• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 11:11
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 12:15

Detail zákazky Z202013643

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 11:14
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 11:11
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 12:15

Základné údaje

Z202013643

OF-215375

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4824750

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

43873693

COOP LC SEVER, a.s.

Družstevná 4503, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potraviny na zabezpečenie pitného režimu

Balená minerálna pitná voda

  • 41110000-3 - Pitná voda
  • 15981100-9 - Nesýtené minerálne vody
  • 15981000-8 - Minerálne vody
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Balená minerálna pitná voda
Funkcia
Balená minerálna pitná voda na pitný režim
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Balená minerálna voda, pitná, neochutená, jemne perlivá 1,5 l ks 665
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Minimálna doba trvanlivosti minimálne 9 mesiacov od dátumu dodania tovaru
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto dodania tovaru - Banská Bystrica
Tovar doručiť v pracovných dňoch, v čase od 7:00 do 14:00
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva čitateľné, napr. číslo faktúry, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo, akosť tovaru a pod.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti podľa obchodných podmienok elektronického trhoviska. Faktúru a iné vystavené doklady doručiť v 2 výtlačkoch
Splatnosť faktúry minimálne 30 dní od jej doručenia a dodania tovaru
Objednávateľ nie je platiteľom DPH, preto ceny predkladať vrátane DPH
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podrobnú cenovú ponuku na jednotlivé položky. Ceny uveďte za MJ bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s §9 zákona č. 152/1995 Z. z. v znení neskorších predpisov o potravinách a §3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na predmet zákazky
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania, čerstvý a zdravotne nezávadný
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp. ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, nesplnenia technických vlastností (Minimálna doba trvanlivosť 9 mesiacov od dátumu dodania tovaru) neprevziať zásielku.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok
Objednávateľ upozorňuje na skutočnosť, že ak v momente uzatvorenia zmluvy nemá dodávateľ v registri konečných užívateľov výhod zapísaných svojich konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

13.07.2020 11:07 — 17.07.2020 11:08

665,00 ks

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 11:14

29.06.2020 11:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2020 11:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 165
 69
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2020 11:40 - Vstupná ponuka 300,00 € Cena s DPH
26.06.2020 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 298,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS