• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 08:35

Detail zákazky Z202013343

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 10:44
  •    Predkladanie ponúk
    23.06.2020 16:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 08:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 08:35

Základné údaje

Z202013343

OF-159078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4815825

Objednávateľ

31364501

Železnice Slovenskej Republiky

Klemensova 8, Bratislava, 81361, SVK

Dodávateľ

50557050

Pixel Print s.r.o.

47, Vyšný Orlík, 09011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Informačná tabuľa

informačná tabuľa, reklamná tabuľa, publicita projektov EÚ

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 35261000-1 - Informačné panely
  • 30195000-2 - Tabule
  • 79822500-7 - Grafické návrhy
  • 79800000-2 - Tlačiarenské a príbuzné služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Informačná tabuľa
Funkcia
Dočasná informačná tabuľa pre zabezpečenie publicity projektu financovaného z Nástroja na prepájanie Európy (CEF) - dopravná infraštruktúra počas realizácie projektu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
šírka mm 1500
výška mm 1000
hrúbka mm 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
materiál odolný voči poveternostným vplyvom, tvarovo stály; sendvičová doska tvorená vrstvami hliník/plast/hliník
tlač plnofarebná, stálofarebná,odolná voči UV žiareniu; priamo na dosku/fólia/samolepka
povrchová úprava laminácia
orientácia na šírku
grafický návrh bude obsahovať text a logá
montáž na existujúce konštrukcie do exteriéru
životnosť materiálu a tlače min. 36 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane grafického návrhu.
Vrátane dopravy na miesto/miesta plnenia.
Vrátane montáže. Konkrétne miesto montáže v mieste plnenia určí Objednávateľ.
Realizácia plnenia sa vykoná do 3 týždňov od doručenia písomnej výzvy Objednávateľa.
Informačné tabule budú obsahovať povinné informácie v súlade s požiadavkami uvedenými v Manuále pre riadenie a implementáciu projektov financovaných z Nástroja na prepájanie Európy – dopravná infraštruktúra (ďalej len "manuál CEF") zverejneného na webovej stránke MDV SR a v súlade s požiadavkami Objednávateľa. Povinné informácie Objednávateľ spresní v písomnej výzve.
Grafický návrh informačnej tabule (súlad návrhu s požiadavkami v zmysle manuálu CEF a s poskytnutými informáciami) musí byť pred jej výrobou skontrolovaný Objednávateľom. Za tým účelom Dodávateľ doručí grafický návrh v .pdf formáte na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa v termíne, ktorý Objednávateľ spresní v písomnej výzve.
Faktúry budú predkladané v 4 vyhotoveniach, pričom každé vyhotovenie musí byť rovnopis s originálnymi podpismi. Ku každému vyhotoveniu faktúry musí byť priložená kópia povinných príloh v zmysle bodu 11.3., Čl.XI Platobné podmienky VZP.
Číslo účtu Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť totožné s číslom účtu Dodávateľa uvedeným v Zmluve.
Akákoľvek zmena bankového účtu Dodávateľa sa považuje za zmenu Zmluvy, ktorú je možné vykonať len na základe písomného dodatku uzatvoreného v súlade so Zmluvou.
Nakoľko sa jedná o zákazku financovanú z Nástroja na prepájanie Európy – dopravná infraštruktúra (Connecting Europe Facility (CEF) – transport sector) ustanovenia Čl. XV Osobitné ustanovenia o Zákazkách financovaných z fondov EÚ VZP sa použijú primerane s ohľadom na príslušnú Dohodu o grante.
Po zazmluvnení zákazky bude Dodávateľovi systémom EKS odoslaná emailová notifikácia s údajmi (meno, telefónne číslo a e-mail) o kontaktnej osobe Objednávateľa. Pre potreby komunikácie Dodávateľ oznámi meno, telefónne číslo a e-mail jeho kontaktnej osoby do 5 pracovných dní od nadobudnutia platnosti Zmluvy na e-mail kontaktnej osoby Objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

ŽST Poprad a ZAST Lučivná, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

29.06.2020 08:00 — 29.09.2020 14:00

2,00 ks

386,58

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

19.06.2020 10:44

23.06.2020 16:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2020 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 829
 5
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2020 10:56 - Vstupná ponuka 380,00 € Cena bez DPH
19.06.2020 12:03 - Najvýhodnejšia ponuka 219,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS