00151513
Úrad vlády Slovenskej republiky
Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK
00685852
Messer Tatragas, spol. s r.o.
Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK
Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny, Bratislava
tlakové nádoby, oceľové tlakové fľaše, plyny, stlačený vzduch, kyslík, oxid uhličitý, CO2, acetylén, technické plyny
Služba, Tovar
|
1. Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny, Bratislava
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny | mesiac | 36 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Prenájom oceľových tlakových fliaš na: | |
| 1. Kyslík technický plynný do 1,61 m3 | veľkosť fľaše: F10 litrov; tlak: P150 bar |
| 2. Kyslík technický plynný do 6,43 m3 | veľkosť fľaše: F40 litrov; tlak: P150 bar |
| 3. Acetylén technický | veľkosť fľaše: F40 litrov; množstvo plynu (náplň): 6 kg |
| 4. Oxid uhličitý (CO2) technický, dlhá fľaša | veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg |
| 5. Oxid uhličitý (CO2) technický, krátka fľaša | veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg |
| 6. Gourmet (potravinársky) C, dlhá fľaša | veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg |
| 7. Gourmet (potravinársky) C, krátka fľaša | veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg |
| 8. Oxid uhličitý (CO2) technický | veľkosť fľaše: F08 litrov; množstvo plynu (náplň): 6 kg |
| 9. Gourmet (potravinársky) C | veľkosť fľaše: F08 litrov; množstvo plynu (náplň): 6 kg |
| Tlaková fľaša musí spĺňať | Predpis č. 254/2011 Z. z.Zákon o prepravovateľných tlakových zariadeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov a musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom |
| Tlakové oceľové fľaše typu "gourmet" musia spĺňať | normy v potravinárskom priemysle - HACCP |
| Názov |
| Zmluva sa uzatvára na obdobie 36 mesiacov. |
| Objednávateľ požaduje predmet zákazky uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
| Objednávateľ bude realizovať plnenie oceľových fliaš na technické plyny v Bratislave. |
| Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou. |
| Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky. |
| V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie správ z vykonaných odborných kontrol). |
| Objednávateľ uhradí Poskytovateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa. |
| Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov pred prvou dodávkou. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa. |
| Zodpovednosť za vady plnenia sa bude riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákoníka. |
| Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom a iné ako dohodnuté množstvá. Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne pripravený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom. |
| Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
| V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa zo Zmluvy o poskytovaní služieb alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Poskytovateľa od Zmluvy o poskytovaní služieb. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
| V prípade porušenia povinnosti Poskytovateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy o poskytovaní služieb, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia. |
| V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Poskytovateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy o poskytovaní služieb, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy o poskytovaní služieb. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
| V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.07.2020 09:56 — 30.06.2023 09:58
1,00 celok
1 330,84
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2020 10:18
23.06.2020 10:20
24.06.2020 08:00
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 23.06.2020 09:27 - Vstupná ponuka | 1 329,60 | € | Cena s DPH |
| 23.06.2020 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 329,60 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: