• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202013647

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 11:25
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202013647

OF-215545

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821171

Objednávateľ

00603201

Mestská časť Bratislava-Petržalka

Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK

Dodávateľ

34105948

PURA, spol. s r.o.

Hlavná 5539/2, Dunajská Streda, 92901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Odber, odvoz a zhodnotenie / likvidácia odpadu

Odber, odvoz, zhodnotenie , likvidácia odpadu

  • 90511000-2 - Služby na zber odpadu
  • 90500000-2 - Služby súvisiace s likvidáciou odpadu a odpadom
  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu
  • 90512000-9 - Služby na prepravu odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Odber, odvoz, zneškodňovanie a likvidácia odpadov.
Funkcia
Zhodnotenie / zneškodnenie odpadov kategórie ostatné odpady ( ďalej len "OO") vyprodukovaných objednávateľom a s tým súvisiace činnosti realizované v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch"), vyhláškou MŽP SR Č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch  a v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.
Zhodnotenie / zneškodnenie OO pre účely tejto zmluvy pozostáva z odobratia OO dodávateľom služby z miesta uskladnenia OO , naloženia OO na prepravné prostriedky dodávateľa a ich prepravy, váženia a vlastného zhodnotenia / zneškodnenia OO.
Súvisiace činnosti pre účely tejto zmluvy pozostávajú najmä zo spracovania a vedenia predpísanej dokumentácie a evidencie zhodnocovaného / zneškodňovaného OO.
Druhy odpadov sú označené šesťmiestnym číselným kódom a názvom skupiny, podskupiny a druhu odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky Č. 365/2015 Z.z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov určené na zhodnotenie / zneškodnenie NO s miestom plnenia Bratislava - Petržalka
Množstvá jednotlivých druhov odpadov určených na zhodnotenie / zneškodnenie sú uvedené v tejto zmluve. Objednávateľ' požaduje od dodávateľa realizovať zhodnotenie / zneškodnenie odpadu podľa skutočných množstiev.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
katalógové číslo odpadu 20 03 03,(Odpad z čistenia ulíc komunikácie) ton za 12 mesiacov 600
katalógové číslo odpadu  17 01 07, ( Zmesi betónu, obkladačiek  a keramiky iné ako uvedené v 170106) ton za 12mesiacov 500
katalógové číslo odpadu 20 03 03 (malé smetné koše) ton za 12mesiacov 400
Vzdialenosť od MČ Bratislava - Petržalka km 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena za mernú jednotku odpadu bude zahŕňať všetky náklady spojené s predmetom zákazky:
a) náklady súvisiace s likvidáciou/zhodnocovaním odpadu,
b) ostatné náklady súvisiace so zabezpečením požadovaných služieb, vrátane poplatkov za uloženie odpadu v zmysle Zákona 17/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov.
1.2. Rozsah a množstvo odobratého odpadu uvedené v zozname položiek je len orientačné a skutočne odobraté množstvo sa bude odvíjať od potrieb Objednávateľa počas doby trvania tejto dohody.
1.3. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy.
1.4 Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobranom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu.
1.5. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j.  74 900 bez DPH dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty 12 mesiacov , podľa toho, čo nastane skôr.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
2.1. Poskytovateľ svojím predložením ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, má predpísané povolenia a skúšky a spĺňa akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi a záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia.
2.2. Poskytovateľ je povinný mať predpísané povolenia na zber, odvoz a nakladanie s odpadom v zmysle zákona 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení, zodpovedajúce predmetu rámcovej dohody.
2.3. Prevzatím odpadu prechádza na poskytovateľa vlastnícke právo k prevzatému odpadu a poskytovateľ (odberateľ odpadu) preberá na seba zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom v zmysle platnej legislatívy.
2.4. Poskytovateľ je povinný  predložiť zmluvu s Hlavným mestom SR Bratislava na vykonávanie zberu, prepravy, zhodnocovanie, alebo zneškodňovanie komunálneho odpadu, biologicky rozložiteľného odpadu na území hlavného mesta SR Bratislavy
2.5. Poskytovateľ   predloží k vykonávaniu činnosti podľa tejto zmluvy udelený súhlas vydaný príslušným orgánom štátnej správy odpadového hospodárstva, príslušné zákonom stanovené platné povolenia, potvrdenia a rozhodnutia a ako subjekt vykonávania tejto činnosti spĺňal všetky zákonom stanovené podmienky. Držiteľom platných dokladov podľa predchádzajúcej vety bude dodávateľ' počas celej doby platnosti a účinnosti tejto zmluvy.
2.6. Poskytovateľ  je povinný vykonávať všetky činnosti v súlade so zákonom o odpadoch, vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch a v súlade s príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, vrátane spracovania a vedenia dokumentácie a dokladov týkajúcich sa poskytovanej služby.
3. Objednávky:
3.1. Komunikácia medzi Poskytovateľom a Objednávateľom bude prebiehať prostredníctvom na to určených e-mailových adries, resp. prostredníctvom na to určených osobitných telefonických kontaktov uvedených v priebežných objednávkach. Poskytovateľ je povinný určiť e-mailovú adresu pre účely prijímania objednávok zo strany Objednávateľa a komunikácie vo veci zabezpečenia plnenia.
4. Fakturácia:
4.1. Objednávateľ nie je oprávnený poskytovať Poskytovateľovi žiadne preddavky ani zálohy a nezodpovedá za omeškanie platieb, ktoré budú zapríčinené zo strany jeho peňažného ústavu.
4.2. Fakturácia za služby bude realizovaná do 10 pracovných dní po ukončení kalendárneho masiaca, v ktotrobola služba vykonaná. Prílohou faktúry musí byť „Protokol o odbere odpadu“, ktorý bude obsahovať dátum, množstvo, druh a názov odpadu podľa Katalógu odpadov a podpis zodpovednej osoby Poskytovateľa.
4.3. Lehota splatnosti faktúry je 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa prevzatia faktúry Objednávateľom.
4.4. Povinnou prílohou faktúry bude vážny lístok o odobranom množstve odpadu alebo potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov. Vážny lístok o odobratom množstve odpadu, potvrdenie o deklarovanej hmotnosti odobraného odpadu a sprievodný list nebezpečných odpadov musia byť potvrdené podpisom objednávateľa.
5. Čas a miesto plnenia:
5.1 Objednávateľ z časových dôvodov (zákonom vymedzený pracovný čas šoférov), finančných (všetky náklady súvisiace s prepravou odpadu) a ekologických dopadov (zvýšenie uhlíkovej stopy, zvýšenie spotreby nafty za každé zberové vozidlo prepravujúce odpad určitú vzdialenosť a s tým súvisiace dočasné zaťaženie regionálnych ciest a zníženie priepustnosti ciest) sa rozhodol určiť maximálnu akceptovateľnú vzdialenosť skládky do 40 km od z MČ Bratislava-Petržalka pre cestu tam a 40 km pre cestu späť (40km+40 km).
6. Záverečné ustanovenia
6.1. Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu,vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č. 227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákona č. 179/2011 Z.z.
6.2. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
6.3. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kutlíkova 17, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1 500,00 tona

100 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 11:25

26.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.06.2020 08:09 - Vstupná ponuka 99 597,60 € Cena s DPH
26.06.2020 08:09 - Najvýhodnejšia ponuka 99 597,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS