• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 12:45

Detail zákazky Z202013371

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 12:01
  •    Predkladanie ponúk
    26.06.2020 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    26.06.2020 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    26.06.2020 12:45

Základné údaje

Z202013371

OF-215418

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4821131

Objednávateľ

654302

Stredná odborná škola obchodu a služieb, Mojmírova 99/28, Piešťany

Mojmírova 99/28, Piešťany, 92101, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku.

Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, provízia za poskytnutie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Obstaranie stravných poukážok a provízie za ich dodávku.
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Dodávateľ je povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s minimálne 40 stravovacími zariadeniami a 3 obchodnými reťazcami v sídle verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky Eur 3,83
Množstvo stravných poukážok ks 1 864 1 864
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky - 2020
Stravná poukážka obsahuje Nominálnu hodnotu stravnej poukážky 3,83 eur/1 864 ks
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo podľa objednávky stravných poukážok.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ na základe objednávky  jednorazovo najneskôr do 09.07.2020
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za stravné poukážky a nominálnou hodnotou stravných poukážok.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve.
Objednávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 5,00 EUR na celú dodávku
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ má právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade porušenia niektorého záväzku prevzatého dodávateľom.
Dodanie poukážok vrátane dopravy na miesto plnenia
Zoznam stravovacích zariadení a obchodných reťazcov, s ktorými má dodávateľ uzatvorené zmluvy predloží verejnému obstarávateľovi do 4 dní od uzatvorenia zmluvy.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca kalendárneho roka 2020

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mojmírova 99/28, Piešťany, Piešťany, Trnavský, Slovenská republika

29.06.2020 11:56 — 09.07.2020 11:57

1 864,00 ks

7 144,12

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2020 12:01

26.06.2020 11:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

26.06.2020 12:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 7
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2020 12:19 - Vstupná ponuka 7 144,12 € Cena s DPH
19.06.2020 14:15 - Najvýhodnejšia ponuka 7 144,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS