• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 11:00

Detail zákazky Z202013546

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.06.2020 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    01.07.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.07.2020 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.07.2020 11:00

Základné údaje

Z202013546

OF-215047

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4836501

Objednávateľ

00397768

Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach

Šrobárova 2, Košice, 04180, SVK

Dodávateľ

35710691

Lamitec, spol. s r.o.

Pestovateľská 16147/9, Bratislava, 82104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske zariadenia - skartovačky, laminovačky, rezačky, magnetické tabule

dierovačka, veľkokapacitná, kalkulačka, laminovací stroj, magnetická tabuľa, nástenná tabuľa, rezačka, kotúčová, páková, rotačná, skartovací stroj, viazač na hrebeňovú väzbu, zošívačka

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30123000-7 - Kancelárske a obchodné stroje
  • 30197000-6 - Drobné kancelárske vybavenie
  • 30100000-0 - Kancelárske stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou počítačov, tlačiarní a nábytku
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dierovačka veľkokapacitná
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
kapacita dierovania list 65
rozpätie dier cm 8
hmotnosť g 1250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie aretácia horného dielu, posuvné pravítko, pákový prevod, farba: sivá/čierna
Požadujeme 10-ročnú záruku na veľkokapacitné dierovačky.
 2. Dierovačka veľkokapacitná
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita dierovania list 70
rozpätie dier cm 8
hmotnosť g 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie ľahká z magnézia na predierovanie tenkých katalógov a brožúr, ergonomický dizajn, posuvné pravítko, aretácia horného dielu na ľahké uloženie
Požadujeme 10-ročnú záruku na veľkokapacitné dierovačky.
 3. Dierovačka  veľkokapacitná
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
kapacita dierovania (80 g/m2 listov) papiera list 63
nastaviteľné rozpätie dier cm 7/8
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie celokovový s uzamykateľným ramenom na jednoduché skladovanie, s posuvným pravítkom na nastavenie veľkosti papiera, veľký zásobník na odrezky, ľahké vyprázdňovanie, 2 diery s priemerom min. 6 mm
rozmery: cca 116 x 231 mm
 4. Kalkulačka s tlačou
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
hmotnosť g 2000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie profesionálna kalkulačka s atramentovou tlačou a funkciou Check & Correct. 12-miestny displej, pevné kovové vstavané rameno na papierový kotúčik (kotúčik je súčasťou balenia), profilované „PC“ klávesy
funkcie - Výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, súčet, medzisúčet, GT (celkový súčet), funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia MU pre výpočet marže, rýchlosť tlače 4,5 riadka/-s, dvojfarebná tlač, označenie oddeľovania po tisícoch, funkcia Check&Correct - kontrola a oprava posledných 99 operácií
napájanie sieťové
rozmery cca 227×300×70 mm
 5. Kalkulačka stolová I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 29
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej veľký, min.12-miestny, naklonený, maticový
základné matematické funkcie - funkcia Mark Up na jednoduchý a rýchly výpočet cien a Check & Correct na kontrolu a opravu zadaných výpočtov, výpočet percenta a odmocniny, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia MU pre výpočet marže, funkcia TAX pre výpočet dane, funkcia Check & Correct
napájanie duálne: solárne + batéria
rozmery cca 130 x 129 x 34 mm
 6. Kalkulačka stolová II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
LCD displej veľký, min.12-miestny, naklonený, maticový, s plastovými tlačidlami
panel klávesnice kovový, odolný
základné matematické funkcie - pomocné tlačidlá na výpočet daní a prevod zahraničnej a domácej meny, výpočet %, 3 tlačidlá na prácu s pamäťou, funkcia €-prevodu, zmeny znamienka +/-, funkcia TAX na výpočet dane, zobrazenie použitej funkcie +,, ×, ÷, označenie oddeľovania po tisícoch
napájanie duálne: solárne + batéria
rozmery cca 103 x 145 x 29 mm
 7. Laminovací stroj I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
hrúbka laminovacej fólie mic 125
doba nahrievania min 6
rýchlosť laminovania cm/min 30
šírka vstupu mm 330
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
funkcie laminovanie za tepla a studena, možnosť vertikálneho skladovania a navinutia sieťového kábla. 100% ochrana proti uviaznutiu fólie, dvojstenná izolácia na ochranu pred popálením, rukoväť na prenos
predný podávač dokumentu s krytom proti prachu áno
Súčasťou balenia 10 laminovacích fólií
 8. Laminovací stroj II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
hrúbka laminovacej fólie mic 80 250
rýchlosť laminovania mm / min 1200
šírka vstupu mm 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie možnosť vertikálneho skladovania, navinutia sieťového kábla a otvorenia krytu
Súčasťou balenia 10 laminovacích fólií
 9. Biela magnetická tabuľa I. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 16
výška cm 100
šírka cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 10. Biela magnetická tabuľa II. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 13
výška cm 90
šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 11. Biela magnetická tabuľa III. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 14
výška cm 60
šírka cm 90
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 12. Biela magnetická tabuľa IV. - biela
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 21
výška cm 120
šírka cm 240
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch s keramickou úpravou povrchu; odolnosť voči poškriabaniu a kyselinám, magnetický povrch vhodný pre popisovanie za sucha stierateľnými popisovačmi
konštrukcia rámu hliníkový rám so špinavo bielymi rohovými spojkami z plastu
Váha cca 13 kg/m2
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada, odkladacia lišta a popisovač
 13. Nástenná tabuľa I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 8
výška cm 100
šírka cm 150
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie napichovacia tabuľa s trvácnym plsteným povrchom
konštrukcia rámu hliníkový rám so svetlosivými rohovými spojkami z plastu s otvormi na inštaláciu
farba sivá
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada,  farebné alebo kovové napichovacie špendlíky
 14. Nástenná tabuľa II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
výška cm 90
šírka cm 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie napichovacia tabuľa s trvácnym plsteným povrchom
konštrukcia rámu hliníková, skrytý systém upevňovania
farba sivá
upevnenie upevňovanie vo vertikálnej aj horizontálnej polohe
súčasťou balenia montážna sada,  farebné alebo kovové napichovacie špendlíky
 15. Mobilná otočná obojstranná magnetická tabuľa
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
výška cm 120
šírka cm 180
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie obojstranne lakovaná, magnetická tabuľa s horizontálnym otáčaním na mobilnom stojane, so štyrmi kolieskami s brzdou, odkladacia lišta, vertikálne otáčanie, možnosť zafixovať v akejkoľvek polohe
 16. Rezačka rotačná I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 7
dĺžka rezu mm 320
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
možnosti rezu rotačný nôž v plastovom kryte, automatický prítlak pohybom reznej hlavy
súčasť balenia štyri doplnkové hlavy na rez perforovaný, vlnkový, rez „blesk“ a rez tvaru ručného okraja
veľkosť stola cca: 477 x 213 mm
Vhodná na rezanie papiera, etikiet, fotiek a filmov, kapacita rezania: 8 70 g/m2 list,
 17. Rezačka páková I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka rezu mm 340
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie mierka v cm a DIN
prítlak ručný, s integrovanou ochranou prstov
základňa pevný oceľový plech, vrchný a spodný rovný nôž vyrobený z kvalitnej nožiarskej ocele
rezacia plocha zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie
veľkosť stola cca 450 x285 mm
 18. Rezačka páková II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka rezu mm 460
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie mierka v cm a DIN
prítlak ručný, s integrovanou ochranou prstov
základňa pevný oceľový plech, vrchný a spodný rovný nôž vyrobený z kvalitnej nožiarskej ocele
rezacia plocha zadný doraz, na spodnej časti výrezy na pohodlné prenášanie
veľkosť stola cca 585 x 285 mm
 19. Rezačka rotačná II
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
dĺžka rezu mm 510
kapacita rezania 80 g/m2 papiera súčasne list 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie profesionálna s kovovou základňou a presným rezom na grafické účely (filmy, fólie, papier), mierka v cm/inch, množstvo zakreslených orientačných DIN formátov
prítlak automatický prítlak pohybom rezacej hlavy, nastaviteľný zadný doraz s použitím na oba boky
rezacia plocha kruhový nôž umiestnený v plastovom ochrannom kryte sa automaticky brúsi pri rezaní o protinôž (oba nože z tvrdenej ocele)
Možnosť montáže na stenu áno
veľkosť stola cca 710 x 384 mm
 20. Skartovací stroj I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 10
objem koša l 34
kapacita skartovania (80g list) list 14 16
stupeň utajenia stupeň 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
rez 4,5 x 30 mm. skartuje spinky, kancelárske spony, magnetické karty, CD a DVD do separátnej nádoby
vlastnosti automatické zastavenie pri prehltení, priesvitný plast na odpadovej nádobe - prehľad o stave naplnenia, multifunkčné ovládacie tlačidlo, spätný chod
vlastnosti vybavený kolieskami, odnímateľná odpadová nádoba, plynulý a tichý chod motora, nízka spotreba energie, nulová spotreba v pohotovostnom režime, minimálna hlučnosť, šírka vstupu pre formát A4
 21. Skartovací stroj II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
objem koša l 22
kapacita skartovania list 10
kontinuálny chod motora min 6
šírka vstupu mm 230
rýchlosť rezu m/min 4
hmotnosť kg 6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie s elektronickým senzorom okolo vstupu na vkladanie papiera, ktorý pri dotyku rezného priestoru automaticky vypne chod skartátora, vyprázdnenie nádoby zložením hornej časti zariadenia
odnímanie zásobníka s koľajničkou áno
rez 4 x 50 mm, stupeň utajenia Dôverné, skartovanie spiniek, kancelárske spon a magnetických kariet
rozmery (šxvxh) cca  233 ×  407 × 371 mm
 22. Skartovací stroj III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 5
objem koša l 32
kapacita manuálneho skartovania list 10
automatický podávač - kapacita skartovania za 5 min. list 200
hmotnosť kg 47
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
vyhotovenie manuálne aj automatické podávanie papiera, po 2 minútach nečinnosti sa prepnutie do úsporného režimu
skartuje CD/DVD, magnetické karty, spinky, kancelárske spony
rez 4 x 38 mm, stupeň utajenia Dôverné
rozmery (šxvxh) 430 × 958 × 687 mm
Predĺžená záruka 7 rokov na reznú časť. áno
 23. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 3
kapacita dierovania papiera A4 (80 g/m2) list 10
kapacita väzby list 150
priemer hrebeňa mm 6 18
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 24. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 4
kapacita dierovania listov (80 g/m2) list 15
kapacita väzby list 300
priemer hrebeňa mm 6 38
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 25. Viazač na hrebeňovú väzbu  elektrický I.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita dierovania listov (80 g/m2) list 15
kapacita väzby list 300
priemer hrebeňa mm 6 38
hmotnosť kg 7
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektrické dierovanie papiera spínačom formátu A4 (80 g/m2)
kontinuálny chod motora cca 30 minút
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
rozmery cca 460 x 390 x 130 mm
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 26. Viazač na hrebeňovú väzbu manuálny III.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 1
kapacita dierovania listov (80 g/m2) list 20
kapacita väzby list 500
priemer hrebeňa mm 6 51
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
ovládanie: manuálne
možnosť vertikálneho zloženia zariadenia áno
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
 27. Viazač na hrebeňovú väzbu  elektrický II.
Funkcia
Kancelárske zariadenia.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
množstvo ks 2
kapacita dierovania listov (80 g/m2) list 20
kapacita väzby list 500
priemer hrebeňa mm 6 51
hmotnosť kg 9,5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
elektrické dierovanie papiera formátu A4 (80 g/m2)
rozmery cca 460 × 390 × 130 mm
Viazací stroj na krúžkovú väzbu plastovú.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Zmluvná cena:
1.1. Celková cena i jednotkové ceny zahŕňajú všetky náklady Dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane obalov, balenia, dopravy, vyloženia a vynesenia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a ostatných nákladov súvisiacich s plnením. Jednotkové ceny sú dohodnuté ako ceny maximálne a platné počas trvania zmluvného vzťahu.
1.2. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon č. 222/2004 Z.z.“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
1.3. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Povinnosti zmluvných strán po nadobudnutí účinnosti rámcovej dohody:
2.1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody:
2.1.1. názov tovaru, typ, obchodné meno, resp. obchodná značka, FOTOGRAFICKÉ VYOBRAZENIE ponúkaného tovaru z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.1.2. funkčnú a technickú špecifikáciu ponúkaného tovaru, prípadne odkaz na katalógové čísla ponúkaných tovarov, a to z dôvodu overenia technických parametrov a vlastností,
2.1.3. meno, telefonický kontakt a e-mail na osobu, zodpovednú u Dodávateľa za plnenie,
2.1.4. rozpis jednotkových cien bez DPH aj s DPH, ktoré musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta pre každú položku (rovnaký rozpis cien je Dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
2.1.5. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien, pričom prepočítaná celková cena s DPH musí byť maximálne vo výške zmluvnej ceny.
2.2. V prípade, ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov podľa bodu 2.1 tejto zmluvy, kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
2.3. Kontaktná osoba Objednávateľa určí náhradnú lehotu na doručenie podľa bodu 2.2 tejto zmluvy najmä vtedy, ak Dodávateľ v lehote podľa bodu 2.1 tejto zmluvy nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, resp. že ekvivalentný tovar nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa
a súčasne kontaktná osoba Objednávateľa vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie chýbajúcich dokumentov, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov.
2.4. Kontaktná osoba Objednávateľa posúdi Dodávateľom predložené dokumenty a najneskôr do 7 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty:
2.4.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, alebo
2.4.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky Objednávateľa.
2.5. Ak Dodávateľ nedodrží náhradnú lehotu podľa bodu 2.2 tejto zmluvy na predloženie dokumentov alebo v tejto lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a je oprávnený od nej odstúpiť.
2.6.  Rozsah a množstvo objednaného tovaru uvedeného v zozname položiek  je len  orientačné  a bude sa odvíjať od  potrieb Objednávateľa počas trvania tejto dohody , ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny.
2.7.  Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvá za nezáväzné. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané, nevzniká Poskytovateľovi nárok na celý rozsah plnenia uvedený v predmete zmluvy.
2.8. Táto rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania stanoveného finančného limitu, t.j. dohodnutej zmluvnej ceny alebo do lehoty uvedenej v zmluve, podľa toho, čo nastane skôr.
3. Termín a miesto realizácie dodávok:
3.1. Plnenie sa uskutoční na základe samostatných objednávok jednotlivých pracovísk Objednávateľa podľa aktuálnych prevádzkových potrieb Objednávateľa, pričom periodicita objednávok počas platnosti rámcovej dohody bude maximálne 5-krát týždenne. Lehota dodania objednaného tovaru je najneskôr do 3 pracovných dní od odoslania samostatnej objednávky, alebo ak sa Objednávateľ a Dodávateľ nedohodnú inak.
3.2. Objednávateľ požaduje realizovať dodávky na viacero miest dodania (13 miest dodania) - priamo na pracoviská, ktoré sa nachádzajú v jednom meste v sídle objednávateľa.
3.3. Dodávateľ dohodne termín dodávky a presné miesto vyloženia tovaru vždy najneskôr 24 hodín pred termínom dodania vopred telefonicky, prípadne e-mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou Objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. V prípade, ak Dodávateľ dodávku nenahlási v stanovenom čase, nie je Objednávateľ povinný tovar prevziať.
4. Povinnosti dodávateľa pri plnení rámcovej dohody:
4.1. Dodávateľ dodá tovar, ktorý bude nový, nepoužitý, v štandardnej kvalite pre bežných užívateľov v originálnom nerozbalenom balení a ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
4.2. Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru podľa objednávok Objednávateľa v bezchybnom stave, stanovenej lehote, požadovanom množstve, akosti a druhu tovaru vrátane balenia, dopravy a vyloženia na miesto určenia uvedené v objednávkach Objednávateľa. Pri dodaní objednaného tovaru Dodávateľ odovzdá dodací list s uvedením cien tovaru podľa položiek a so všetkými potrebnými náležitosťami, ktorý podpíše zástupca Dodávateľa i Objednávateľa.
4.3. Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie.
4.4. Objednávateľ je oprávnený pri dodávke všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru alebo nekompletnej dodávky neprevziať túto dodávku.
4.5. Objednávateľ požaduje priložiť k dodávanému tovaru návod na obsluhu, alebo použitie tovaru v slovenskom jazyku a záručný list.
5. Objednávky a fakturácia:
5.1. Predmet zákazky s upresnením množstva a termínov bude realizovaný formou čiastkových písomných objednávok Objednávateľa počas celej doby trvania rámcovej dohody.
5.2. Fakturácia sa bude realizovať ku každej objednávke samostatne. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (ďalej len "OPET") je splatnosť faktúr 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Objednávateľ neposkytne preddavok.
5.3. Dodávateľ a Objednávateľ si môžu dohodnúť možnosť zberných faktúr raz mesačne, rozdelené na časti podľa pracovísk.
6. Reklamácie:
6.1. Dodávateľ je povinný nahradiť reklamovaný tovar tovarom v kvalite a množstve zodpovedajúcom požiadavkám Objednávateľa, a to v lehote najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia požiadavky Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak.
6.2. Náklady na dopravu, súvisiace s reklamovaním tovaru, znáša Dodávateľ v plnom rozsahu.
7. Ekvivalentné produkty:
7.1. Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami a požadovanými materiálmi. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu Objednávateľom.
7.2. V prípade, že Dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje Objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie Dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že spĺňa všetky požiadavky na produkt špecifikovaný Objednávateľom. Po predložení dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, môže Dodávateľ tento produkt dodať len po odsúhlasení Objednávateľom.
7.3. V prípade, ak Dodávateľ ani v dodatočnej lehote nepreukáže, že ponúkaný tovar spĺňa všetky požiadavky Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode, resp. že ekvivalent nemá plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, kontaktná osoba Objednávateľa najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia dokumentov vyzve Dodávateľa (elektronicky alebo poštou) na doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie predložených dokumentov a určí náhradnú lehotu na ich doručenie.
7.4. Ak Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, Objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť.
7.5. Objednávateľ posúdi Dodávateľom predložené dokumenty do 5 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí a oznámi Dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek Objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto rámcovej dohode.
8. Náhradný tovar:
8.1. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu bude ukončená výroba niektorého druhu zazmluvneného tovaru, Dodávateľ je povinný túto skutočnosť písomne oznámiť Objednávateľovi a doložiť ju oficiálnym vyhlásením výrobcu. Dodávateľ je zároveň povinný ponúknuť Objednávateľovi plne funkčný náhradný tovar spĺňajúci jeho súlad s požadovanými funkčnými vlastnosťami a požadovanými normami.
8.2. Cena náhradného tovaru nesmie byť vyššia ako cena zazmluvneného pôvodného druhu tovaru. Ak cena ponúknutého náhradného tovaru bude v čase dodania na trhu nižšia ako cena pôvodného druhu tovaru, Dodávateľ je oprávnený fakturovať dodávku náhradného tovaru len vo výške jeho trhovej ceny.
9. Odstúpenie od rámcovej dohody:
9.1. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu tejto rámcovej dohody je jej podstatným porušením a má za následok odstúpenie Objednávateľa od rámcovej dohody a udelenie neuspokojivej referencie.
9.2. Objednávateľ pripúšťa ekvivalentný produkt, ktorý má plnohodnotné vlastnosti na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe použitia bez potreby ďalších nákladov Objednávateľa, a to za podmienok uvedených v bode 7.1 a 7.2 tejto zmluvy. V prípade porušenia uvedených zmluvných podmienok je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy v súlade s bodom 2.5 tejto zmluvy.
9.3. Opakované nedodanie tovaru v dohodnutom náhradnom termíne bude Objednávateľ považovať za podstatné porušenie rámcovej dohody a vyhradzuje si právo od nej odstúpiť a udeliť neuspokojivú referenciu.
10. Platnosť rámcovej dohody:
10.1. Táto rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov, resp. do naplnenia finančného limitu, ktorý sa rovná zmluvnej cene podľa tejto rámcovej dohody, pričom táto rámcová dohoda zaniká z tej právnej skutočnosti, ktorá nastane ako prvá.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

12

1,00 komplet

26 103,83

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.06.2020 08:03

01.07.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.07.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 339
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
29.06.2020 13:23 - Vstupná ponuka 26 103,79 € Cena s DPH
30.06.2020 20:16 - Najvýhodnejšia ponuka 26 100,12 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS