• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 10:48
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 11:40

Detail zákazky Z202013636

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 10:55
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 10:48
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 11:26
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 11:40

Základné údaje

Z202013636

OF-215469

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821167

Objednávateľ

00351750

,,BORINKA - ALZHEIMERCENTRUM", Zariadenie sociálnych služieb Nitra

Dolnočermánska 62, Nitra, 94901, SVK

Dodávateľ

31396674

Up Slovensko, s. r. o.

Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné lístky

stravný lístok, stravná poukážka, stravovanie zamestnancov

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné lístky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov na základe § 152 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jedného stravného lístka € 3,83
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov ks. 7200
Poplatok sub. 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravný lístok obsahuje Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravného lístka, rok platnosti stravného lístka
Stravný lístok obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 7 dní od doručenia objednávky. Doručenie na adresu objednávateľa - osobe zodpovednej za objednávku stravných lístkov.
Objednávateľ bude objednávať stravné lístky e-mailom, cez internetovú stránku dodávateľa alebo telefonicky.
Objednávateľ bude upresňovať počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby tak, aby bolo zabezpečené stravovanie dotknutých zamestnancov. Zmluva sa bude plniť čiastkovo (cca 300 ks/mesiac). Zmluva sa nemusí úplne vyčerpať.
Spolu s predmetom zmluvy budú kupujúcemu odovzdané nasledujúce doklady: daňový doklad (faktúra), dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené na dodaciu časť plnenia.
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Pre účely tejto zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu kupujúceho na účet predávajúceho.
Faktúra bude obsahovať položky s informáciami o počte a cene stravných lístkov a o poplatku za sprostredkovanie a dodávku.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je možná iba z vyplývajúcej legislatívnej zmeny. Vo vystavenej objednávke bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmluvu je možné plniť do vyčerpania zmluvnej ceny navýšenej maximálne o 10% zmluvnej ceny (na zákl.§18, ods.3 b) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní).
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy.
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 24 mesiacov od podpísania zmluvy.
Stravné lístky - vrátane dopravy kuriérom na miesto plnenia. Všetky poplatky spojené s doručením stravných lístkov bude obsahovať jedna položka "Poplatky", ktorá bude zahŕňať doručenie kuriérom, sprostredkovateľskú odmenu, poplatky za spracovanie objednávky (vrátane manuálneho spracovania objednávky) a iné poplatky súvisiace s doručením stravných lístkov.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnočermánska 62, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2020 10:51 — 30.06.2022 10:51

1,00 súbor

33 256,66

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 10:55

26.06.2020 10:48

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 11:03

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2020 11:54 - Vstupná ponuka 33 256,00 € Cena s DPH
26.06.2020 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 33 253,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS