00681300
Odvoz a likvidácia odpadu a.s. v skratke: OLO a.s.
Ivanská cesta 22, Bratislava, 82104, SVK
36857670
ALL SECURITY, s. r. o.
Vojtecha Spanyola 1757, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie fyzickej a objektovej bezpečnosti objektov (5)
Zabezpečenie fyzickej a objektovej bezpečnosti objektov
Služba
1. Zabezpečenie fyzickej a objektovej bezpečnosti objektov (5)
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie nepretržitej strážnej služby v objektoch Objednávateľa v rozsahu činností podľa ustanovenia § 3 zákona č.473/2005 Z. z o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
Poskytovanie služby ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase podľa § 11 a služby ohlasovne požiarov podľa § 15 vyhlášky Ministerstva vnútra SR č. 121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii (ďalej len „vyhláška o protipožiarnej prevencii“). Nepretržitá strážna služba, výkon ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase a služba ohlasovne požiarov sa ďalej spoločne označujú ako „Služby“, pokiaľ nie je v Zmluve uvedené inak. |
Služby musia okrem vlastností výslovne dohodnutých v Zmluve spĺňať požiadavky v zmysle platných právnych predpisov, ako aj technických noriem, ktoré sa vzťahujú na Služby vykonávané podľa tejto Zmluvy |
Poskytovanie služieb strážnej služby a ochrany pred požiarmi v dvoch objektoch Objednávateľa: |
Objekt A: celková plocha areálu je 29 230 m². Objekt má kamerový systém, je zabezpečený elektronickým zabezpečovacím systémom napojeným na pult centralizovanej ochrany. Nachádzajú sa tu 2 administratívne budovy a niekoľko ďalších objektov. Objekt sa vyžaduje strážiť 24 hodín denne s prítomnosťou 2 osôb (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok),. |
Objekt B: celková plocha areálu je 30 040 m². Objekt má kamerový systém, je zabezpečený elektronickým zabezpečovacím systém. Nachádza sa tu administratívno- prevádzková budova a niekoľko ďalších objektov. Objekt sa vyžaduje strážiť 24 hodín denne s prítomnosťou 2 osôb (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok),. |
Vzdialenosť objektov A a B je 15 km. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požiadavka na personálne zabezpečenie | počet osôb | 4 | ||
Objekty | počet | 2 | ||
Stanoviská pre výkon služby( Objekt A -2 stanoviská, Objekt B - 1 stanovisko) | počet | 3 | ||
Stráženie objektov /počet hodín denne | hodina | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • stráženie objektu proti vniknutiu nežiaducich, nepovolaných osôb a vlámaniu, |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • stráženie objektu proti rozkrádaniu a poškodzovaniu majetku, zabezpečenie fyzickej kontroly majetku a inventáru Objednávateľa, ktoré sú vynášané von z budovy objednávateľa, |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • ochrana života a zdravia, majetkových práv zamestnancov, návštevníkov, • zamedzenie vstupu nepovolaných osôb do strážených priestorov, do ktorých im vstup nie je povolený, |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • vnútorná ochranu objektu proti: požiaru a haváriám objektu, bezodkladné nahlasovanie požiarov, vodovodných, elektrických a iných porúch a havárií v zmysle predpisov objednávateľa, |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • kontrola monitorovacieho systému, • kontrola a evidencia osôb ( vstup –výstup), • kontrola a evidencia motorových vozidiel (vstup –výstup), |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • vonkajšia a vnútorná pochôdzková činnosť s využitím elektronického pochôdzkového systému podľa Smernice pre výkon strážnej služby, |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • Dodávateľ elektronicky monitoruje pohyb službukonajúcich osôb po objekte, • vykonávanie aj funkcie spojovateľa - prepájanie hovorov počas pracovnej doby stanovenej pre daný objekt, |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • nevyhnutná súčinnosť pri riešení krízových situácií (Ústavný zákon č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, výnimočného stavu a núdzového stavu v znení |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | neskorších predpisov).Kontrola neporušenosti plášťa budovy ako aj uzatváracích zariadení (napr. rampy parkovísk, vstupné brány objektov, dvere), |
Popis hlavných činností pracovníkov strážnej služby | • zabezpečenie fyzickej ochrany osôb. • prípadne iné operatívne úlohy v zmysle požiadaviek Objednávateľa. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ predloží Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní pred nástupom výkonu strážnej služby na konkrétnom objekte Objednávateľa smernicu pre výkon strážnej služby (ďalej len |
Požiadavky objednávateľa: | "smernica"), v ktorej bude konkrétne a detailne vyšpecifikovaný výkon strážnej služby. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť svoje pripomienky k predloženej smernici |
Požiadavky objednávateľa: | a Dodávavateľ sa zaväzuje pripomienky akceptovať. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ bude obsluhovať kamerový systém v objekte a vlastný elektronický obchádzkový systém. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými, fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. |
Požiadavky objednávateľa: | o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ on-line elektronicky kontroluje pochôdzkovú činnosť zamestnancov po určenej trase a archivuje o tom záznam. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ umožňuje Objednávateľovi on-line kontrolu pochôdzkovej činnosti bezpečnostného pracovníka vykonávajúceho výkon strážnej služby na objekte prostredníctvom elektronického |
Požiadavky objednávateľa: | obchádzkového systému. |
Požiadavky objednávateľa: | • Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek, prostredníctvom svojich poverených zamestnancov kontrolovať kvalitu poskytovaných služieb. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ pri výkone činnosti, ktorá je predmetom tejto zmluvy preberá za svojich zamestnancov na seba všetky povinnosti vyplývajúce zo všeobecne platných právnych predpisov BOZP, |
Požiadavky objednávateľa: | ochrany a prevádzky budov, ochrany majetku, protipožiarnej a civilnej ochrany. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca, osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať Objednávateľ výhrady v zmysle neprimeraného správania v službe. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ bude vykonávať ochranu majetku Objednávateľa na vopred určenom mieste Chráneného objektu . Majetkom sa rozumie všetok hnuteľný a nehnuteľný majetok nachádzajúci sa |
Požiadavky objednávateľa: | v Chránených objektoch objednávateľa a vnesený do Chránených objektov. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ musí: zabezpečiť pravidelné nástupy pracovníkov na pracovisko, písomne predkladať denné hlásenie /z knihy hlásení/ zodpovednému pracovníkovi Objednávateľa, vykonávať nepravidelné |
Požiadavky objednávateľa: | obchôdzky v Chránených objektoch, vykonávať kontrolu uzamknutosti a neporušenosti vstupných dverí do jednotlivých častí Chráneného objektu, zamedzovať vstupu do Chránených objektov nepovolaným |
Požiadavky objednávateľa: | osobám pod vplyvom alkoholu, podozrivým osobám , ako aj osobám ktoré by mohli ohrozovať život iných osôb alebo spôsobiť škodu na majetku , či rušiť poriadok v Chránených objektoch. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ musí zabezpečiť zamestnancom strážnej služby vhodný pracovný odev, ktorý zodpovedá ich pracovnej činnosti. Zamestnanci strážnej služby musia akceptovať pokyny vedúcich |
Požiadavky objednávateľa: | pracovníkov Objednávateľa. Zamestnanci strážnej služby musia byť vzorne ustrojení a výzorovo a komunikačne spôsobilí plniť úlohy prvého kontaktu s návštevami. |
Požiadavky objednávateľa: | • Dodávateľ sa podieľa a aktívne sa zúčastňuje na cvičnom požiarnom poplachu a na zabezpečovaní evakuácie osôb z objektu. |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • vykonávať kontrolu parkovacích miest chránených objektov A a B a kontrolu zaparkovaných áut nachádzajúcich sa v objektoch, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • predkladať informácie o výkone strážnej služby a o zistených nedostatkoch počas služby ihneď informovať kontaktnú osobu Objednávateľa, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • zabezpečiť, aby jeho zamestnanci vykonávali prácu v uniforme s označením bezpečnostnej služby alebo názvom spoločnosti, v pevnej obuvi, s primeranou úpravou zovňajšku, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • zabezpečiť, aby jeho zamestnanci pri styku s návštevami vystupovali ústretovo, v normách spoločenského správania, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • zabezpečiť detektívne služby v prípade krádeže a poškodenia chráneného objektu, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • objekty A a B budú otvorené v čase od 4:00 do 18:00. Mimo tohto času budú všetky budovy uzamknuté, pričom pracovník bezpečnostnej služby umožní vstup do objektu mimo tohto času |
Dodávateľ je ďalej povinný: | len na povolenie vydané oprávnenou osobou, ktorá je zamestnancom objednávateľa, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • zamedziť vstupu do chránených objektov nepovolaným osobám (motorovým vozidlám ) a osobám, ktoré majú pri sebe zbraň, s výnimkou príslušníkov ozbrojených síl, ozbrojených bezpečnostných zborov, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | ozbrojených zborov a iných osôb, ktoré plnia úlohy verenej správy, ak vstupujú do Chráneného objektu za služobným účelom, |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • zamedziť rozkrádaniu a poškodzovaniu chráneného objektu a majetku nachádzajúceho sa v chránenom objekte vykonávaním nepravidelných obhliadok po objekte a vykonaním kontrol uzamknutosti |
Dodávateľ je ďalej povinný: | a nenarušenosti chráneného objektu a jeho sklených výplní s cieľom predchádzať mimoriadnym udalostiam. |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • odňať vec, ak je dôvodné podozrenie, že vec bola odcudzená z majetku Chráneného objektu. |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • spolupracovať pri osobnej fyzickej kontrole osôb a motorových vozidiel nachádzajúcich sa priamo v priestoroch chráneného objektu alebo pri odchode z Chráneného objektu a pri kontrole |
Dodávateľ je ďalej povinný: | ich osobných vecí na základe osobitnej žiadosti Objednávateľa, príp. ním poverených osôb. |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • vykonať zásah, ak je porušovaný alebo ohrozovaný záujem chránený Dodávateľom len v prípadoch, v ktorých to umožňuje osobitný zákon a za podmienok v ňom ustanovených. |
Dodávateľ je ďalej povinný: | • pri operatívnej potrebe plniť aj iné, mimoriadne pokyny Objednávateľa v oblasti zabezpečenia fyzickej a objektovej bezpečnosti objektov |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný zabezpečiť plnenie predmetu tejto Zmluvy v rozsahu činností a špecifikácie podmienok uvedených v tejto Zmluve . |
2. Dodávateľ je povinný Služby vykonávať na základe internej smernice a Objednávateľom schválenej riadiacej dokumentácie spracovanej pre poskytované Služby. Riadiacu dokumentáciu je Dodávateľ povinný vypracovať v súlade s odovzdanou platnou internou dokumentáciou Objednávateľa a odovzdať Objednávateľovi na schválenie do pätnástich (15) dní po uzavretí tejto Zmluvy. Dodávateľ je povinný pri revízii, príp. zmene dokumentácie Objednávateľa vykonať revíziu, príp. zmenu vlastnej dokumentácie v lehote do pätnástich (15) dní od oznámenia Objednávateľa, ak nebude písomne dohodnuté inak. |
3. Dodávateľ je povinný dbať na dodržiavanie úloh, povinností a práv vlastných zamestnancov vyplývajúcich z vlastného programu kvality a riadiacej dokumentácie. Výkon fyzickej ochrany majetku a osôb je povinný zabezpečovať v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti tak, aby nedošlo k neoprávnenému zásahu do práv zamestnancov Objednávateľa, jeho dodávateľov, návštev a iných osôb, ktoré vstupujú, vystupujú alebo sa so súhlasom Objednávateľa nachádzajú v objektoch a priestoroch Objednávateľa |
4 Dodávateľ je povinný vypracovať a viesť prevádzkovú dokumentáciu podľa ustanovení zákona o súkromnej bezpečnosti a potrieb a požiadaviek Objednávateľa. Dokumentácia bude evidovaná a archivovaná u Dodávateľa po dobu 5 rokov od vykonania predmetného záznamu a musí byť na požiadanie Objednávateľovi sprístupnená. Kniha evidencie udalostí je dokument, v ktorom Dodávateľ zaznamenáva všetky denné záznamy (obsadzovanie strážnych stanovíšť, aktivity Dodávateľa a udalosti súvisiace s poskytovaním služby), týkajúce sa predmetu Zmluvy podľa Čl. I tejto Zmluvy. |
5 Dodávateľ je povinný Služby poskytovať a vykonávať výlučne prostredníctvom vlastných zamestnancov spĺňajúcich požiadavky zákona o súkromnej bezpečnosti. |
6 Dodávateľ je povinný strpieť kontrolu výkonu plnenia poskytovaných Služieb zamestnancami Objednávateľa, ktorí sú k tomuto písomne určení. |
7 Dodávateľ je povinný zabezpečiť na vlastné náklady 2 ks dorozumievacieho zariadenia na komunikáciu medzi zamestnancami Dodávateľa služby spĺňajúce podmienky prevádzky a použitia takýchto zariadení u Objednávateľa a v jeho priestoroch, ktoré sú predmetom poskytovania Služieb. |
8 Všetky zmeny oproti štandardnému stavu popísanému v prevádzkovej dokumentácii, týkajúce sa fyzickej ochrany, budú vykonávať zamestnanci Dodávateľa iba na príkaz Objednávateľa. |
9 Dodávateľ je povinný zabezpečiť v stanovených termínoch: • plnenie nápravných opatrení a úloh uložených štátnym odborným dozorom, • plnenie nápravných opatrení a úloh, ktoré vyplývajú z externých a interných auditov a kontrol v oblasti fyzickej ochrany, resp. v priamej súvislosti s predmetom Zmluvy. |
10.Dodávateľ zabezpečí a zodpovedá za to, že každý jeho zamestnanec absolvuje a) pred nástupom na výkon služby prvotnú/ vstupnú prípravu z interných predpisov Objednávateľa a overenie vedomostí z nasledovných oblastí: • objektovú znalosť strážených priestorov Objednávateľa – priestorová orientácia,• spôsob a účel využívania technických prostriedkov fyzickej ochrany,• ochrana životného prostredia, • havarijné plánovanie a pripravenosť, • bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci• ochrana pred požiarmi vrátane ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase podľa §11 vyhlášky o |
protipožiarnej prevencii a úlohy ohlasovne požiarov. b) periodické školenia a overenie vedomostí 1 x ročne v rozsahu 2 hod. zameranú na ochranu pred požiarmi v mimopracovnom čase a na zmeny a spresnenia výkonu strážnej služby |
11. Dodávateľ je povinný zabezpečiť jednorazové preškolenia svojich zamestnancov vykonávajúcich fyzickú ochranu Objednávateľa v nasledovných prípadoch: • zmeny technického vybavenia technických prostriedkov fyzickej ochrany, • zmeny rozsahu chráneného zariadenia, začlenenie alebo vyčlenenie niektorých objektov, • neštandardné zmeny prevádzkových stavov, vykonávanie rekonštrukcií. |
12. Dodávateľ je povinný viesť evidenciu zdravotnej, trestnej a psychickej spôsobilosti svojich zamestnancov, vymedzených osobitnými právnymi predpismi, vykonávajúcich činnosti fyzickej ochrany v zmysle tejto Zmluvy po dobu trvania tejto Zmluvy. Doklady o zdravotnej, psychickej a trestnej spôsobilosti je Dodávateľ povinný obnovovať každé dva roky. |
13. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci dodržiavali zákaz požitia alkoholických nápojov a iných omamných alebo psychotropných látok pred vstupom do priestorov a objektov vo vlastníctve a správe Objednávateľa a počas výkonu prác v nich a aby sa nezdržiavali v priestoroch a objektoch Objednávateľa pod vplyvom týchto nápojov a látok. |
14. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby sa jeho zamestnanci počas poskytovanie Služieb podľa tejto Zmluvy venovali výkonu Služby a boli v tom čase v bdelom stave. |
15. Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zákazu fajčenia u Objednávateľa, s výnimkou na to určených priestorov u Objednávateľa, ak také existujú. |
16.Dodávateľ je povinný dodržiavať technologickú disciplínu, s ktorou bol zo strany Objednávateľa oboznámený a zodpovedá za to, že jeho zamestnanci nevykonajú neoprávnený zásah do vlastníckeho práva, alebo pokus o neoprávnený zásah do vlastníckeho práva Objednávateľa alebo jeho dodávateľov, t.j. najmä, nie však výlučne, neoprávnenú demontáž, neoprávnený zásah do technologického zariadenia, alebo neoprávnenú manipuláciu s technologickým zariadením. |
17. Dodávateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci budú dodržiavať zákaz vnášania nepovolených vecí a predmetov do priestorov a objektov vo vlastníctve Objednávateľa, s ktorým bol zo strany Objednávateľa oboznámený. |
18. Dodávateľ je povinný dodržiavať zásady pohybu vozidiel, t.j. správne parkovanie a dodržiavanie dopravného značenia v priestoroch a objektoch vo vlastníctve Objednávateľa, v zmysle platných právnych predpisov pre verejné komunikácie a interných predpisov Objednávateľa, s ktorými bol preukázateľne oboznámený. Dodávateľ je povinný dodržiavať najvyššiu povolenú rýchlosť v objektoch Objednávateľa podľa interných noriem Objednávateľa. Dodávateľ je povinný vykonávať kontrolu parkovacích miesta kontrolu zaparkovaných áut v objektoch Objednávateľa. |
19.Dodávateľ je povinný mať po dobu platnosti tejto Zmluvy uzavretú platnú poistnú zmluvu o poistení zodpovednosti za škody, ktoré vzniknú v dôsledku výkonu Služieb v zmysle tejto Zmluvy alebo v dôsledku porušení povinností Dodávateľa pri výkone služieb v minimálnej výške poistného plnenia 300.000 EUR (slovom tristotisíc eur). |
20.Dodávateľ je povinný viesť Knihu evidencie služieb, Inšpekčnú knihu dozoru a Knihu evidencie záznamov o zásahu a to odo dňa začatia poskytovania Služieb. |
21.Pri vykonávaní fyzickej ochrany Dodávateľ, ako aj jeho zamestnanci sú povinní dbať na česť, vážnosť a dôstojnosť osôb i svoju vlastnú a nepripustiť, aby v súvislosti s touto ich činnosťou vznikla osobe bezdôvodná ujma a aby prípadný zásah do jej práv a slobôd prekročil mieru nevyhnutnú na dosiahnutie účelu sledovaného ich činnosťou. Zamestnanci Dodávateľa budú pri poskytovaní Služieb náležite ustrojení v rovnošate s označením „SBS“, prípadne aj logom Dodávateľa, v náležitej pevnej obuvi, s primeranou úpravou zovňajšku a identifikačným preukazom |
viditeľne umiestneným na ľavej strane odevu. Zamestnanci Dodávateľa sú povinní v styku s návštevami vystupovať ústretovo a v normách slušného správania. |
22. Dodávateľ je povinný akceptovať v priestoroch výkonu služieb realizáciu iných výkonov na základe zmlúv Objednávateľa s inými zmluvnými stranami a svoju činnosť s nimi zosúladiť. |
23.Dodávateľ je pri plnení Zmluvy povinný postupovať tak, aby jeho činnosťou nedošlo k škode na majetku Objednávateľa, za prípadné škody spôsobené svojim výkonom zodpovedá v plnej výške. |
24.Dodávateľ nesmie vynášať údaje, dokumenty, zariadenia a iné materiály patriace Objednávateľovi z objektov Objednávateľa. |
25.Dodávateľ je zodpovedný za správnosť, úplnosť a presnosť informácií poskytnutých Dodávateľom Objednávateľovi pri plnení predmetu tejto Zmluvy. V prípade, ak Objednávateľ zistí počas trvania tejto Zmluvy nesprávnosť, neúplnosť alebo nepresnosť týchto informácií, je Dodávateľ povinný tieto nedostatky bezodkladne odstrániť. |
26.Dodávateľ vykonáva Služby na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo. |
27. Dodávateľ vykonáva Služby s vynaložením odbornej starostlivosti, efektívne a v súlade s najlepšími profesionálnymi zvyklosťami tak, aby bol splnený účel podľa tejto Zmluvy. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek priebežne kontrolovať vykonávanie Služieb. |
28.Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa o všetkých skutočnostiach, ktoré by mohli negatívne vplývať na predmet plnenia tejto Zmluvy. |
29.Dodávateľ je povinný vykonávať činnosti pre Objednávateľa tak, aby nedošlo k poškodeniu alebo zničeniu zariadení obsahujúcich informačné aktíva (t.j. informácie, dokumenty, systémy, médiá, aplikácie, hardvér, sieť a ostatné časti informačného systému, čo podporujú prevádzku a spracovanie informácií) alebo k neočakávanému prerušeniu ich prevádzky. |
30.Dodávateľ je povinný vrátiť Objednávateľovi akékoľvek údaje, dokumenty, zariadenia alebo materiál, ktorý mu Objednávateľ poskytol v súvislosti s touto Zmluvou ihneď potom ako: a) Dodávateľ ukončil činnosť, na ktorú mu boli poskytnuté; b) Dodávateľ vykonal Služby v zmysle tejto Zmluvy; c) dôjde k odstúpeniu od tejto Zmluvy alebo k inému ukončeniu platnosti alebo účinnosti tejto Zmluvy, alebo d) to požiada Objednávateľ; prípadne ich zlikvidovať v súlade s platnými právnymi predpismi, ak to vyplýva z povahy týchto vecí alebo z dohody Zmluvných strán. |
31.Dodávateľ bude pri plnení predmetu tejto Zmluvy dodržiavať interné normy Objednávateľa (príkazy, smernice, prevádzkové predpisy a technické aj systémové dokumenty), s ktorými bude preukázateľne oboznámený a dokumenty spracované na základe tejto Zmluvy budú v súlade s týmito riadiacimi normami platnými v čase zadania požiadavky na ich spracovanie. Dodávateľ je povinný dodržiavať internú normu Objednávateľa Smernica o výkone strážnej služby a ochrane majetku a zároveň vyhlasuje, že sa s ňou oboznámil pred podpisom Zmluvy. |
32.Dodávateľ je počas plnenia tejto Zmluvy povinný dodržiavať zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej len „BOZP“), zásady ochrany pred požiarmi (ďalej len „OPP“), zásady ochrany životného prostredia (ďalej len „OŽP“), odpadového hospodárstva (ďalej len „OH“) v zmysle platných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej tiež ako „HSE predpisy“), internú normu Objednávateľa (najmä: Záznam o poskytnutí informácií a pokynov na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP) a ochrany pred požiarmi (OPP) pri dodávateľských prácach a Prevádzkový poriadok pracovísk. |
V prípade, ak sa na vykonávanie činnosti Dodávateľa vzťahujú aj iné interné predpisy Objednávateľa, alebo budú v budúcnosti takéto interné predpisy prijaté, tieto sú záväzné pre Poskytovateľa dňom doručenia ich znenia Dodávateľovi. Dodávateľ sa do 7 dní od uzatvorenia zmluvy oboznámi s týmito internými predpismi. Samostatným dokumentom prehlási , že im porozumel a zaväzuje sa ich v celom rozsahu dodržiavať, v súlade s nimi postupovať a zaviazať ich dodržiavaním tiež svojich subdodávateľov. |
Dodávateľ sa zaväzuje na výkon činnosti na území Objednávateľa zamestnávať len pracovníkov preškolených z interných predpisov. |
33. Objednávateľ je oprávnený v priebehu účinnosti tejto Zmluvy zmeniť interné predpisy. O tejto zmene bude Dodávateľa informovať zaslaním e-mailovej správy, na e-mailové adresy kontaktných osôb obojstranné oznámených do 7 dní od uzatvorenia zmluvy alebo na e-mailové adresy kontaktných osôb, ktoré budú neskôr v súlade s touto Zmluvou preukázateľne oznámené ako nové kontaktné osoby, resp. e-mailové adresy. |
Dodávateľ je povinný sa s oznámenými zmenami interných predpisov oboznámiť v súlade s týmto odsekom Zmluvy a tieto dodržiavať, pričom sú tieto interné predpisy záväzné pre Dodávateľa dňom ich účinnosti. V prípade, ak Objednávateľ nezašle informáciu o zmene interných predpisov v zmysle vyššie uvedeného pred dňom ich účinnosti, tak sa stávajú záväzné pre Dodávateľa dňom prijatia e-mailovej správy s informáciou o ich zmene. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje so zmenami interných predpisov preukázateľne oboznámiť svojich subdodávateľov bez zbytočného odkladu, najneskôr v lehote päť (5) |
pracovných dní odo dňa prijatia predmetnej e-mailovej správy. Pre vylúčenie pochybností sa Zmluvné strany dohodli, že pre zmenu interných predpisov nie je potrebné uzatvárať písomný dodatok k tejto Zmluve. |
34.Dodávateľ je povinný kontrolovať dodržiavanie HSE predpisov a interných predpisov svojimi zamestnancami a subdodávateľmi a Objednávateľ je oprávnený kontrolovať dodržiavanie týchto predpisov zo strany Dodávateľa, jeho zamestnancov a subdodávateľov. Dodávateľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia vlastných zamestnancov/pracovníkov aj subdodávateľov. V prípade, ak zástupca alebo poverená osoba Dodávateľa (zamestnanec, subdodávateľ) utrpí úraz/nehodu alebo zapríčiní pracovný úraz, požiar, dopravnú nehodu alebo znečistenie životného prostredia na území |
Objednávateľa alebo pri činnosti vykonávanej v záujme Objednávateľa, zaväzuje sa Dodávateľ bez zbytočného odkladu o tom informovať kontaktnú osobu/zástupcu Objednávateľa a zaväzuje sa spolupracovať za účelom vyšetrenia a objasnenia tejto udalosti. Objednávateľ považuje za pracovníka Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa každú osobu, ktorá vykonáva podľa tejto Zmluvy prácu pre Dodávateľa alebo jeho subdodávateľa, bez ohľadu na to, aký je medzi nimi zmluvný vzťah. |
35.Dodávateľ je tiež v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi oprávnený a povinný: a) presvedčiť sa zrakom, hmatom alebo technickými prostriedkami, či ten, kto vstupuje do chráneného objektu alebo na chránené miesto alebo z neho vystupuje, nemá pri sebe alebo na sebe predmety pochádzajúce z protiprávnej činnosti súvisiacej s chráneným objektom, chráneným miestom alebo nemá pri sebe alebo na sebe predmety, ktorými by mohol spáchať protiprávnu činnosť, a tieto mu odobrať, |
b) zabezpečovať kontrolu uzamknutia objektov v areáli Objednávateľa, ktoré majú byť podľa pokynov Objednávateľa uzamknuté, na tento účel vykonávať obhliadky a kontroly objektov Objednávateľa. c) zakázať vstup do chráneného objektu Objednávateľa alebo na chránené miesto Objednávateľa zakázať vstup do chráneného objektu alebo na chránené miesto nepovolaným osobám a osobám, ktoré majú pri sebe zbraň, ak je do chráneného objektu alebo na chránené miesto vstup so zbraňou zakázaný, |
d) presvedčiť sa, či ten, kto vstupuje do chráneného objektu Objednávateľa alebo na chránené miesto Objednávateľa s dopravným prostriedkom alebo z neho vystupuje s dopravným prostriedkom, nemá v dopravnom prostriedku alebo na dopravnom prostriedku predmety alebo zvieratá pochádzajúce z protiprávnej činnosti súvisiacej s chránenou osobou alebo s chráneným objektom, alebo s chráneným miestom, alebo predmety, ktorými by mohol spáchať protiprávnu činnosť, a tieto mu odobrať, |
e) vyžadovať preukázanie totožnosti osoby, ktorá je pristihnutá pri páchaní priestupku alebo trestného činu, ktorý súvisí s výkonom fyzickej ochrany, alebo bezprostredne po spáchaní takéhoto priestupku alebo trestného činu, f) v súvislosti s výkonom fyzickej ochrany vyžadovať preukázanie totožnosti osoby, ktorá bola pristihnutá pri neoprávnenom vstupe do chráneného objektu Objednávateľa alebo na chránené miesto Objednávateľa, alebo osoby, ktorá bola pristihnutá pri neoprávnenom výstupe z chráneného objektu alebo z chráneného miesta, |
g) upozorniť Objednávateľa na zistené nedostatky chránených objektov z hľadiska ich spôsobilosti, vhodnosti a spoľahlivosti na zabezpečenie účinného poskytnutia Služieb a navrhovať opatrenia na odstránenie nedostatkov, h) zabezpečiť, aby jeho zamestnanci neopúšťali bez dôvodu svoje stanovište, i) vykonať všetky nevyhnutné zásahy, ktoré sú v záujme Objednávateľa a účelu tejto Zmluvy, z hľadiska bezpečnosti osôb, ochrany majetku alebo iných závažných dôvodov a sú v súlade s ustanoveniami zákona o súkromnej bezpečnosti. |
Ustanovenie odseku 35, písm. a), c) a d) sa neaplikujú proti príslušníkom ozbrojených síl Slovenskej republiky, ozbrojeného bezpečnostného zboru alebo ozbrojeného zboru, ak do chráneného objektu alebo na chránené miesto vstupujú na služobný účel. Zakázať vstup do chráneného objektu nemožno osobám, ktoré sú na to oprávnené podľa osobitných predpisov. |
36.Objednávateľ je povinný zabezpečiť a udržiavať podmienky pre výkon strážnej služby, a to najmä vhodné priestory vrátnic a strážnych stanovíšť pre zamestnancov Dodávateľa s adekvátnymi sociálnymi a pracovnými podmienkami. |
37. Objednávateľ je povinný umožniť Dodávateľovi využívať priestory nevyhnutné na poskytovanie Služieb. |
38.Objednávateľ je povinný oboznámiť Dodávateľa s HSE predpismi platnými pre Objednávateľa. |
39.Objednávateľ je povinný prerokovať navrhnuté bezpečnostné opatrenia podľa odporúčaní Dodávateľa. Dodávateľ je povinný uviesť, ktoré z týchto navrhovaných opatrení sú nevyhnutné pre riadne plnenie jeho povinností v zmysle tejto Zmluvy. |
40.Objednávateľ je povinný poskytnúť zamestnancom Dodávateľa príslušné bezpečnostné zariadenia inštalované v objektoch Objednávateľa, ktoré súvisia s predmetom plnenia tejto Zmluvy, pričom Objednávateľ znáša náklady na opravy, údržbu a výmenu s výnimkou zavineného a preukázaného spôsobenia škody zamestnancami Dodávateľa. Bezpečnostné zariadenia budú odovzdané na základe osobitnej dohody alebo odovzdávajúceho protokolu. |
41.Objednávateľ je povinný umožniť Dodávateľovi prístup ku kľúčom od budov a miestností súvisiacich s plnením tejto Zmluvy podľa zásad stanovených v interných predpisoch Objednávateľa. |
42.Objednávateľ má právo kontrolovať plnenie poskytovaných služieb Dodávateľom, osobami, ktorí sú uvedení v Knihe odkazov alebo sú Objednávateľom k tomuto písomne určené. |
43.Objednávateľ je oprávnený požadovať účelové navýšenie počtu členov strážnej služby na smene. Požiadavka musí byť uplatnená písomne a Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi za takto odpracované osobohodiny náklady v dohodnutej hodinovej sadzbe . |
44.Objednávateľ je oprávnený písomnými operatívnymi pokynmi krátkodobo upravovať, usmerňovať alebo inak ovplyvňovať činnosť strážnej služby. Operatívny pokyn môže vydať zamestnanec Objednávateľa uvedený v Knihe odkazov a nesmie mať vplyv na počet členov strážnej služby, resp. ich bezpečnosť. |
45.Objednávateľ vytvorí v priestoroch a objektoch Objednávateľa vyhovujúce podmienky z hľadiska BOZP a zabezpečí náležité označenie odchýlok oproti štandardnému stavu. |
46.Objednávateľ je povinný udržiavať v zodpovedajúcom predpísanom stave oplotenie, osvetlenie a technické prostriedky systému fyzickej ochrany objektu. |
47. V prípade, ak dôjde k takému porušeniu povinností Dodávateľa, ktoré Objednávateľa oprávňujú odstúpiť od Zmluvy podľa bodu 62. Osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy, môže si Objednávateľ uplatniť u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 15 % z ročnej zmluvnej ceny. |
48.Objednávateľ si môže v prípade, že Dodávateľ poruší niektorú z povinností ustanovených v bodoch 24, 29 a 32 tejto Zmluvy, uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 20 % z mesačnej odmeny za každé také porušenie povinnosti, a to formou vystavenia faktúry splatnej tridsať (30) dní od jej doručenia Dodávateľovi. |
49.Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak bude Objednávateľ v omeškaní so zaplatením faktúry, má Dodávateľ právo požadovať od Objednávateľa zaplatenie úroku z omeškania vo výške 0,05 % z nezaplatenej sumy, za každý deň omeškania. |
50. Objednávateľ je oprávnený žiadať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty v nižšie stanovenej výške v prípade, ak Dodávateľovi, jeho zamestnancovi alebo subdodávateľovi bolo preukázané nasledovné porušenie všeobecne záväzných právnych predpisov alebo zmluvných povinností: a) 500,- EUR v prípade zistenia požitia alkoholu, ako výsledku pozitívneho testu na alkohol, užitia omamných a psychotropných látok v organizme testovanej osoby alebo ich vnášanie do objektov Objednávateľa, b) 500,- EUR v prípade porušenie zákazu fajčenia v areáli Objednávateľa |
51.V prípade obzvlášť závažného porušenia HSE predpisov Dodávateľom, je oprávnený odstúpiť od tejto Zmluvy. Zároveň to má za následok trvalý zákaz pre zamestnanca alebo pracovníka Dodávateľa vykonávať akékoľvek služby pre Objednávateľa. Za obzvlášť závažné porušenie HSE predpisov sa považuje také porušenie, ktoré je objektívne spôsobilé ohroziť zdravie, život a/alebo spôsobiť značnú škodu. Zmluvné strany sa dohodli, že značnou škodu je škoda presahujúca sumu 20 000,- EUR. |
52.Objednávateľ je oprávnený požadovať náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta podľa tohto článku. Objednávateľ je oprávnený domáhať sa náhrady škody prevyšujúcej zmluvnú pokutu. |
53.Zmluvné strany spoločne vyhlasujú, že výška zmluvných pokút uvedených v tejto Zmluve je vzhľadom na okolnosti, za ktorých sa táto Zmluva uzatvára primeraná, nie je v rozpore s dobrými mravmi a zásadami poctivého obchodného styku, pričom s jej výškou a podmienkami zaplatenia druhej Zmluvnej strane súhlasia. |
54. Ak Dodávateľ v rámci plnenia podľa tejto Zmluvy odovzdáva Objednávateľovi veci, doklady a pod., vlastnícke právo a nebezpečenstvo škody k nim prechádza z Dodávateľa na Objednávateľa ich odovzdaním, v prípade ak nie je uvedené alebo dohodnuté inak. |
55. Zmluvné strany sa dohodli, že všetky informácie a skutočnosti, ktoré získali akýmkoľvek spôsobom o druhej zmluvnej strane a jej činnosti pri uzavretí a plnení tejto Zmluvy, avšak nielen v súvislosti s ňou, sa považujú za dôverné a majú charakter obchodného tajomstva v zmysle § 271 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Obchodný zákonník“). Zmluvné strany sa zaväzujú takéto informácie a skutočnosti neposkytnúť a nesprístupniť tretím osobám a nevyužiť na iný účel, ako na plnenie tejto Zmluvy. |
56.Zmluvné strany sa zaväzujú dôverné informácie ako aj všetky informácie poskytnuté, odovzdané, oznámené, sprístupnené a/alebo akýmkoľvek iným spôsobom získané Zmluvnými stranami na základe Zmluvy a/alebo v akejkoľvek súvislosti so Zmluvou udržiavať v prísnej tajnosti, zachovávať o nich mlčanlivosť a chrániť ich pred zneužitím, poškodením, zničením, znehodnotením, stratou a odcudzením, a to i po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy. |
57.Zmluvná strana nie je oprávnená bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej Zmluvnej strany dôverné informácie poskytnúť, odovzdať, oznámiť, sprístupniť, zverejniť, publikovať, rozširovať, vyzradiť ani použiť inak než na účely plnenia predmetu Zmluvy, a to ani po ukončení platnosti a účinnosti Zmluvy, s výnimkou prípadu ich poskytnutia, odovzdania, oznámenia, sprístupnenia, avšak len ak tomu nebránia platné právne predpisy: |
a) odborným poradcom Zmluvnej strany (vrátane právnych, účtovných, daňových a iných poradcov, alebo audítorov), ktorí sú buď viazaní všeobecnou profesionálnou povinnosťou mlčanlivosti stanovenou alebo uloženou zákonom alebo sú povinní zachovávať mlčanlivosť na základe písomnej dohody so Zmluvnou stranou, b) (i) ovládanej osobe Objednávateľa; (ii) ovládajúcej osobe Objednávateľa; (iii) osobe, vo vzťahu ku ktorej má ovládajúca osoba Objednávateľa postavenie ovládanej osoby alebo podobné postavenie; a (iv) osobe, v ktorej má ovládajúca osoba Objednávateľa postavenie ovládajúcej osoby |
alebo podobné postavenie, pričom uvedené osoby budú mať vo vzťahu k ochrane dôverných informácií rovnaké povinnosti ako Objednávateľ. |
58.Povinnosť Zmluvných strán zachovávať mlčanlivosť o dôverných informáciách sa nevzťahuje na informácie, ktoré: a) boli zverejnené už pred podpisom Zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú; b) sa stanú všeobecne a verejne dostupné po podpise Zmluvy z iného dôvodu ako z dôvodu porušenia povinností podľa Zmluvy, čo musí byť preukázateľné na základe poskytnutých podkladov, ktoré túto skutočnosť dokazujú; |
c) majú byť sprístupnené na základe povinnosti stanovenej zákonom, rozhodnutím súdu, prokuratúry alebo iného oprávneného orgánu verejnej moci, d) boli získané Zmluvnou stranou od tretej strany, ktorá ich legitímne získala alebo vyvinula a ktorá nemá žiadnu povinnosť, ktorá by obmedzovala ich zverejňovanie. |
59.Dodávateľ taktiež nie je oprávnený použiť skutočnosť, že pre Objednávateľa vykonával Služby podľa tejto Zmluvy na propagáciu svojej činnosti, bez písomného súhlasu Objednávateľa |
60.Zmluvné strany sa zaväzujú, že v prípade spracovania osobných údajov fyzických osôb, budú postupovať v zmysle osobitnej zmluvy uzatvorenej na tento účel. |
61.Zmluvný vzťah možno ukončiť: a) Písomnou dohodou Zmluvných strán, b) Odstúpením od Zmluvy zo strany Objednávateľa alebo Dodávateľa v prípade podstatného porušenia Zmluvy, c) Písomnou výpoveďou Objednávateľa. |
62. Objednávateľ je oprávnený písomne odstúpiť od tejto Zmluvy ako pri podstatnom porušení zmluvy, pričom Zmluva zaniká dňom doručenia odstupujúceho prejavu Dodávateľovi, a to bez akejkoľvek povinnosti na náhradu škody, najmä ak: a) Dodávateľ nevykoná Služby riadne a včas, alebo b) Dodávateľ zásadne porušil podmienky Etického kódexu zverejneného na web stránke Objednávateľa, alebo c) Dodávateľ porušil svoju povinnosť zachovávať mlčanlivosť, ku ktorej sa zaviazal v tejto Zmluve, alebo |
d) vyhlásenie alebo správanie/konanie Dodávateľa poškodilo dobré meno alebo podnikateľskú dôveryhodnosť Objednávateľa, alebo e) Dodávateľ opakovane alebo závažne porušil ďalšie svoje zmluvné povinnosti uvedené v tejto Zmluve, alebo f) Dodávateľ obzvlášť závažne porušil HSE predpisy (predpisy BOZP, OŽP, OOP, OH), alebo g) Dodávateľ je platobne neschopný, podal, alebo voči nemu bol podaný návrh na vyhlásenie konkurzu, bol na jeho majetok vyhlásený konkurz, alebo bol návrh na jeho vyhlásenie zamietnutý pre nedostatok majetku, |
alebo vstúpil do likvidácie, alebo ak sa počas reštrukturalizácie dostal do omeškania s plnením, na ktoré vznikol nárok počas reštrukturalizačného konania, alebo sa voči nemu začala exekúcia, ktorá môže ohroziť jeho podnikateľskú činnosť alebo platobnú schopnosť, alebo, h) Dodávateľovi bola odňatá licencia na prevádzkovanie strážnej služby, skončila jej platnosť a Dodávateľ nepožiadal o vydanie novej licencie šesť (6) mesiacov vopred, bol mu pozastavený výkon oprávnenia podnikať alebo zanikne oprávnenie podnikať v zmysle zákona o súkromnej bezpečnosti. |
Dodávateľ je povinný bezodkladne takéto skutočnosti oznámiť Objednávateľovi, alebo i) z ďalších dôvodov uvedených v tejto Zmluve. |
63. Písomné oznámenie o odstúpení od tejto Zmluvy sa doručuje druhej Zmluvnej strane doporučeným listom s doručenkou zaslaným na adresu jej sídla uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, alebo na adresu, ktorá bude neskôr v súlade s touto Zmluvou, preukázateľne oznámená Zmluvnej strane ako adresa pre doručovanie. Ak si Zmluvná strana, ktorej je oznámenie o odstúpení od Zmluvy určené a zaslané týmto spôsobom, toto z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa odstúpenie od Zmluvy za doručené na 5. deň odo dňa jeho odoslania aj keď sa adresát o jeho doručení (uložení na pošte) nedozvedel. |
Ak adresát odmietne oznámenie o odstúpení od Zmluvy prevziať, považuje sa toto za doručené dňom, keď bolo prevzatie odmietnuté. |
64. V prípade odstúpenia od Zmluvy si Zmluvné strany vzájomne vyrovnajú všetky pohľadávky a záväzky vzniknuté do dňa účinnosti odstúpenia od Zmluvy, a to do 30 dní od zániku Zmluvy. |
65. Objednávateľ je oprávnený písomne vypovedať túto Zmluvu aj bez uvedenia dôvodu s jednomesačnou (1) výpovednou lehotou, a to doporučeným listom s doručenkou zaslaným na adresu sídla Dodávateľa uvedenú v záhlaví tejto Zmluvy, alebo na adresu, ktorá bude neskôr v súlade s touto Zmluvou, preukázateľne oznámená Objednávateľovi ako adresa pre doručovanie. Ak si Dodávateľ výpoveď z akéhokoľvek dôvodu neprevezme, považuje sa výpoveď za doručenú na 5. deň odo dňa jej odoslania aj keď sa Dodávateľ o doručení |
(uložení na pošte) nedozvedel. Ak Dodávateľ odmietne výpoveď prevziať, považuje sa výpoveď za doučenú dňom, keď bolo prevzatie odmietnuté. Výpovedná lehota začne plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede. |
66. Odstúpením alebo výpoveďou tejto Zmluvy zo strany Objednávateľa nie je dotknuté jeho právo na uplatnenie si svojich nárokov vyplývajúcich z porušenia Zmluvy, vrátane oprávnenia na náhradu prípadnej škody. |
67. Zánik Zmluvy podľa tohto článku sa nedotýka nároku na náhradu škody vzniknutej porušením tejto Zmluvy, zmluvných ustanovení týkajúcich sa voľby práva, riešenia sporov medzi Zmluvnými stranami, zmluvnej pokuty a ostatných ustanovení, ktoré podľa tejto Zmluvy alebo vzhľadom na svoju povahu majú trvať aj po ukončení tejto Zmluvy. |
68. Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa postúpiť alebo previesť Zmluvu, jej časť, resp. výhody, úžitky či pohľadávky z nej vyplývajúce. Dodávateľ nie je taktiež oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa svoje pohľadávky z tejto Zmluvy založiť, alebo iným spôsobom zaťažiť právom tretích osôb. Ak Dodávateľ postúpi alebo prevedie Zmluvu, jej časť resp. výhody, úžitky či pohľadávky z nej vyplývajúce, alebo založí alebo inak zaťaží právom tretích osôb svoje pohľadávky bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, |
bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností zo strany Dodávateľa, ktoré bude Objednávateľa oprávňovať na odstúpenie od Zmluvy. |
69. Súhlas Objednávateľa s postúpením alebo prevedením Zmluvy alebo jej časti na tretiu osobu nezbavuje Dodávateľa jeho záväzkov a zodpovednosti vyplývajúcich z časti Zmluvy, ktorá už bola splnená alebo za časť Zmluvy, ktorá nebola postúpená. |
70. Postupník musí spĺňať všetky požiadavky ustanovené pre uzatvorenie Zmluvy medzi Objednávateľom a Dodávateľom. |
71. Objednávateľ je oprávnený postúpiť svoje práva a povinnosti zo Zmluvy na akúkoľvek tretiu osobu z dôvodu zmien v platných právnych predpisoch, alebo iných zmien, ktoré môžu viesť k úprave oprávnení alebo kompetencií Objednávateľa, s čím Dodávateľ vyjadruje svoj výslovný predchádzajúci súhlas. |
72. Dodávateľ je povinný oznámiť Objednávateľovi začatie vstupu do likvidácie Dodávateľa, začatie exekučného konania na majetok Dodávateľa a začatie konania podľa zákona č. 7/2005 Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii v znení neskorších predpisov. Dodávateľ je počas trvania Zmluvy tiež povinný písomne oznámiť Objednávateľovi dátum zrušenia registrácie platiteľa DPH, dátum registrácie platiteľa DPH a to bezodkladne po tomto dátume a všetky skutočnosti, ktoré môžu mať vplyv na trvanie Zmluvy, samotné plnenie Zmluvy alebo na platnosť licencie. |
73. Dodávateľ je oprávnený zadať časť zákazky subdodávateľovi, pričom zodpovedá Objednávateľovi akoby plnil sám. V čase uzavretia tejto Zmluvy Dodávateľ nezadáva žiadnu časť zákazky subdodávateľovi. |
74. Dodávateľ je oprávnený zadať časť zákazky subdodávateľovi/ zmeniť subdodávateľa iba so súhlasom Objednávateľa a je povinný oznámiť Objednávateľovi pred plánovanou zmenou: a) identifikačné údaje nového subdodávateľa, vrátane údajov o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa, v rozsahu meno a priezvisko, trvalý pobyt, pozícia, dátum narodenia, b) podiel na zákazky, ktorý bude plniť nový subdodávateľ, c) dôvody zmeny subdodávateľa ako aj dopady zmeny subdodávateľa na Objednávateľa. |
75. Objednávateľ sa vyjadrí k navrhovanému subdodávateľovi do tridsiatich (30) dní odo dňa doručenia žiadosti o zmenu subdodávateľa. |
76. Dodávateľ je zároveň povinný zabezpečiť, aby každý existujúci, ako aj nový subdodávateľ bol vybraný tak, aby subdodávateľ bol držiteľom licencie podľa zákona o strážnej službe, spĺňal podmienky účasti podľa zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní o zmene doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a bol zapísaný do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z.z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom tieto podmienky je Dodávateľ povinný |
kedykoľvek na žiadosť Objednávateľa bezodkladne preukázať. |
77. Objednávateľ je oprávnený rozhodnúť o neschválení subdodávateľa alebo vylúčiť subdodávateľa aj bez udania dôvodu, pričom Dodávateľ je povinný riadiť sa takýmto rozhodnutím Objednávateľa a bezodkladne zabezpečiť na vlastné náklady náhradu subdodávateľa alebo použiť na plnenie predmetu tejto Zmluvy vlastné kapacity. |
78. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi bezodkladne oznámiť akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, vrátane údajov o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa. |
79. Dodávateľ je povinný zabezpečiť zmluvou so subdodávateľom, aby sa povinnosti Poskytovateľa a práva Objednávateľa podľa tejto Zmluvy primerane vzťahovali aj na vzťahy medzi Dodávateľom a subdodávateľom. |
80. Práva a povinnosti výslovne neupravené touto Zmluvou sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov platných v Slovenskej republike. |
81. Dodávateľ sa oboznámi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy s Etickým kódexom Objednávateľa a samostatným písomným dokumentom sa zaviaže ho dodržiavať. |
82. Pokiaľ niektoré z ustanovení tejto Zmluvy je neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, alebo sa stane neskôr neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným, nemá to vplyv na platnosť, účinnosť alebo vykonateľnosť ostatných ustanovení tejto Zmluvy. V prípade, že niektoré z ustanovení tejto Zmluvy je neplatné, neúčinné alebo nevykonateľné, alebo sa stane neskôr neplatným, neúčinným alebo nevykonateľným, zaväzujú sa Zmluvné strany, že ho nahradia ustanovením, ktoré najviac zodpovedá pôvodnej vôli Zmluvných strán a účelu podľa tejto Zmluvy |
83. Zmluvné strany sa dohodli, že Zmluvu možno zrušiť a meniť písomne, pričom zmeny sa uskutočnia formou písomných dodatkov, podpísaných oprávnenými zástupcami oboch Zmluvných strán |
84.Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpis zmluvnej ceny ( vrátane jednotkových cien) s DPH a bez DPH, do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
85..Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek počas poskytovania služby požadovať dôkaz o spôsobilosti na vykonávanie požadovaných činností podľa zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o súkromnej bezpečnosti“) formou predloženia Úradne osvedčenej kópie takéhoto povolenia. |
86.Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek počas poskytovania služby požadovať dôkaz o spôsobilosti jednotlivých príslušníkov SBS,, ktorí sa budú podieľať na poskytovaní predmetu zákazky formou Prehlásenia dodávateľa podpísaného štatutárom dodávateľa. |
87. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon fyzickej ochrany - strážnu službu - v nadväznosti na súbor technických a organizačných opatrení v systéme fyzickej ochrany Objednávateľa, na základe licencie na prevádzkovanie strážnej služby. |
Dodávateľ sa zaväzuje po celú dobu trvania Zmluvy udržiavať licenciu v platnosti a vykonať všetky kroky k tomu smerujúce, najmä, ale nie výlučne: a) požiadať o vydanie novej licencie 6 mesiacov pred uplynutím platnosti licencie, b) vykonať všetky mitigačné opatrenia smerom k správnym orgánom v prípade odňatia licencie alebo pozastavení prevádzkovania bezpečnostnej služby tak, aby nedošlo k ohrozeniu poskytovania Služieb. |
Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek počas poskytovania služby požadovať dôkaz o spôsobilosti na vykonávanie požadovaných činností formou predloženia platnej licencie na prevádzkovanie strážnej služby Dodávateľa. |
88. Cena za poskytovanie Služieb ( ďalej len "Odmena" ) podľa tejto Zmluvy je stanovená vzájomnou dohodou zmluvných strán podľa zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov.Odmena za poskytovanie Služieb je dohodnutá v tejto Zmluve . V Odmene sú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovaním Služieb, a to aj náklady, ktoré nie sú v tejto Zmluve výslovne uvedené, ale sú nevyhnutné na riadne dodanie Služieb a splnenie účelu tejto Zmluvy vrátane cestovných nákladov a nákladov za stratu času. |
Dodávateľ si nebude voči Objednávateľovi uplatňovať žiadne ďalšie náklady. |
89. Daň z pridanej hodnoty bude pripočítaná k Odmene vo výške stanovenej platným zákonom v deň vzniku daňovej povinnosti. |
90. Objednávateľ uhradí Dodávateľovi Odmenu v lehote splatnosti na základe faktúry vystavenej do pätnásteho (15.) dňa nasledujúceho mesiaca, v ktorom boli Služby poskytnuté. Dodávateľ sa zaväzuje vystaviť mesačné faktúry na základe skutočne poskytnutých Služieb podľa súpisu odpracovaných osobohodín, ktorý bude tvoriť prílohu takejto faktúry |
91. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o DPH“). Lehota splatnosti faktúry je šesťdesiat (60) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
92.V prípade, ak faktúra neobsahuje všetky náležitosti podľa zákona o DPH alebo tejto Zmluvy, Objednávateľ je oprávnený vrátiť faktúru Dodávateľovi a požiadať ho o odstránenie nedostatkov a o vystavenie novej faktúry. V takomto prípade nová šesťdesiat (60) dňová lehota splatnosti začína plynúť v deň, kedy bola opravená faktúra doručená Objednávateľovi. |
93. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom, kedy bude z bankového účtu Objednávateľa poukázaná príslušná platba v prospech účtu Dodávateľa. |
94. Faktúra môže byť Objednávateľovi zasielaná aj elektronicky, ak Dodávateľ uzavrel s Objednávateľom osobitnú zmluvu o elektronickom prijímaní faktúr. V takomto prípade sa na doručovanie faktúr budú vzťahovať ustanovenia takejto zmluvy. |
95. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ je oprávnený započítať si svoju pohľadávku po lehote splatnosti aj bez súhlasu Dodávateľa oproti akejkoľvek splatnej pohľadávke Dodávateľa voči Objednávateľovi. O započítaní pohľadávky je Objednávateľ povinný písomne informovať Dodávateľa. |
96 Dodávateľ prehlasuje, že ku dňu podpisu tejto Zmluvy neuplatňuje osobitnú úpravu uplatňovania dane z pridanej hodnoty na základe prijatia platby za dodanie tovaru alebo služby v zmysle § 68d zákona o DPH. |
97 V prípade, ak sa Dodávateľ rozhodne začať uplatňovať vyššie uvedenú úpravu v zmysle § 68d zákona o DPH je povinný o tejto skutočnosti bezodkladne písomne informovať Objednávateľa. Rovnako je Dodávateľ uplatňujúci úpravu v zmysle § 68d zákona o DPH povinný bezodkladne písomne informovať Objednávateľa o skončení uplatňovania tejto úpravy. |
98 V prípade, ak v dôsledku nesprávneho uplatnenia dane z pridanej hodnoty Dodávateľom vyplývajúceho z neposkytnutia informácií o uplatňovaní osobitnej úpravy v zmysle § 68d zákona o DPH Dodávateľom, bude Objednávateľovi dodatočne uložená pokuta alebo akákoľvek ďalšia sankcia správcom dane v zmysle platných právnych predpisov, je Dodávateľ povinný tieto uhradiť Objednávateľovi. |
99 Zmluvné strany prehlasujú, že platobné podmienky upravené v tejto Zmluve považujú za primerané a takáto dohoda nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam vyplývajúcim zo záväzkového vzťahu pre veriteľa. |
100.Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr do 3 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov. |
Ivánska cesta 22, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
01.08.2020 00:00 — 01.08.2022 00:00
1,00 Rozsah v zmysle časti technick. vlastnosti Presne
649 313,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2020 10:25
30.06.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2020 11:04 - Vstupná ponuka | 649 300,00 | € | Cena s DPH |
29.06.2020 15:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 375 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: