v trvaní 4 hodín
Školenie na prácu s programovým vybavením Kriváň Cloud 2.0 - 4 osoby v trvaní 4 hodín
Zákaznícka podpora WIS/K a Kriváň na rok 2021 - telefonickou formou
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Náhradné diely, spotrebný materiál a diagnostická technika vhodné na uvedený typ techniky
Vyškolenie osôb realizovať do lehoty na plnenie zmluvy: do 30. 08. 2020
Zákaznícka podpora WIS/K a Kriváň na roky 2021 - telefonickou formou
Požaduje sa predložiť kontaktnej osobe objednávateľa špecifikáciu predmetu zmluvy do 5 dní od uzavretia zmluvy, - objednávateľ požaduje v rámci servisu dodávať iba nové a nepoužité náhradné diely, - objednávateľ je oprávnený pri ukončení servisu skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať, -objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu, a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov a potvrdenia servisných dokladov,
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, - objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

03.08.2020 12:04 — 31.08.2020 12:04

1,00 súbor položiek

3 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 12:09

26.06.2020 12:01

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 12:16

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 391
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2020 14:48 - Vstupná ponuka 2 976,00 € Cena s DPH
25.06.2020 14:48 - Najvýhodnejšia ponuka 2 976,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS