00691038
Mestská časť Košice-Nad Jazerom
Poludníková 7, Košice-Nad jazerom, 04012, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelársky papier
Kancelársky papier
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier na každodenné použitie A3 80g do laserových a atramentových tlačiarní, kopírovacích a multifunkčných zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
počet balíkov papiera A3( 297 mm × 420 mm) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | vysoká belosť |
hladkosť | rovnomerná |
2. Kancelársky papier na každodenné použitie A4/80g do laserových a atramentových tlačiarní, kopírovacích a multifunkčných zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) | ks | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | vysoká belosť |
hladkosť | rovnomerná |
3. Kancelársky papier na každodenné použitie A4/80g mix neon. farby do laserových a atramentových tlačiarní, kopírovacích a multifunkčných zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 200 | ||
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | neonové farby |
4. Kancelársky papier na každodenné použitie A4/80g mix farieb intezívnych alebo pastelových do laserových a atramentových tlačiarní, kopírovacích a multifunkčných zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 250 | ||
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | intenzívne alebo pastelové farby podľa výberu |
5. Kancelársky papier na každodenné použitie A4/80g po 1 farbe v balení do laserových a atramentových tlačiarní, kopírovacích a multifunkčných zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier určený do laserových a atramentových tlačiarní, do kopírovacích a multifunkčných zariadení vhodný na obojstranné kopírovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
hmotnosť/gramáž | g/m2 | 80 | ||
počet listov papiera v balíku | ks | 500 | ||
počet balíkov papiera A4 (297 mm x 210 mm) | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | farby podľa výberu |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, do priestorov určených objednávateľom |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody rozpis jednotlivých cien na každú položku nasledovne: |
Názov položky, Obchodná značka, Predpokladané množstvo, Jednotková cena bez DPH, Jednotková cena s DPH, Cena celkom za položku (za požadované množstvo) v EUR s DPH. Všetky ceny musia byť zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ocenené musia byť všetky položky. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia zmluvy |
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (tel. číslo, fax. číslo, e-mailová adresa). |
Dodanie tovaru bude prebiehať na základe čiastkových objednávok podľa aktuálnych potrieb objednávateľa počas celej doby platnosti Rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet jednotlivej čiastkovej objednávky jednorazovo - t. j. naraz jedným dodaním. |
Objednávateľ bude tovar podľa tejto Rámcovej dohody objednávať u dodávateľa na základe elektronickej objednávky (e-mailom), v ktorej bude uvedený druh, množstvo tovaru a cena. Objednávateľ žiada o mailové potvrdenie prijatia tejto objednávky. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 72 hod. odo dňa doručenej objednávky od objednávateľa. Dodávateľ dodá tovar oprávnenej osobe objednávateľa v pracovných dňoch od 7:00 hod. do 12:00 hod. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. poškodený obal tovaru a pod.) |
Odovzdanie a prevzatie tovaru sa uskutoční podpísaním a prevzatím dodacieho listu oprávnenými osobami obidvoch strán. |
Objednávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru tvoriaceho predmet plnenia rámcovej dohody, ani jeho celkový finančný objem. Celkové zakúpené množstvo predmetu plnenia rámcovej dohody bude závisieť od finančných možností a konečných potrieb objednávateľa, tzn., že objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť predpokladané množstvo tovaru (zvýšiť, znížiť) pri jednotlivých položkách pri dodržaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky. |
Dodávateľ si nemôže nárokovať odber všetkých druhov tovarov uvedených v rámcovej dohode. Neodobratie všetkých druhov tovarov uvedených v rámcovej dohode nezakladá právo dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od zmluvy z tohto dôvodu. |
Splatnosť faktúry je 14 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvným stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa. |
Dodávateľ poskytuje objednávateľovi záruku na dodaný tovar (záručnú dobu) 24 mesiacov odo dňa písomne potvrdeného prevzatia tovaru. Počas záručnej doby zodpovedá dodávateľ za vzniknuté vady a je povinný ich na požiadanie objednávateľa odstrániť na svoje náklady do 5 pracovných dní. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Poludniková 7, Košice - mestská časť Nad jazerom, Košice IV, Košický, Slovenská republika
12
1,00 súbor podľa technickej špecifikácie
900,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2020 10:08
24.06.2020 10:00
24.06.2020 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2020 14:51 - Vstupná ponuka | 899,99 | € | Cena s DPH |
23.06.2020 10:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 864,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: