00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Majonézové šaláty a lahôdky (12-21)
Treska v majonéze, parížsky šalát, vlašský šalát, ruské vajce, tatárska omáčka, majonéza
Tovar, Služba
1. Balené lahôdkové majonézové šaláty
|
|
---|---|
Funkcia |
Spracované potraviny určené osobám na konzumáciu v súlade s požiadavkami na ich výrobu, skladovanie a dovoz. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Treska v majonéze - 1kg | kg | 600 | ||
Treska v majonéze - 140g | ks | 2 000 | ||
Parížsky šalát - 1kg | kg | 300 | ||
Parížsky šalát - 140g | ks | 2 000 | ||
Vlašský šalát - 1kg | kg | 300 | ||
Vlašský šalát - 140g | ks | 1 200 | ||
Ruské vajce - min. bal. 130g | ks | 2 000 | ||
Tatárska omáčka - bal. 5kg | kg | 200 | ||
Majonéza - bal. 1kg/5kg | kg | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
trvanlivosť: | min. 2 týždne od dodania tovaru |
Treska v majonéze - 1kg | podiel rýb min. 45% |
Treska v majonéze - 140g | podiel rýb min. 45% |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky , jednotkové ceny s DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy a oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu. zodpovednú za plnenie predmetu zákazky |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu SR. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Doba trvania Rámcovej dohody je od: 01. 07. 2020 do 31. 12. 2020. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie v prostredí EKS a IS ZÚ. |
Množstvá a sortiment druhov tovaru sú určené od súčasného počtu a zloženia stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet a sortiment počas zmluvného vzťahu môže zmeniť, zvýšiť resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá a sortiment druhov tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov a zloženia stravníkov v závislosti od finančného limitu. |
Za porušenie zmluvy podstatným spôsobom verejný obstarávateľ bude považovať: -ponúkaný tovar nebude s porovnateľnými, resp. lepšími parametrami ako požadoval, -pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže splniť svoje záväzky, -dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH (dodávateľ zadá pri súťaži DPH 0,00). V súlade s vyššie uvedeným bude dodávateľovi udelené neuspokojivé hodnotenie. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
6
1,00 na základe čiastočných objednávok
9 180,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2020 12:08
24.06.2020 13:00
24.06.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.06.2020 11:32 - Vstupná ponuka | 9 180,60 | € | Cena s DPH |
24.06.2020 12:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 168,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: