30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Potreby pre verejné stravovanie
servítky, špáradlá, špajdle
Tovar, Služba
1. Papierové servítky
|
|
---|---|
Funkcia |
Servítky 1-vrstvové, rozmer 33x33 cm, farba biela. Balenie obsahuje 500 ks servítkov a je ideálne pre gastro prevádzky. Skladanie 1/4. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet balení | bal | 205 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Rozmer (cm) | 33x33 |
Farba | biela |
Použitie | gastrozariadenia |
2. Špáradlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Drevené - ploché. Balenie obsahuje 500 ks špáradiel, 60 mm |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet balení | bal | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dĺžka | 60 mm |
3. Špajdle
|
|
---|---|
Funkcia |
Drevené, balenie obsahuje 100 ks špajdiel, 30 cm nehrotené, |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet balení | bal | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dĺžka | 30 cm |
Typ | nehrotené |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Zvolen |
Dodanie tovaru v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7:00 do 14:00 hod. |
Kontaktná osoba objednávateľa je zodpovedná za prevzatie tovaru, ktorý je v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zmluvy. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Tovar musí byť nový, nepoužívaný, v originálnom balení, bez známok poškodenia obalu, nie predvádzací model. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy, ak nebol požadovaný ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa doručenia správne vystavenej faktúry. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie predmetu zmluvy skôr ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Súčasťou faktúry musí byť aj dodací list, pokiaľ faktúra nebude slúžiť zároveň aj ako dodací list (táto skutočnosť musí byť na faktúre uvedená). |
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov. |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Dovoz tovaru je v pracovných dňoch v čase od 8.00 do 14.00 hod. po predchádzajúcej telefonickej dohode s kontaktnou osobou minimálne tri pracovné dni vopred. |
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH. |
Objednávateľ požaduje pre svoje potreby 2 ks faktúry, ak slúži zároveň ako dodací list alebo 2 ks faktúry a 2 ks dodacieho listu ak dodací list nie je súčasťou faktúry. |
Borovianska cesta 1, Zvolen, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
13.07.2020 06:54 — 14.07.2020 06:54
1,00 súbor (podľa špecifikácie)
545,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2020 08:01
24.06.2020 10:00
24.06.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.06.2020 11:14 - Vstupná ponuka | 544,98 | € | Cena s DPH |
24.06.2020 08:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 480,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: