• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 09:20

Detail zákazky Z202013609

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 14:45
  •    Predkladanie ponúk
    29.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    29.06.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.06.2020 09:20

Základné údaje

Z202013609

OF-215510

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4824756

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery, cartridge, pásky do tlačiarní a kopírok

toner, náplň, originál

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 30125120-8 - Toner do fotokopírovacích strojov
  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30192113-6 - Atramentové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery a kazety
Funkcia
Originálne tonery a kazety do tlačiarní a originálne tonery do multifunkčných zariadení od výrobcu daných zariadení.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toner TOSHIBA T-2309E  (17000 strán) ks 2
toner MINOLTA TN114  (2x 11000 strán) ks 1
toner TRIUMPH ADLER CK-8513Y  (20000 strán) ks 1
toner TRIUMPH ADLER CK-8513C  (20000 strán) ks 1
toner TRIUMPH ADLER CK-8513M  (20000 strán) ks 1
toner TRIUMPH ADLER CK-8513K  (25000 strán) ks 1
toner HP CF259A  (3000 strán) ks 2
toner HP CF360A  (6000 strán) ks 1
toner HP CF361A  (5000 strán) ks 1
toner HP CF362A  (5000 strán) ks 1
toner HP CF363A  (5000 strán) ks 1
kazeta HP L0R95AE  (3500 strán) ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Nový doposiaľ nepoužitý tovar.
Predmetom zákazky nie je nákup repasovaných, alternatívnych ani kompatibilných náplní.
Originálne tonery budú zabalené v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúce všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonery sú vyrobené priamo výrobcom originálnych periférnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, nepoškodené, neporušené.
V jednotkovej cene tovaru musia byť zahrnuté všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia faktúry. K faktúre musí byť priložený dodací list po jednotlivých položkách.
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH aj s DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia.
Objednávateľ požaduje vyrozumieť o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu minimálne 1 deň vopred.
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 14,00 hod.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

393, Demänová, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

03.07.2020 09:35 — 30.07.2020 09:35

14,00 ks

1 583,45

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 14:45

29.06.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.06.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 377
 6
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2020 08:23 - Vstupná ponuka 1 583,45 € Cena s DPH
29.06.2020 07:14 - Najvýhodnejšia ponuka 1 579,32 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS