• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 10:55

Detail zákazky Z202013296

  •    Vyhlásenie zákazky
    19.06.2020 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 10:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 10:55

Základné údaje

Z202013296

OF-214774

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4815779

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

33768897

PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier

Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Potreby pre verejné stravovanie

servítky, špáradlá, špajdle

  • 39222100-5 - Potreby pre verejné stravovanie na jedno použitie
  • 33764000-3 - Papierové servítky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 39222000-4 - Potreby pre verejné stravovanie
  • 33711730-3 - Špáradlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Papierové servítky
Funkcia
Servítky 1-vrstvové, rozmer 33x33 cm, farba biela. Balenie obsahuje 500 ks servítkov a je ideálne pre gastro prevádzky. Skladanie 1/4.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 205
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozmer (cm) 33x33
Farba biela
Použitie gastrozariadenia
 2. Špáradlá
Funkcia
Drevené - ploché. Balenie obsahuje 500 ks špáradiel, 60 mm
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka 60 mm
 3. Špajdle
Funkcia
Drevené, balenie obsahuje 100 ks špajdiel, 30 cm nehrotené,
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet balení bal 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dĺžka 30 cm
Typ nehrotené
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Zvolen
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod.
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok.
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená).
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia.
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred.
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika

13.07.2020 06:54 — 14.07.2020 06:54

1,00 súbor (podľa špecifikácie)

545,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

19.06.2020 08:01

24.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2020 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 519
 34
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.06.2020 11:14 - Vstupná ponuka 544,98 € Cena s DPH
24.06.2020 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka 480,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS