00351741
Centrum sociálnych služieb - DEMY
Biskupická 2046/46, Trenčín, 91104, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 1500 | ||
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | Eur | 3,83 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Stravný lístok | papierová forma |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov do 48 hodín od podania objednávky do sídla objednávateľa. |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach, na základe jednotlivých objednávok. Objednávku na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky, poštou alebo prostredníctvom e-mailu. |
Daňový doklad - faktúra - za objednané stravné lístky bude doručený objednávateľovi spolu so stravnými lístkami v zmysle platných predpisov. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa vystavenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď dodaním nových stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote, alebo na základe dohody objednávateľa s dodávateľom. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom Objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka, ostatné poplatky ostanú nezmenené. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka akceptovať. Náklady spojené s prípadnou zmenou nominálnej hodnoty stravného lístka sú započítané v provízii Dodávateľa. Výška dohodnutej provízie vyjadrenej percentom (%) sa zmenou nominálnej hodnoty nemení. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie poškodených stravných lístkov, resp. zásielky. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných lístkov. |
V celkovej cene sú zahrnuté všetky náklady spojené s obstaraním predmetu plnenia, vrátane dopravy na miesto plnenia, odmeny, provízie, poplatkov, dane, balenia, poistenia, storno poplatkov za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady dodávateľa. |
Zmluvné strany sa dohodli, že uvedené množstvo odobratých stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné množstvo stravných lístkov, alebo odobral ich väčšie množstvo. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez uvedenia dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť dňom mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných lístkov | podľa potreby |
Biskupická 46, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.07.2020 08:00 — 30.06.2021 15:00
1 500,00 ks
5 745,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2020 10:02
24.06.2020 09:00
24.06.2020 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2020 10:07 - Vstupná ponuka | 5 745,00 | € | Cena s DPH |
18.06.2020 11:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 744,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: