00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36523496
ARKA, a.s.
Palatínova 15, Komárno, 94501, SVK
Obálky RTG
Obálka na archiváciu RTG snímkov
Tovar, Služba
1. Obálky na RTG snímky
|
|
---|---|
Funkcia |
archivácia RTG snímkov |
ochrana RTG snímkov proti poškodeniu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
papierové obálky na RTG snímky, kód 525 IGAZ tlačivá, alebo ekvivalent | ks | 3.000 | ||
rozmer /šírka x dĺžka/ | mm | 455 x 375 | ||
balenie: | kart. | 500 ks |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
potlač: | 1-stranna/1-farebná |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH, jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
3. Jednorázové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy maximálne do 5 pracovných dní od prijatia elektronicky zaslanej objednávky. |
4. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, pripadne s faktúrou, ak faktúra slúži zároveň ako dodací list. |
5. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený. |
6. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia |
7. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b/ ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
8. V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
9. Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods.2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpením pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. |
V prípade porušenia vyššie uvedeného je objednávateľ oprávnený uplatniť si voči dodávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty a to výške 10%, slovom: desať percent, z výšky istiny postúpenej pohľadávky. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry dodávateľovi. |
10. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
11. Tovar žiada objednávateľ dodať na rampu skladu, výška auta cca 330 cm, výška betónového podjazdu je presne 350 cm. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
01.07.2020 08:00 — 03.07.2020 14:00
3 000,00 ks
300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.06.2020 08:16
25.06.2020 09:00
25.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2020 10:11 - Vstupná ponuka | 300,00 | € | Cena bez DPH |
22.06.2020 22:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 299,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: