• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 12:50

Detail zákazky Z202013372

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 11:58
  •    Predkladanie ponúk
    25.06.2020 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    25.06.2020 12:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    25.06.2020 12:50

Základné údaje

Z202013372

OF-210826

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4818253

Objednávateľ

17336210

Záchranná zdravotná služba Bratislava

Antolská 11, Petržalka, 85007, SVK

Dodávateľ

35974559

PHARMOS, a.s.

Levická 11, Nitra, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Parenterálne humánne roztoky

lieky, infúzne roztoky

  • 33600000-6 - Farmaceutické výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33692100-8 - Infúzne roztoky
  • 33692700-4 - Glukózové roztoky
  • 33621400-3 - Krvné náhrady a prečisťovacie roztoky

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Lieky, infúzne roztoky
Funkcia
liečebná funkcia, účelom je zabezpečenie a poskytovanie neodkladnej zdravotnej starostlivosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. ATC B05BA03 MJ/ampulka plast 15760
2. ATC B05AA07 MJ 366
3. ATC B05BB01 MJ 30890
4. ATC B05BB01 MJ 16480
5. ATC B05BB01 MJ 22860
6. ATC B05BB01 MJ 98920
7. ATC  B05BA03 MJ 1656
8. ATC  B05BA03 MJ 348
9. ATC B05AA06 MJ 890
10. ATC B05BB01 MJ 900
11. ATC B05BB01 MJ 567
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1.1 Názov a množstvo účinnej látky v mernej jednotke Glucosum anhydricum 4g/10ml
1.2 Veľkosť mernej jednotky 10ml
2.1 Názov účinnej látky Hydroxyethylamylum
2.2 Merná jednotka sol. inf./POF vak
2.3 Veľkosť mernej jednotky 500ml
2.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 30g/500ml
3.1 Názov účinnej látky Elektrolyty parent. chlorid sodný
3.2 Merná jednotka sol. inf./PE fľaša
3.3 Veľkosť mernej jednotky 250ml
3.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 0,9%
4.1 Názov účinnej látky Elektrolyty parent. chlorid sodný
4.2 Merná jednotka sol. inf./PE fľaša
4.3 Veľkosť mernej jednotky 100 ml
4.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 0,9%
5.1 Názov účinnej látky Elektrolyty parent. chlorid sodný
5.2 Merná jednotka sol. inf./PE fľaša
5.3 Veľkosť mernej jednotky 500 ml
5.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 0,9%
6.1 Názov účinnej látky Elektrolyty parent. chlorid sodný
6.2 Merná jednotka sol. inf./PE ampula
6.3 Veľkosť mernej jednotky 10ml
6.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 0,9%
7.1 Názov účinnej látky Cukry parenterálne, glukóza
7.2 Merná jednotka sol. inf./PE fľaša
7.3 Veľkosť mernej jednotky 250ml
7.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 5%
8.1 Názov účinnej látky Cukry parenterálne, glukóza
8.2 Merná jednotka sol. inf./PE fľaša
8.3 Veľkosť mernej jednotky 500ml
8.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 10%
9.1 Názov účinnej látky Gelatina succinata
9.2 Merná jednotka sol. inf./PE fľaša
9.3 Veľkosť mernej jednotky 500ml
9.4 Množstvo účinnej látky v mernej jednotke 20,00g
10.1 Názov a množstvo účinnej látky v mernej jednotke Isolyte
10.2 Veľkosť mernej jednotky 500ml
11.1 Názov a množstvo účinnej látky v mernej jednotke Hartmann sol. inj
11.2 Veľkosť mernej jednotky 500ml
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Osobitné podmienky
1.1 Povinnosti Dodávateľa
1.1.1 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy a rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH (ďalej len „Návrh na plnenie predmetu zmluvy a cena predmetu zmluvy podľa položiek“) najneskôr do 7 pracovných dní od uzavretia tejto Rámcovej dohody (ďalej len "RD"), vo formáte XLS/XLSX a v nasledovnom rozsahu:
ATC, Názov a množstvo účinnej látky v MJ, Jednotka (MJ), Veľkosť MJ, Presná hodnota (t.j. predpokladané množstvo), názov lieku, ŠÚKL kód, Cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH, DPH za MJ v EUR, Cena za MJ v EUR s DPH, Cena za predpokladaný počet MJ v EUR bez DPH, DPH za predpokladaný počet MJ v EUR, Cena za predpokladaný počet MJ v EUR s DPH, počet MJ v balení, Cena za 1 balenie v EUR bez DPH, DPH za 1 balenie v EUR, Cena za 1 balenie v EUR s DPH.
1.1.2 Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy uprednostniť liek, ktorého spôsob úhrady je „A“. V prípade, ak neexistuje liek, ktorý by spĺňal požiadavky na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3) so spôsobom úhrady „A“, môže Dodávateľ ponúknuť liek, ktorého spôsob úhrady je „AS“. V prípade, ak neexistuje liek podľa prvej a druhej vety tohto bodu, môže Dodávateľ ponúknuť aj liek, ktorý nie je hradený na základe verejného zdravotného poistenia.
1.1.3 Dodávateľ je povinný vo vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy predložiť návrh na plnenie všetkých položiek predmetu zmluvy.
1.1.4 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia RD predložiť údaje o ŠÚKL kóde, preukazujúce registráciu predmetu zmluvy ŠÚKL-om.
1.1.5 Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia RD preukázať Objednávateľovi svoju schopnosť dodať elektronické dodacie listy v dátovom rozhraní špecifikovanom v bode 8 tejto RD, a to zaslaním skúšobnej elektronickej dávky Objednávateľovi.
1.1.6 Dodávateľ môže zabezpečiť časť plnenia predmetu zmluvy prostredníctvom svojich subdodávateľov. Dodávateľ garantuje spôsobilosť subdodávateľov pre plnenie predmetu zmluvy. Dodávateľ zodpovedá za celé a riadne plnenie zmluvy počas celého trvania zmluvného vzťahu s Objednávateľom, a to bez ohľadu na to, či Dodávateľ použil subdodávky alebo nie, v akom rozsahu a za akých podmienok. Objednávateľ nenesie žiadnu zodpovednosť voči subdodávateľom Dodávateľa.
1.1.6.1 Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi Zoznam subdodávateľov a je povinný oznámiť Objednávateľovi akúkoľvek zmenu údajov o subdodávateľovi, do piatich pracovných dní odo dňa, kedy táto skutočnosť nastala.
1.1.6.2 Dodávateľ má právo na zmenu subdodávateľa alebo na doplnenie nového subdodávateľa vo vzťahu k predmetu tejto zmluvy, len po predchádzajúcom písomnom schválení takejto zmeny alebo doplnenia Objednávateľom. Dodávateľ je povinný k žiadosti o schválenie predložiť Objednávateľovi identifikáciu subdodávateľa, predmet subdodávky, predpokladaný podiel zákazky zadávaný subdodávateľovi a osobu oprávnenú konať za subdodávateľa (meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia).
1.1.7 V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, je povinný ju predložiť vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
1.2 Vyhodnotenie splnenia povinností Dodávateľa podľa bodu 1.1.1 RD.
1.2.1 Splnenie požiadaviek na vlastnosti jednotlivých položiek predmetu zmluvy bude Objednávateľom posudzované na základe údajov vyhľadaných podľa kódu ŠÚKL uvedeného v Dodávateľovom vlastnom návrhu na plnenie predmetu zmluvy, na internetovej stránke ŠÚKL.
1.2.2 V prípade, ak z dokladov alebo dokumentov vyplynie nesplnenie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD) alebo na predloženie dokladov podľa čl. II, ods. 2.4, bod 1.1.1 RD, Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi konkrétne dôvody nesplnenia týchto požiadaviek v lehote do 10 pracovných dní od predloženia dokladov alebo dokumentov zo strany Dodávateľa. Objednávateľ je oprávnený následne uplatniť postup podľa čl. II, ods. 2.4, odseku 6 RD.
1.2.3 Dodávateľom predložené doklady Objednávateľ skontroluje a v prípade ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento zašle Dodávateľovi Oznámenie o splnení stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať Dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky.
1.2.4 Ak požadované doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo predložené doklady nebudú v súlade s požiadavkami Objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa.
2. Dodacie podmienky:
2.1 Dodávateľ je povinný poskytovať plnenie podľa RD na základe čiastkových výziev Objednávateľa (ďalej len „objednávka“) s periodicitou podľa potrieb Objednávateľa a v objemoch a druhoch uvedených v objednávke. Objednávka môže byť vystavená a doručená elektronickou poštou (formou zaslania emailu príslušnej kontaktnej osobe Dodávateľa riadne oznámenej Objednávateľovi na tento účel), písomne alebo faxom.
2.2 Objednávka sa vystavuje v písomnej podobe. Zmluvné strany sa môžu pred termínom dodania objednaných položiek (ďalej len „tovar“) dohodnúť na zmene obsahu už doručenej objednávky – zmena musí byť vykonaná tiež písomne. Objednávateľ po uzavretí RD oznámi Dodávateľovi kontaktnú osobu Objednávateľa na účely zabezpečenia objednávok.
2.3 Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto plnenia osobe určenej Objednávateľom na preberanie tovaru. Miestom plnenia je územie SR.
2.4 Tovar sa považuje za dodaný v deň jeho odovzdania a prevzatia na mieste plnenia.
2.5 Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – Dodávateľ je povinný dodať tovar v rozsahu uvedenom v objednávke. Vystavanie faktúry je podmienené kompletným dodaním tovaru v objednanom rozsahu.
2.6 Dodávateľ je povinný dodať tovar už vopred rozčlenený a samostatne zabalený do jednotlivých balíčkov v členení a v počte podľa požiadaviek Objednávateľa v objednávke.
2.7 Dodávateľ je povinný dodať nový tovar, v originálnom balení.
2.8 Dodávateľ je povinný dodať tovar v rozsahu uvedenom v objednávke, v lehote do 2 pracovných dní od doručenia objednávky Dodávateľovi, v čase od 07:00 hod. do 15:30 hod., ak Objednávateľ pre konkrétny prípad nepožaduje neskorší termín dodania. Dodávateľ je povinný vopred Objednávateľa informovať o termíne dodania objednaného tovaru, a to aspoň 1 deň vopred s uvedením predpokladaného času príchodu.
2.8.1 Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí preukázateľne (písomne, emailom, faxom) požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru podľa konkrétnej objednávky a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu preukázateľne (písomne, emailom, faxom) oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺžením termínu dodania.
2.8.2 Ak Objednávateľ nesúhlasí s predĺžením termínu dodania tovaru, ostáva v platnosti pôvodne požadovaný termín dodania. Objednávateľ je oprávnený uplatniť príslušnú sankciu podľa RD.
2.8.3 Požiadavka Dodávateľa na predĺženie termínu dodania tovaru a vyjadrenie Objednávateľa k zmene objednávky v časti „požadovaný termín dodania“ sa pripája k objednávke ako jej dodatok.
2.9 Dodávateľ je povinný dodať tovar takým spôsobom, aby pri doručení objednaného tovaru mal Objednávateľ možnosť skontrolovať dodaný tovar a v prípade vád zistených pri dodaní tovaru je Objednávateľ oprávnený vadný tovar neprevziať a vrátiť ho Dodávateľovi späť na náklady Dodávateľa. Tieto vady Objednávateľ uvedie do dodacieho listu. Takto vrátený tovar sa bude považovať za nedodaný.
2.10 Dodávateľ je povinný spolu s dodávkou tovaru predložiť:
dodací list v listinnej forme, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky, číslo RD, Cenu za MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, sadzbu DPH, Cenu za MJ v EUR s DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR bez DPH príslušnej položky, Cenu za počet MJ v EUR s DPH príslušnej položky, faktúru v listinnej forme, ku ktorej musí byť pripojená kópia objednávky Objednávateľa.
2.11 Ak je dodávaný tovar z krajiny EÚ (okrem SR), je Dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste aj kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka a údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina, kde bol tovar vyrobený).
2.12 Dodávateľ je povinný doručiť okrem listinnej formy dodacieho listu aj elektronický dodací list e-mailom podľa formátu uvedeného v špecifikácii dátového rozhrania, ktorá je súčasťou tohto opisného formulára, a to najneskôr na nasledujúci pracovný deň po doručení tovaru.
2.13 V prípade ak Dodávateľ nebude schopný počas doby platnosti tejto RD dodať tovar podľa objednávky, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť si dodanie tovaru, (ktorý je predmetom dodania podľa tejto RD), zodpovedajúcej kvality od iného dodávateľa v množstve nevyhnutnom na pokrytie jeho časovej potreby a za cenu najvýhodnejšej ponuky na trhu. V prípade opakovaných problémov s dodaním tovaru podľa vyššie uvedeného, je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto RD.
2.14 V prípade, ak Dodávateľ nebude schopný dodať tovar podľa tejto RD z dôvodu jeho výpadku alebo nedostatku na trhu, je povinný zabezpečiť jeho náhradu zodpovedajúcej kvality a ceny (ďalej len "náhradný tovar") a o tejto skutočnosti a návrhu náhradného tovaru bezodkladne písomne informovať Objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený sa vyjadriť k návrhu náhradného tovaru, pričom ak sa písomne nevyjadrí do 2 pracovných dní, platí, že súhlasí s návrhom a Dodávateľ je oprávnený mu tento náhradný tovar dodať.
3. Cena a platobné podmienky
3.1 Vzhľadom na skutočnosť, že Objednávateľ je subjektom verejného práva (podľa § 261 ods. 3 písm. d) a § 261 ods. 4 Obchodného zákonníka) a zároveň poskytovateľom zdravotnej starostlivosti, zmluvné strany sa výslovne dohodli, podľa § 340b ods. 1 a 5 Obchodného zákonníka, že Objednávateľ je ako dlžník povinný plniť svoje peňažné záväzky z dodania tovaru v lehote splatnosti 60 dní odo dňa doručenia faktúry.
3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodávať predmet zmluvy v cenách v súlade s:
3.2.1 aktuálnym Cenovým opatrením Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky (ďalej len "MZ SR"), ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva,
3.2.2 zákonom č. 363/2011 Z.z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
3.2.3 aktuálne platným Zoznamom liekov s úradne určenou cenou,
3.2.4 aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov,
3.2.5 aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní,
3.2.6 aktuálne platným Zoznamom nekategorizovaných liekov s maximálnou výškou úhrady zdravotných poisťovní.
3.3 Dodávateľ je povinný počas plnenia predmetu zmluvy priebežne sledovať čerpanie finančného limitu podľa tejto RD tak, aby boli finančne pokryté všetky jeho plnenia na základe požiadaviek Objednávateľa v objednávkach a je zároveň povinný pravidelne mesačne posielať Objednávateľovi takýto prehľad čerpania finančného limitu podľa tejto zmluvy vždy do 10. dňa kalendárneho mesiaca za celé predchádzajúce obdobie.
4. Osobitné ustanovenia o určení ceny plnenia
4.1 Predpokladané množstvá jednotlivých položiek sú uvedené v čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD. Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať nižšie alebo vyššie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zmluvy, tak ako je definovaný v čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD.
4.2 Ceny za tovar sú dohodnuté podľa cenníka, ktorý je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 7 pracovných dní od uzavretia tejto RD, sú uvedené v eurách (€) a kalkulované vrátane DPH, colných sadzieb, poistného, dopravy do miesta plnenia podľa požiadaviek Objednávateľa a všetkých nákladov súvisiacich s obstaraním tovaru Dodávateľom a dodaním Objednávateľovi.
4.3 Dohodnuté jednotkové ceny, uvedené v aktuálne platnom dokumente „Cena predmetu zmluvy podľa položiek“, je možné meniť najmä v prípade legislatívnych zmien daňových, colných, na základe prijatého opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje regulácia cien v oblastí zdravotníctva v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, prípadne iných všeobecne záväzných právnych predpisov ovplyvňujúcich tvorbu ceny na základe zvýšenia,
resp. zníženia ekonomicky oprávnených nákladov a ich náležitého dokladovania a preukázania, alebo v nadväznosti na bod 4.6 tohto článku.
4.4 Na zmenu zmluvy sa vyžaduje uzatvorenie písomného dodatku k RD, pričom zmena k RD musí byť v súlade s § 18 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších prepdisov (ďalej len "ZVO").
4.5 Ak Dodávateľ nebude akceptovať zníženie ceny, vyplývajúce z bodu 4.3, bude RD v časti dodania tovaru ku ktorému sa viaže zmena RD (zníženie ceny) neplatná a Objednávateľ je oprávnený neprijať tovar v pôvodnej cene.
4.6 V prípade, ak sa po uzatvorení tejto RD preukáže, že na relevantnom trhu existuje nižšia cena niektorej položky (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké, alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto RD a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto RD je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto RD, zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške
rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto RD a nižšou cenou.
5. Reklamácia vád tovaru a zodpovednosť za vady
5.1 Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v špecifikácii, množstve a akosti podľa podmienok tejto RD a podľa jednotlivých písomných objednávok. V opačnom prípade sa má za to, že dodaný tovar má vady. Vady tovaru je Objednávateľ povinný písomne reklamovať u Dodávateľa bez zbytočného odkladu po ich zistení. Pre dodržanie podmienky písomnej reklamácie je dostačujúce uplatnenie reklamácie faxom alebo e-mailom.
5.2 V prípade, ak Dodávateľ riadne uplatnenú reklamáciu Objednávateľa zamietne, je povinný zároveň Objednávateľovi oznámiť, komu môže Objednávateľ zaslať tovar na odborné posúdenie. Náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Dodávateľ bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia.
5.3 V prípade oprávnenej reklamácie má Objednávateľ právo na odstránenie vady tovaru dodaním náhradného tovaru za vadný, dodanie chýbajúceho tovaru alebo odstúpiť od objednávky v príslušnej časti, predmetom ktorej bola dodávka vadného tovaru. Dodávateľ je reklamáciu povinný vybaviť do 5 pracovných dní odo dňa riadneho uplatnenia reklamácie.
5.4 V prípade zistenia vád tovaru zo strany ŠÚKL, je Objednávateľ oprávnený vrátiť vadný tovar Dodávateľovi do 15 kalendárnych dní od vydania rozhodnutia ŠÚKL o vadnom tovare, ak tento nemôže byť použitý podľa rozhodnutia ŠÚKL na určený účel. Dodávateľ je povinný v lehote do 15 kalendárnych dní od vrátenia tovaru vrátiť Objednávateľovi kúpnu cenu za dodaný tovar, ktorý bol vrátený, ak už bol Dodávateľovi zaplatený.
5.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude Objednávateľa o tejto skutočnosti informovať. Lehoty podľa doby použiteľnosti tovaru sú nasledovné:
5.5.1 pri dobe použiteľnosti tovaru 3-5 rokov: možnosť vrátenia tovaru, dodaného 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti,
5.5.2 pri dobe použiteľnosti tovaru 1-2 roky: možnosť vrátenia tovaru, dodaného v období 3 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti,
5.5.3 pri dobe použiteľnosti tovaru kratšej ako 1 rok: možnosť vrátenia tovaru, dodaného v období 1 mesiaca pred koncom jeho doby použiteľnosti.
6. Sankcie
6.1 V prípade nedodržania požiadaviek na predmet zmluvy a Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.1 až 2.3, čl. II, ods. 2.4 bod 1.1, 2, 3, 4, 5 RD) zo strany Dodávateľa je, za každý prípad porušenia zmluvných podmienok, za ktorý nie je možné požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty podľa čl. XIII bod 13.1 Všeobecných zmluvných podmienok (2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska) (ďalej len "VZP") alebo na ktorý sa čl. XIII bod 13.1 VZP nevzťahuje, Objednávateľ oprávnený vyúčtovať a Dodávateľ je povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- € za každý jednotlivý prípad
porušenia povinnosti Dodávateľa. Zmluvná pokuta je splatná v lehote do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na jej zaplatenie Dodávateľovi.
6.2 Uplatnením peňažných sankcií podľa bodu 6.1 RD nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody, ani na odstúpenie od tejto RD.
6.3 Za podstatné porušenie RD sa považuje: nedodržanie požiadaviek na predmet zmluvy (čl. II, ods. 2.1 až 2.3 RD), nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie (čl. II, ods. 2.4, bod 1.1, 2, 3, 4, 5 RD).
7. Osobitné ustanovenia
7.1 RD sa uzatvára na dobu určitú v trvaní najviac 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia, alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr.
7.2 Pokiaľ výrobca konkrétny druh tovaru v priebehu platnosti tejto RD akostne inovuje so súhlasom príslušných orgánov SR tak, že sa ním nahrádza pôvodný druh tovaru, ktorý bol predmetom zákazky vo verejnom obstarávaní, pri zachovaní požadovaných vlastností tovaru, takáto inovácia nie je považovaná za rozšírenie sortimentu tovaru podľa tejto RD.
7.2.1 Ak má inovácia tovaru dopad na výšku dohodnutej ceny, je Dodávateľ povinný predložiť Objednávateľovi povolenie vydané príslušným orgánom štátnej správy na použitie tovaru na zdravotnícke účely a návrh na uzatvorenie dodatku k RD, pričom v jeho obsahu popíše právny a skutkový dôvod navrhovanej zmeny vo vzťahu k pôvodnému druhu dodávaného tovaru a k cene. Objednávateľ je povinný v lehote do 15 kalendárnych dní sa písomne vyjadriť k návrhu zmeny.
7.2.2 Ak sa zmluvné strany nedohodnú na zmene kúpnej ceny, Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto RD v časti týkajúcej sa dodávky tovaru podľa tohto bodu 7.2.
7.3 Z dôvodu zákonných obmedzení na strane Objednávateľa, dodatkom k RD je možné dohodnúť rozšírenie alebo výmenu sortimentu/druhu tovaru, ktorý bol hodnotený verejným obstarávateľom v zmysle ZVO iba v prípade, ak nedôjde k navýšeniu či prečerpaniu dojednaného finančného limitu.
7.4 Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávku voči Objednávateľovi, ktorá mu, ako veriteľovi, vznikne z tohto zmluvného vzťahu, nepostúpi podľa § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, ako dlžníka. Postúpenie pohľadávky Dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas Objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas jeho zriaďovateľa (MZ SR).
7.5 Vrátane dopravy na miesto plnenia - podľa bodu 2.3 RD.
Názov Upresnenie
8. Dátové rozhranie pre elektronický dodací list
Názov súboru: Názov je tvorený číslom dodacieho listu a extension je TXT
Separátor Je použitý znak ¦ (Separátor sa umiestňuje len za údajom. Vypúšťajú sa všetky nepoužité voľné miesta pred a za údajom.)
Záhlavie:
v štruktúre: Por.; Údaj; v štruktúre: Dátový typ; Formát, dĺžka; Popis
1; NÁZOV DODÁVATEĽA; char; 20; názov firmy distribútora
2; IČO DODÁVATEĽA; char; 8; IČO distribútora
3; ČÍSLO DODACIEHO LISTU alebo FAKTÚRY; char; 20; číslo dodacieho listu alebo faktúry
4; DÁTUM VYSTAVENIA; date; RRRRMMDD; dátum vystavenia dokladu
5; POČET ZÁZNAMOV (položiek); num; 3; počet položiek v tejto dávke
6; CELKOVÁ FAKTUROVANÁ SUMA S DPH; num; 11.2; celková fakturovaná suma s DPH - násobok množstva a ceny s DPH nezaokrúhlene (kontrolný súčet)
7; SUMA POČTU BALENÍ – kontrolný súčet; num; num; 11.2; suma počtu balení – kontrolný súčet
8; DÁTUM SPLATNOSTI; date; RRRRMMDD; dátum splatnosti
9; SÍDLO; char; 20; sídlo distribútora
10; INT. KÓD; char; 16; kód PharmNet – kód od firmy NRSYS, ktorý je doručovný štvrťročne mailom
Veta tela (za každú položku):
v štruktúre: Por.; Údaj; v štruktúre: Dátový typ; Formát, dĺžka; Popis
1; TYP TOVARU; char; 1; Typ tovaru – používa sa na rozlíšenie tovaru. Používa sa nasledovné rozlíšenie: 1 – HVLP; 5 – zdrav. materiál; 9 – doplnkový sortiment
2; ROZLIŠOVACÍ ZNAK; char; 1; Rozlišovací znak lieku (napr. C pre lieky; A, D, E... pre zdrav. mat.) – pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦
3; KÓD TOVARU (ŠÚKL); char; 13; kód ŠÚKL bez rozlišovacieho znaku t.j. 012345 – pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦
4; ČIAROVÝ KÓD; char; 13; čiarový kód tovaru – nepovinná položka
5; NÁZOV; char; 30; názov tovaru u distribútora
6; POČET BALENÍ; num; 14.5; počet balení tovaru (množstvo) pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦
7; CENA VÝROBCU (dovozcu); num; 11.2; cena výrobcu bez DPH pre doplnkový sortiment sa nevyplňuje t.j. ¦¦
8; CENA DISTRIBÚTORA BEZ DPH; num; 11.2; cena distribútora bez DPH
9; CENA DISTRIBÚTORA S DPH; num; 11.2; cena distribútora s DPH
10; CENA LEKÁRNE – odporúčaná; num; 11.2; odporúčaná cena lekárne (pre platiteľa s DPH a neplatiteľa bez DPH)
11; ROZPÄTIE MARŽE DISTRIBÚTORA; num; 7.4; Percento marže distribútora, ktoré bolo použité pre výpočet ceny distribútora
12; ROZPÄTIE MARŽE LEKÁRNE; num; 7.4; Percento marže lekárne, ktoré bolo použité pre výpočet ceny lekárne – nepovinné
13; KÓD DPH DISTRIBÚTORA; num; 1; kód DPH – používajú sa nasledovné kódy: (0 – 0 % DPH; 1 – 10 % DPH; 2 – 20 % DPH)
14; KÓD DPH LEKÁRNE; num; 1; kód DPH lekárne pre lieky a zdrav. materiál je vždy "0"
15; EXPIRÁCIA DÁTUM; date; RRRRMMDD; dátum expirácie v tvare rrrrmmdd - nepovinný
16; EXPIRÁCIA TEXT/ ŠARŽA; char; 10; text v tvare šarže – nepovinný
17; CELKOVÁ CENA S DPH; num; 11.2; celková fakturovaná suma s DPH je počítaná ako suma počtu balení*cena distribútora s DPH
18; KÓD DISTRIBÚTORA; char; 13; kód distribútora – interné číslo položky v softvéri distribútora

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Antolská 11, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 celý predmet zákazky

78 035,68

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2020 11:58

25.06.2020 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

25.06.2020 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 237
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.06.2020 10:11 - Vstupná ponuka 77 999,35 € Cena s DPH
25.06.2020 10:11 - Najvýhodnejšia ponuka 77 999,35 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS