• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 10:50

Detail zákazky Z202013594

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 09:22
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 10:50

Základné údaje

Z202013594

OF-215422

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4818323

Objednávateľ

00397440

Technická univerzita vo Zvolene

T. G. Masaryka 24, Zvolen, 96053, SVK

Dodávateľ

47188049

DREVONA INTERIORS s.r.o.

Výhonská 1, Bratislava, 83510, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelársky nábytok, stôl, skrinka, zásuvkový kontajner, kreslo

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelársky nábytok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska zostava REA EXPRES 1  dub bardolíno (alebo ekvivalent) zostava 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárska zostava REA EXPRES 1  dub bardolíno (alebo ekvivalent)
farba zostavy: Dub bardolino svetlý
- pozostáva z týchto sektorových prvkov:
SKRIŇA dub bardolíno REA OFFICE S503 alebo ekvivalent (2 ks):
- so štyrmi policami
- kovové úchytky na dverách a šikovné nožičky v spodnej časti
- skriňa je aj uzamykateľná pomocou zámky na pravej časti dverí
- Šírka:72 cm; Výška:182 cm; Hĺbka:35 cmk
REGÁL dub bardolíno REA OFFICE S50 (alebo ekvivalent)
- so štyrmi policami
- v spodnej časti sa nachádzajú šikovné nožičky
- Šírka:72 cm; Výška:182 cm; Hĺbka:35 cm
Kontajner dub bardolíno REA OFFICE 61 (alebo ekvivalent) uzamykateľný na kolieskach
- Tri uzamykateľné zásuvky majú kovové úchytky striebornej farby.
- Šírka:42 cm; Výška:62,4 cm; Hĺbka:52 cm
- Ku kontajneru sú 2 kľúče. Plastové kolieska čiernej farby sú bez brzdy.
Stôl písací dub bardolíno REA OFFICE 60 (alebo ekvivalent)
- Je vyrobený z kvalitnej laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 16 mm. ABS hrany majú 0,5 a 1 mm
- Šírka:150 cm; Výška:75 cm; Hĺbka:70 cm
Stôl písací dub bardolíno REA OFFICE 67 (alebo ekvivalent)
- Je vyrobený z kvalitnej laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 16 mm s ABS hranami 0,5 a 1 mm
- Šírka:120 cm; Výška:75 cm; Hĺbka:70 cm
Oblúk dub bardolíno REA OFFICE 66 (alebo ekvivalent)
- Rohový oblúk je vyrobený z kvalitnej laminovanej drevotrieskovej dosky hrúbky 16 mm.
- Rohový diel umožňuje zväčšiť pracovný priestor a plynulé pridanie ďalšieho kancelárskeho stola.
- šírka: 70 cm, výška: 75 cm, hĺbka: 70 cm.
 2. Kancelárske kreslo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kancelárske kreslo tmavohnedé AVA HOLGER I, MG17 (alebo ekvivalent) ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kancelárske kreslo tmavohnedé AVA HOLGER I, MG17 (alebo ekvivalent)
- v tmavohnedej textilnej koži
- kreslo je dodávané s praktickou taburetkou, ktorú je možné kedykoľvek vysunúť alebo zasunúť pod kreslo, šetrí miesto
- Odporúčaná nosnosť klubového kresla je do 150 kg. Kreslo je prešívané bielou ňiťou.
Rozmery kresla: šírka: 70 cm; výška: 75 cm; hĺbka: 55,5 cm
Rozmery taburetky: šírka: 35 cm; výška: 32 cm; hĺbka: 46 cm
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy.
2. Objednávateľ požaduje od dodávateľa vyrozumenie o termíne dodania tovaru najmenej 1 pracovný deň vopred.
3. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
4. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy obchodné meno, resp. obchodnú značku ponúkaných tovarov, špecifikáciu s uvedením jednotlivých rozmerov nábytku vrátane jeho vyobrazenia. Následne si zmluvné strany pred plnením zákazky vzájomne odsúhlasia ponúknuté farebné prevedenie a špecifikáciu všetkých položiek. Bez tohto vzájomného odsúhlasenia nemôže dôjsť k plneniu zmluvy.
5. Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
6. Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorý je predmetom zmluvy naraz, nie čiastkovo.
7. Ak niektorý z použitých parametrov, identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou,že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený, nakoľko verejný obstarávateľ potrebuje zabezpečiť kompatibilitu už so zakúpeným kancelárskym nábytkom.
8. O ponúknutí ekvivalentného výrobku je dodávateľ povinný informovať kontaktnú osobu objednávateľa do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy.
9. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti v tejto technickej špecifikácii. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu plnenia.
10. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
11. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar, v originálnom balení 1. akostnej triedy
12. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

T.G. Masaryka 24, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

02.07.2020 08:00 — 17.07.2020 14:00

1,00 súbor podľa technickej špecifikácie

730,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 09:22

25.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 260
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2020 09:58 - Vstupná ponuka 730,00 € Cena s DPH
25.06.2020 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka 730,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS