00351750
,,BORINKA - ALZHEIMERCENTRUM", Zariadenie sociálnych služieb Nitra
Dolnočermánska 62, Nitra, 94901, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravný lístok, stravná poukážka, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov na základe § 152 zákona č.311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,83 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov | ks. | 7200 | ||
Poplatok | sub. | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravného lístka, rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 7 dní od doručenia objednávky. Doručenie na adresu objednávateľa - osobe zodpovednej za objednávku stravných lístkov. |
Objednávateľ bude objednávať stravné lístky e-mailom, cez internetovú stránku dodávateľa alebo telefonicky. |
Objednávateľ bude upresňovať počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby tak, aby bolo zabezpečené stravovanie dotknutých zamestnancov. Zmluva sa bude plniť čiastkovo (cca 300 ks/mesiac). Zmluva sa nemusí úplne vyčerpať. |
Spolu s predmetom zmluvy budú kupujúcemu odovzdané nasledujúce doklady: daňový doklad (faktúra), dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené na dodaciu časť plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Pre účely tejto zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu kupujúceho na účet predávajúceho. |
Faktúra bude obsahovať položky s informáciami o počte a cene stravných lístkov a o poplatku za sprostredkovanie a dodávku. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je možná iba z vyplývajúcej legislatívnej zmeny. Vo vystavenej objednávke bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmluvu je možné plniť do vyčerpania zmluvnej ceny navýšenej maximálne o 10% zmluvnej ceny (na zákl.§18, ods.3 b) zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní). |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 24 mesiacov od podpísania zmluvy. |
Stravné lístky - vrátane dopravy kuriérom na miesto plnenia. Všetky poplatky spojené s doručením stravných lístkov bude obsahovať jedna položka "Poplatky", ktorá bude zahŕňať doručenie kuriérom, sprostredkovateľskú odmenu, poplatky za spracovanie objednávky (vrátane manuálneho spracovania objednávky) a iné poplatky súvisiace s doručením stravných lístkov. |
Dolnočermánska 62, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.07.2020 10:51 — 30.06.2022 10:51
1,00 súbor
33 256,66
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2020 10:55
26.06.2020 10:48
26.06.2020 11:03
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2020 11:54 - Vstupná ponuka | 33 256,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2020 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 33 253,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: