• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 08:35

Detail zákazky Z202013344

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 10:18
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2020 10:20
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 08:35

Základné údaje

Z202013344

OF-214918

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4815815

Objednávateľ

00151513

Úrad vlády Slovenskej republiky

Námestie slobody 1, Bratislava, 81370, SVK

Dodávateľ

00685852

Messer Tatragas, spol. s r.o.

Chalupkova 9, Bratislava, 81944, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny, Bratislava

tlakové nádoby, oceľové tlakové fľaše, plyny, stlačený vzduch, kyslík, oxid uhličitý, CO2, acetylén, technické plyny

  • 98390000-3 - Iné služby
  • 44612100-4 - Tlakové fľaše na plyn
  • 44615100-5 - Oceľové tlakové nádoby
  • 24113200-1 - Stlačený vzduch
  • 24111900-4 - Kyslík
  • 24112100-3 - Oxid uhličitý
  • 24321115-9 - Acetylén
  • 44610000-9 - Cisterny, zásobníky, kontajnery a tlakové nádoby
  • 63110000-3 - Manipulácia s nákladom

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny, Bratislava
Funkcia
Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prenájom oceľových tlakových fliaš na technické plyny mesiac 36
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prenájom oceľových tlakových fliaš na:
1. Kyslík technický plynný do 1,61 m3 veľkosť fľaše: F10 litrov; tlak: P150 bar
2. Kyslík technický plynný do 6,43 m3 veľkosť fľaše: F40 litrov; tlak: P150 bar
3. Acetylén technický veľkosť fľaše: F40 litrov; množstvo plynu (náplň): 6 kg
4. Oxid uhličitý (CO2) technický, dlhá fľaša veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg
5. Oxid uhličitý (CO2) technický, krátka fľaša veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg
6. Gourmet (potravinársky) C, dlhá fľaša veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg
7. Gourmet (potravinársky) C, krátka fľaša veľkosť fľaše: F27 litrov; množstvo plynu (náplň): 20 kg
8. Oxid uhličitý (CO2) technický veľkosť fľaše: F08 litrov; množstvo plynu (náplň): 6 kg
9. Gourmet (potravinársky) C veľkosť fľaše: F08 litrov; množstvo plynu (náplň): 6 kg
Tlaková fľaša musí spĺňať Predpis č. 254/2011 Z. z.Zákon o prepravovateľných tlakových zariadeniach a o zmene a doplnení niektorých zákonov a musí mať platnú revíziu tlakovej fľaše s jej označením dodávateľom
Tlakové oceľové fľaše typu "gourmet" musia spĺňať normy v potravinárskom priemysle - HACCP
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Zmluva sa uzatvára na obdobie 36 mesiacov.
Objednávateľ požaduje predmet zákazky uložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky.
Objednávateľ bude realizovať plnenie oceľových fliaš na technické plyny v Bratislave.
Objednávateľ požaduje v rámci plnenia predmetu zmluvy, aby dodávateľ dodržiaval všetky zásady bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj zabezpečí, aby plnením predmetu zmluvy nedošlo k ohrozeniu zdravia a to aj v tom prípade, ak nejakú oblasť predmetu zmluvy bude realizovať subdodávkou.
Objednávateľ požaduje, aby faktúra za dodanú časť predmetu plnenia obsahovala jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky a celkovú cenu dodanej položky.
V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s poskytovanými službami (dopravné náklady, spracovanie a dodanie správ z vykonaných odborných kontrol).
Objednávateľ uhradí Poskytovateľovi cenu uvedenú vo faktúre s DPH najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia. Dňom splnenia povinnosti úhrady faktúry je deň odpísania finančných prostriedkov z účtu Objednávateľa na účet Poskytovateľa.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ kontaktoval objednávateľa do 5 dní od uzavretia zmluvy za účelom dohodnutia termínov pred prvou dodávkou. Dodávateľ je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 pracovných dní, v prípade nevybavenia reklamácie v stanovenom termíne bude objednávateľ služby požadovať finančnú náhradu zo strany dodávateľa.
Zodpovednosť za vady plnenia sa bude riadiť príslušnými ustanoveniami Obchodného zákoníka.
Predmetom reklamácie bude poškodené obaly prevozom a iné ako dohodnuté množstvá. Reklamácia bude prebiehať písomnou formou alebo mailom, ktoré vyplní odberateľom poverená osoba. Tovar na reklamáciu bude osobitne pripravený a označený ako reklamácia a pripravený na prevzatie dodávateľom.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa zo Zmluvy o poskytovaní služieb alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie Poskytovateľa ukáže nepravdivým, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 30 % z ceny plnenia. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Poskytovateľa od Zmluvy o poskytovaní služieb. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade porušenia povinnosti Poskytovateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať celé plnenie riadne a včas podľa Zmluvy o poskytovaní služieb, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30 % z ceny plnenia.
V prípade ak bolo dohodnuté poskytnutie plnenia v ucelených častiach a Poskytovateľ poruší svoju povinnosť dodať, poskytnúť alebo vykonať ucelenú časť plnenia riadne a včas podľa Zmluvy o poskytovaní služieb, má Objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 500 EUR denne za každý aj začatý deň omeškania, maximálne do výšky 30% z ceny pripadajúcej na príslušnú ucelenú časť plnenia, ktorej sa takéto porušenie týka. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia Objednávateľa od Zmluvy o poskytovaní služieb. Nárok Objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý.
V prípade zmeny obchodného mena, názvu, sídla, právnej formy, štatutárnych orgánov alebo i spôsobu ich konania za zmluvnú stranu, bankového spojenia a čísla účtu, oznámi zmluvná strana, ktorej sa niektorá z uvedených zmien týka, písomnou formou túto skutočnosť druhej zmluvnej strane, a to bez zbytočného odkladu, inak povinná zmluvná strana zodpovedá za všetky prípadné škody.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

01.07.2020 09:56 — 30.06.2023 09:58

1,00 celok

1 330,84

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2020 10:18

23.06.2020 10:20

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 637
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
23.06.2020 09:27 - Vstupná ponuka 1 329,60 € Cena s DPH
23.06.2020 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 1 329,60 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS