• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 13:50

Detail zákazky Z202013577

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 08:53
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 13:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 13:50

Základné údaje

Z202013577

OF-215266

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4818307

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

50674137

Aloquence, s. r. o.

Martina Benku 6, Vráble, 95201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórne pomôcky a plasty

laboratórny materiál, kadička, skúmavka, papier,kyveta, fólia, špičky, rukavice, miska,trecí tĺčik, valec odmerný, lievik, pinzeta, koplsť, stojan, parafilm

  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)
  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórne pomôcky a plasty
Funkcia
1. Nákup nových, nepoužívaných laboratórnych pomôcok a plastov vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.filtračný papier 80g, 50x50 cm, kat.č. PAP-624890805050 (bal./ 12,5kg) bal. 2
2. fólia hliníková, alobal 0,03x500 mm, kat.č. 500/0,03/1 kg 2
3. semi-mikro kyvety UV/VIS, jednor., plast. , min.objem 1,5 ml, kat..č.759015, (bal./100 ks) bal. 10
4. špičky modré 1 ml, dlhé, kompatibilné s mikropipetami HTL, kat.č. 28053 (bal./5000 ks) bal. 5
5. špičky žlté, 0,2 ml, kompatibilné s mikropipetami HTL, kat.č. 28052 (bal./2000 ks) bal. 5
6. špičky priehľadné 5 ml, dlhé, kompatibilné s mikropipetami HTL, kat.č. 28070 (bal./250 ks) bal. 4
7. rukavice latexové, nepúdrované, veľkosť s, kat.č. LS (bal./100 ks) bal. 4
8. rukavice latexové, nepúdrované, veľkosť M, kat.č. LM (bal./100 ks) bal. 10
9. rukavice nitrilové, nepúdrované, veľkosť L, kat.č. NL  ( bal/100 ks) bal. 2
10. rukavice nitrilové, nepúdrované, veľkosť M, kat.č. NM (bal./250 ks) bal. 2
11. Petriho misky priemer 150 mm, hlbka 25 mm, kat.č. 2290/150x25 ks 20
12. Petriho miska veľká, (d1/d2/h - 200/190/35), kat.č. 2290/ pr. 200x35 ks 2
13. Kadička nízka s výlevkou objem 25 ml, kat.č. 155/25 ks 10
14. Kadička nízka s výlevkou objem 50 ml, kat.č. 155/50 ks 10
15.Kadička nízka s výlevkou objem 100 ml, kat.č. 155/100 ks 10
16. Kadička nízka s výlevkou objem 150 ml, kat.č. 155/150 ks 10
17. Kadička nízka s výlevkou objem 250 ml,kat.č. 155/250 ks 10
18. Kadička nízka s výlevkou objem 600 ml, kat.č. 155/600 ks 3
19. Kadička nízka s výlevkou objem 1000 ml, kat.č. 155/1000 ks 2
20. Kadička vysoká s výlevkou, objem 100 ml, kat.č. 153/100 ks 5
21. Kadička vysoká s výlevkou, objem 250 ml, kat.č. 153/250 ks 5
22. Miska trecia drsná s tĺčikom (priemer 8-10 cm), kat.č. 2231/100 ks 1
23. Miska trecia drsná, porcelánová, objem 70 ml, kat,č. 211a/1/0 ks 4
24. Miska trecia drsná, porcelánová, objem 75 ml, kat.č. 211a/12 ks 4
25. Miska trecia drsná, porcelánová, objem 110 ml, kat.č. 211a/2a ks 2
26. Trecí tĺčik drsný, porcelán, dĺžka 115 mm, kat.č. 213a/1 ks 8
27. Valec odmerný vysoký, 10 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/10 ks 10
28. Valec odmerný vysoký, 25 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/25 ks 5
29. Valec odmerný vysoký, 50 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/50 ks 3
30. Valec odmerný vysoký, 100 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/100 ks 5
31. Valec odmerný vysoký, 250 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/250 ks 2
32. Valec odmerný vysoký, 500 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/500 ks 2
33. Valec odmerný vysoký, 1000 ml, modrá potlač, kat.č. 1634/AM/1000 ks 1
34. Skúmavka s guľatým dnom, vyhnutý okraj, borosilikátové sklo, priemer 16 mm, dĺžka 150 mm, kat.č. 7830/16x150 ks 50
35. Skúmavka reagenčná ,vyhnutý okraj a delená stupnica, borosilikátové sklo, objem 20 ml, kat.č. 7832/20 ks 10
36. Lievik s krátkou stopkou, d1 nálevka 55 mm, kat.č. 2350/55 ks 2
37. Zariadenie filtračné podľa Mortona, objem 250 ml, Pórovitosť S3, kat.č. 2409/250/P40 ks 2
38. Pinzeta priama nerez, špicaté čeľuste, dlzka 145 mm, kat.č. 1013 ks 5
39. Petriho misky plastové sterilné 90mm bez ventilácie sterilne 14,2 v balenie 480 ks, kat.č. 29082 ks 1
40. Kopisť s lyžičkou, dĺžka 103 mm, kat.č. 218/1 ks 5
41. Stojan na skúmavky Combi mini,  5 ks/bal., kat.č. E2345-1099 bal. 1
42. Stojan na skúmavky Combi mini 96, kat.č. E2347-1001 ks 1
43. Stojan na skúmavky Combi mini 96, kat.č. E2347-1002 ks 1
44. Stojan na skúmavky StarStore 100, bal.5ks,  kat.č. i2310-5800 bal. 1
45. Parafilm M, 75m x 5 cm , kat.č. 9170003 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne),
1.4. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov a do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
9. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
10. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
11. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

30.06.2020 08:00 — 31.07.2020 15:00

1,00 súbor

1 561,54

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 08:53

25.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2020 08:44 - Vstupná ponuka 1 561,54 € Cena s DPH
25.06.2020 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 561,54 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS