30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
46270221
RUGOS, s.r.o.
Tamaškovičova 2742/17, Trnava, 91701, SVK
Starostlivosť o vykonanú náhradnú výsadbu drevín
Starostlivosť o vykonanú náhradnú výsadbu drevín
Služba, Tovar
1. Starostlivosť o vykonanú náhradnú výsadbu drevín
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zmluvy je starostlivosť o vykonanú náhradnú výsadbu drevín v zmysle rozhodnutia Mesta Levice, ako príslušného orgánu štátnej správy ochrany prírody a krajiny, po dobu troch rokov. |
Celkový počet drevín - 110 ks. |
Druhové zloženie drevín: Acer campestre Elsrijk - 20 ks; Acer platanoides - 16 ks; Acer platanoides Columnare - 40 ks; Carpinus betulus Fastigiata - 18 ks; Chamaecyparis lawsoniana - 10 ks; Tilia cordata - 6 ks. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Nepretržité udržiavanie v dobrom kondičnom a zdravotnom stave | ks | 330 | ||
2. Vykonávanie pravidelnej dostatočnej zálievky vysadených drevín v zmysle rozhodnutia Mesta Levice (vodu potrebnú na zálievku poskytne objednávateľ) | ks | 330 | ||
3. Kyprenie, prihnojovanie, odburiňovanie pôdy v okolí kmienkov vysadených drevín | ks | 330 | ||
4. Podľa potreby odborne realizovať výchovný rez vysadených drevín (minimálne však 2x ročne) v zmysle STN 83 7010 - ošetrovanie, udržiavanie a ochrana stromovej vegetácie | ks | 330 | ||
5. Vykonávať pravidelnú kontrolu, v prípade potreby odstrániť odumreté časti drevín, ktoré ohrozujú stabilitu stromu a okolie | ks | 330 | ||
6. Pravidelné vykonávanie nevyhnutných mechanických a biologických opatrení proti škodcom | ks | 330 | ||
7. Pravidelná kontrola stabilizačných kolov (k vysadeným drevinám), v prípade potreby vykonanie nápravy | ks | 330 | ||
8. Vykonávanie odborným spôsobom nedeštruktívne väzby, úprava koruny drevín, prednostne z nekovových materiálov | ks | 330 | ||
9. Ostatné ( prepravné náklady, v prípade vzniku odpadu pri vykonávaní činností v rámci starostlivosti o vykonanú výsadbu - likvidácia odpadu v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch). | súbor | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vlastnosti vysadených drevín (110 ks) : | Obvod kmienka min. 14 cm, výška drevín cca 200 cm, dreviny ukotvené v kolíkoch, dreviny boli vysadené v mesiaci október 2019. |
Názov |
Dodávateľ musí mať v predmete činnosti zapísaný predmet podnikania, ktorý ho oprávňuje na vykonávanie predmetu tejto zmluvy (napr. poskytovanie služieb v poľnohospodárstve a záhradníctve, sadovnícke úpravy, údržba zelene). |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy - rozpis ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky a to po jednotlivých rokoch. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby. |
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve. |
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby. |
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Samostatná faktúra bude dodávateľom vystavená po ukončení služby v roku 2020 a každý nasledujúci rok (2021 a 2022). |
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. |
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. |
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán. |
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka. |
Miesto vykonávania služby: Levice. |
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa. |
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok. |
V prípade vyhynutia vysadených drevín v starostlivosti dodávateľa počas zmluvne dohodnutého obdobia, je dodávateľ povinný vykonať dosadbu a to v počte vyhynutých drevín ako aj v druhovom zložení. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.) |
Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
06.07.2020 07:00 — 30.11.2022 15:00
1,00 celok
9 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2020 13:55
26.06.2020 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.06.2020 09:47 - Vstupná ponuka | 9 420,00 | € | Cena s DPH |
26.06.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 081,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: