30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
51861836
NBL s.r.o.
103, Veľký Folkmar, 05551, SVK
Odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení, bleskozvodov, revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia - Žilinský a Banskobystrický kraj
odborné prehliadky, odborné skúšky, revízie, elektrické zariadenia, bleskozvody, elektrické spotrebiče, elektrické ručné náradie
Služba
1. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") elektrickej inštalácie v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon 124/2006") vyhlášky MPSVaR č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia v znení neskorších predpisov |
(ďalej len "vyhláška 508/2009"), STN 33 1500 a STN 33 200-6. |
Súčasťou OP a OS elektrickej inštalácie je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.1 OP a OS elektrickej inštalácie - Dolný Kubín - objekt č. 3 | súbor | 1 | ||
1.2 OP a OS elektrickej inštalácie - Rimavská Sobota - objekt č. 10 | súbor | 1 | ||
1.3 OP a OS elektrickej inštalácie - Staré Hory - objekt č. 20 | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok el.inštalácie v administratívnych priestoroch, skladoch, kotolní, garáží, dielní a ďalších technických miestností (tzn. v 3 objektoch uvedených nižšie - objekty č. 3 Dolný Kubín, č. 10 Rimavská Sobota, č. 20 Staré Hory, v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 a STN 33 200-6 | |
v rozsahu: | |
a) Hlavné rozvádzače | |
b) Podružné rozvádzače | |
c) Rozvádzače MaR | |
d) Všetky napájacie obvody z RS | |
e) Svetelná inštalácia | |
f) Zásuvková inštalácia | |
g) Zásuvková inštalácia PC | |
h) Hlavné prívody k výťahu | |
i) Pevne pripojené zariadenia (ohrievače TÚV, dverové clony) | |
Súčasťou vykonávanie OP a OS je vystavenie správy z vykonania OP a OS , stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS, doprava. | |
Termíny OP a OS elektroinštalácie: | Dolný Kubín- 08/2020, Rimavská Sobota - 09/2020, Staré Hory - ASAP (najneskôr 07/2020) |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) elektroinštalácie každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009. STN 33 1500 |
- | a STN 33 200-6. |
- | Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
- | Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude |
- | považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez |
- | doprovodu objednávateľa. |
Objekty: Zoznam rozvádzačov/počet ističov | počet ističov spolu |
Dolný Kubín, objekt č. 2 - dvojgaráž: SP 5/RE2/ 5 ističov*; RG - 10 ističov*; prevádzková budova: SR 7/1"/ 24 ističov*; RH/ 20 ističov*; RKDT/ 26 ističov*; RS1/ 20 ističov; RV 1 / 4 ističe*; RS 2/ 20 ističov*; RS 3/ 17 ističov*; RB /8 ističov*; RS2/ 20 ističov | 174 |
Rimavská Sobota - objekt č. 10 - prevádzková budova: RH-E, IP 40/20 - rozvádzač /15 ističov*; EP01 - uzemnenie /23 ističov*; R0.1, IP 40/20 /7 ističov*; R1.1, IP 40/20 /13 ističov*; RS/1 istič*; R1.2, IP 40/20, In 25A /5 ističov*; R1.3, IP 40/20, In 32A /20 ističov*; R1.4, IP 40/20, In 25A /12 ističov*; R2.1, IP 40/20 /18 ističov*; R2.2, IP 40/20 /10 ističov*; R3.1, IP 40/20 /16 ističov*; R3.2, IP 40/20 /8 ističov*; R4, IP 40/20 /16 ističov*; RS, IP 40/20 /6 ističov*; R5, IP 40/20 /14 ističov*; RS1 / 20 ističov*; RS2 /20 ističov | 224 |
Staré Hory -objekt č. 20 - elektroinštalácia v prostredí komrom bazén, práčovňa, kuchyňa: RE, OCEP, v. č. 30, r.v. 1992, Un 400V, IN 125A, IP 40/20 /32 ističov*; RMP, OCEP, v.č. 30, r. v. 1992, Un 400V, In 100A, IP 40/20 /13 ističov*; RS1, PLAT, v.č. 536, r. v. 1998, Un 400V, In 40A, IP 40/20 /8 ističov*; RM-BAZ, PLAST, v. č. 044/13, r. v. 2013, Un 400V, In 32A, IP 54/20 /6 ističov*; | 59 |
2. Odborné prehliadky, odborné skúšky (ďalej len "OP a OS") bleskozvodov
|
|
---|---|
Funkcia |
OP a OS bleskozvodov v zmysle zákona č. 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1500 , STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390 , STN 34 1391 a STN 34 1398 ; Vykonanie kontroly: |
a) inštalácie bleskozvodnej sústavy, vrátane prístavieb, kotolní a pod. |
b) elektrostatického pospojovania u vybraných objektov |
c) uzemnenia a zvodičov prepätia v objekte |
Súčasťou OP a OS bleskozvodov je: |
a) diagnostika závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
b) vystavenie správy z vykonania OS a OS (ďalej aj "revízna správa") |
c) stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, v prípade potreby určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
d) odvoz a likvidácia odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zákazky/zmluvy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2.1 Čadca - objekt č. 1: bleskozvod: LPS - riešenie: hrebeňová zachytávacia sústava; počet skúšobných svoriek: 4; termín revízie 11/2020 | sústava | 1 | ||
2.2 Dolný Kubín- objekt č. 3: RS plynu - zemniče - FE Zn 30x4; 1 zvod; termín revízie 10/2020 | sústava | 1 | ||
2.3 Dolný Kubín- objekt č. 3: garáž - bleskozvod: počet zvodov: 1; termín revízie 08/2020 | ks | 1 | ||
2.4 Dolný Kubín- objekt č. 3: bleskozvod LPS - riešenie: hrebeňová sústava; počet zvodov: 4; termín revízie 08/2020 | sústava | 1 | ||
2.5 Pavčina Lehota- objekt č. 8: bleskozvod - počet zvodov: 5; termín revízie 10/2020 | ks | 1 | ||
2.6 Rimavská Sobota - objekt č. 10: bleskozvody LPS - riešenie: mrežová sústava; počet zvodov: 5; termín revízie 11/2020 | sústava | 1 | ||
2.7 Veľký Krtíš- objekt č. 11: bleskozvody LPS - riešenie: hrebeňová sústava; počet zvodov: 7; termín revízie 11/2020 | sústava | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť správu z OP a OS (revíznu správu) bleskozvodu každú samostatne, a to v rozsahu stanovenom vo Vyhláške č. 508/2009, STN 33 1500, STN EN 33 62305 1-6 , STN 34 1390, |
- | STN 34 1391 a STN 34 1398. |
- | Objednávateľ požaduje dodať fotodokumentáciu závad, ktorá bude obsahovať presné umiestnenie, popis a označenie miesta závady na fotografii. |
- | Správu z OP a OS je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD)spolu s fotodokumentáciou závad na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude |
- | považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Postup vykonania revízie: | Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Zodpovedná osoba objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte v termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez |
- | doprovodu objednávateľa. |
3. Odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS a revíziách
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (max. 5 osobohodín/objekt/zmluvný vzťah, tzn. max.100 osobohodín/20 objektov/zmluvný vzťah) | osobohodina | 100 | ||
3.1. Dodávka drobného spotrebného materiálu na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (max. 30 EUR s DPH/objekt/zmluvný vzťah, tzn. max. 600 EUR s DPH/20 objektov/zmluvný vzťah) | EUR s DPH | 600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Cena za 1 osobohodinu za odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia zahŕňa aj cenu za dopravné náklady, príp. aj náklady na ubytovanie (v prípade, ak závady nebude možné odstrániť pri výkone OP a OS a revíziach). | |
Počet osobohodín je maximálny a nemôže byť počas trvania zmluvy prekročený. | |
Na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia dodávateľ dodá a použije drobný spotrebný materiál v určenom limite maximálne 600 eur s DPH/zmluvné obdobie. | napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samo lepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, |
- | vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v určenom limite 600 EUR |
- | s DPH/zmluvné obdobie (limit drobného spotrebného materiálu - určený na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických |
- | spotrebičov a elektrického ručného náradia) |
Určený limit na drobný spotrebný materiál na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny a nemôže byť počas trvania zmluvy prekročený. | |
Fakturovať sa bude len skutočný počet osobohodín výkonu, a skutočná suma za použitý drobný spotrebný materiál určený na odstránenie zistených závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktoré budú potvrdené na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia. | |
Prílohou servisného listu bude výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu a výkaz odpracovaných osobohodín, potvrdené zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. |
4. Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia
|
|
---|---|
Funkcia |
Revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (tzn. revízie bežných elektrospotrebičov a náradia, tlačiarní, PC, monitorov, kopírovacích strojov, TV prijímačov, prehrávačov, rádií, mikrovlniek, varných kanvíc, el. napájacích šnúr a zdrojov, brúsok, píl, vŕtačiek, vírivých vaní, parných kúpeľov, fínskej sauny a pod). na základe zákona 124/2006, vyhlášky 508/2009, STN 33 1600 a STN 33 1610, |
vrátane vytvorenia aktuálneho zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou elektrického spotrebiča (zapísanie spotrebiča s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla spotrebiča resp. iné označenie podľa dohody s objednávateľom) a označenia spotrebiča štítkom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Čadca - objekt č. 1: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 11/2020 | ks | 419 | ||
4.2 Kysucké Nové Mesto - objekt č. 2: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie ; Termín 11/2020 | ks | 55 | ||
4.3 Liptovský Mikuláš - objekt č. 4: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 11/2020 | ks | 480 | ||
4.4 Ružomberok - objekt č. 5: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 11/2020 | ks | 143 | ||
í4.5 Žilina- objekt č. 6: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termin 11/2020 | ks | 939 | ||
4.6 Bytča - objekt č. 7: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 11/2020 | ks | 68 | ||
4.7 Pavčina Lehota - objekt č. 8: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 11/2020 | ks | 152 | ||
4.8 Lučenec- objekt č. 9: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 430 | ||
4.9 Rimavská Sobota- objekt č. 10: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 08/2020 | ks | 418 | ||
4.10 Veľký Krtíš - objekt č. 11: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 11/2020 | ks | 370 | ||
4.11 Žiar nad Hronom - objekt č. 12: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 573 | ||
4.12 Banská Štiavnica - objekt č. 13: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie ; termín 12/2020 | ks | 14 | ||
4.13 Žarnovica - objekt č. 14: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 17 | ||
4.14 Zvolen A - objekt č. 15: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 389 | ||
4.15 Zvolen B - objekt č. 16: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 9 | ||
4.16 Zvolen C - objekt č. 17: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 113 | ||
4.17 Detva - objekt č. 18: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 36 | ||
4.18 Krupina - objekt č. 19: Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 12/2020 | ks | 28 | ||
4.19 Staré Hory - objekt č. 20 Elektrické spotrebiče a elektrické ručné náradie; termín 07/2020 | ks | 172 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia je maximálny. Fakturovať sa bude len skutočný počet vykonaných revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, ktorý bude potvrdený na servisnom liste zodpovedným pracovníkom za objednávateľa v mieste plnenia, pričom maximálne počty elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia nesmú byť prekročené. | |
Požiadavky na vystavenie revíznych správ: | Objednávateľ požaduje vystaviť súhrnnú správu el. spotrebičov a el. ručného náradia. |
- | Revízne správy je potrebné doručiť objednávateľovi v listinnej forme v 2 vyhotoveniach (originály), z toho 1 vyhotovenie bude tvoriť prílohu faktúry a druhé vyhotovenie dodávateľ dodá zodpovednému |
- | pracovníkovi objednávateľa v mieste plnenia. |
- | Revízne správy budú dodané aj v elektronickej podobe v textovom formáte (WORD) na dátovom nosiči zodpovednej osobe v mieste plnenia. Bez týchto údajov sa nebude považovať revízna správa za úplnú. |
- | Revízny technik musí splniť všetky ustanovenia príslušných právnych predpisov. |
Súčasťou revízie je vytvorenie aktuálneho zoznamu revidovaných el. spotrebičov spolu s jeho identifikáciou, t. j. zápis inventárneho alebo evidenčného čísla. | |
V prípade, že akýkoľvek el. spotrebič nemá prislúchajúce označenie, revízny technik je povinný takýto spotrebič označiť a zapísať do zoznamu revidovaných el. spotrebičov. | |
Postup vykonania revízie: | |
- Revízny technik je povinný si dohodnúť termín vykonania revízie telefonicky a e-mailom so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia. | |
- Revízny technik si v spolupráci so zodpovedným pracovníkom objednávateľa v mieste plnenia dohodne konkrétny postup revízií a na požiadanie mu predloží inventárny zoznam el. spotrebičov a el. ručného náradia (ak je k dispozícii). Následne budú vykonané revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia s uvedením inventárneho alebo evidenčného čísla každého spotrebiča na základe vyššie uvedených požiadaviek. | |
- Zodpovedný pracovník objednávateľa bude sprevádzať revízneho technika po celom objekte vo vyhradenom termíne potrebnom na vykonanie revízie. Revízny technik sa nebude pohybovať po objektoch objednávateľa bez doprovodu. | |
- Perióda: 1x ročne |
Názov |
I. CENA |
1. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi podrobnú Cenovú kalkuláciu do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre podpoložky 1.1 až 1.3, 2.1 až 2.7., položku č. 3 a podpoložky č. 4.1 až 4.18/ uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, ceny spolu bez DPH, ceny spolu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Dodávateľ v cenovej kalkulácii zároveň uvedie (a zahrnie) aj podpoložku č. 3.1, s jednotkovými cenami a s cenami spolu s DPH vo výške 600 EUR a jednotkovými cenami a s cenami spolu bez DPH |
(tzn. vo výške 500 EUR bez DPH). Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
1.1. Celková cena predmetu zmluvy sa skladá z: |
1.1.1. cien za vykonanie OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, súčasťou ktorých sú: |
1.1.1.a) náklady na prácu |
1.1.1.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.1.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie správ a protokolov z OP a OS |
1.1.1.d) náklady na stanovenie termínu nasledujúcej OP a OS, príp. nákladov na určenie charakteristiky prostredia a stanovenie adekvátnej periodicity OP a OS |
1.1.2. náklady na odstránenie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov, ktoré zahŕňajú: |
1.1.2.a) náklady na prácu v rozsahu, ktoré zahŕňajú |
1.1.2.a1) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie (v prípade, ak odstránenie drobných závad a nedostatkov nebude možné vykonať pri vykonaní OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručnéo náradia) |
1.1.2.a2) náklady na vyhotovenie a odovzdanie servisných protokolov a výkazov odpracovaných osobohodín |
1.1.2 b) náklady na použitie drobného spotrebného materiálu (napr. skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4–6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6-25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.), na odstránenie zistených nedostatkov pri OP a OS v určenom limite, ktoré zahŕňajú aj |
1.1.2 b1) náklady na vyhotovenie a odovzdanie výkazov spotreby drobného spotrebného materiálu v rámci určeného limitu 600 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia), |
1.1.3. cien za vykonanie revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia, súčasťou ktorých sú: |
1.1.3.a) náklady na prácu |
1.1.3.b) dopravné náklady príp. náklady na ubytovanie |
1.1.3.c) náklady na vyhotovenie a odovzdanie revíznych správ |
1.1.3.d) náklady na vytvorenie zoznamu revidovaných elektrických spotrebičov s identifikáciou el. spotrebiča a označenie spotrebiča štítkom |
1.1.3 e) náklady na použitie drobného spotrebného materiálu na odstránenie zistených nedostatkov pri revíziách v určenom limite, ktoré zahŕňajú aj |
1.1.3 e)1 náklady na vyhotovenie a odovzdanie výkazov spotreby drobného spotrebného materiálu v rámci určeného limitu 600 EUR s DPH/zmluvné obdobie (určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia), |
1.1.4 nákladov na odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zmluvy |
2. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
3. Celková cena predmetu (zákazky) zmluvy a ceny za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu (diagnostika, doprava, príp. ubytovanie, odvoz a likvidáciu odpadu, ktorý je výsledkom činností pri uskutočnení predmetu zmluvy, ...) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
4. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
5. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
III. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY |
1. Objednávateľ poskytne dodávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy adresy miest plnenia vrátane adries objektov uvedených v časti Funkčná a technická špecifikácia a uvedením kontaktov zodpovedných pracovníkov objednávateľa v mieste plnenia. |
2. Miestami plnenia sú: Čadca, Kysucké Nové Mesto, Dolný Kubín, Liptovský Mikuláš, Ružomberok, Žilina, Bytča, Pavčina Lehota, Lučenec, Rimavská Sobota, Veľký Krtíš, Žiar nad Hronom, Banská Štiavnica, Žarnovica, Zvolen (3), Detva, Krupina a Staré Hory , ktoré sú už uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu; presnú adresu s kontaktnými osobami poskytne objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvného vzťahu. |
3. Lehota plnenia je do 31.12.2020. Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 14:00 h / pružný pracovný čas 6:00 - 18:00). |
4. Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa a e-mailovú adresu na zasielanie objednávok. |
5. Plnenie predmetu zmluvy bude uskutočňované na základe objednávok, ktoré budú vystavované v súlade s potrebami obstarávateľa až do vyčerpania celkovej ceny za predmet zákazky alebo do 31.12.2020 v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. Objednávateľ si vyžaduje právo nevyčerpať celkový limit za predmet zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný dohodnúť presný termín realizácie odbornej prehliadky a odstránenia drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS a revíziách so zodpovedným zamestnancom objednávateľa telefonicky a e-mailom, minimálne 2-3 pracovné dni pred samotnou realizáciou. Po príchode na miesto plnenia a pred výkonom činnosti sa bezpodmienečne ohlási zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
7. Dodávateľ je povinný vykonávať služby v súlade s príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, sprievodnou technickou dokumentáciou, prevádzkovými predpismi alebo pokynmi výrobcov a termínoch uvedených v technickej špecifikácii. |
8. Odstránenie drobných závad a nedostatkov sa bude vykonávať bezprostredne po ich zistení v rámci výkonu OP a OS a revízií, resp. po ich ukončení. |
9. Počet elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia v ks je maximálny. |
10. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané. Prílohou súpisu budú: |
10.1. správy z OP a OS a revízne správy |
10.2 objednávateľom odsúhlasený a potvrdený servisný list (odstránenie zistených závad a nedostatkov z OP a OS a revízií), ktorého prílohou bude |
výkaz odpracovaných osobohodín. a výkaz spotreby drobného spotrebného materiálu s uvedením cien (napr.skrutky, matice, a podložky, označovacie štítky, označovacie bužírky, samolepky s elektrotechnickým označením v zmysle STN, elektrické zásuvky 230V/16A, elektrické vypínače 230V/16A, vodiče žltozelené - priemer 4 – 6 mm, svorky zemniace Bernard- ZSA, svorkovnice na pripojenie vodičov, poistky 6 -25 A, izolačné pásky, značenie prvkov bleskozvodu, atď.) v rámci limitu drobného spotrebného materiálu 600 EUR s DPH/zmluvné obdobie- určeného na odstraňovanie závad a nedostatkov zistených pri OP a OS |
elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia. |
IV. FAKTURÁCIA |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. Fakturovať sa bude vždy po ukončení príslušného čiastkového plnenia za zrealizovaný predmet zmluvy (revízie, OP a OS vrátane odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS a revíziách) v príslušnom mieste plnenia. |
2. Faktúry za zrealizovaný predmet zmluvy budú doručené objednávateľovi do 15 dní od vykonania predmetu zmluvy v príslušnom mieste plnenia. |
3. Prílohou faktúry bude súpis vykonaných služieb, správy z OP a OS a revízne správy, objednávateľom odsúhlasený a podpísaný servisný list z odstránenia zistených závad a nedostatkov z OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revízií elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia. |
4. Fakturácia výkonov za odstránenie drobných závad a nedostatkov zistených pri OP a OS elektrickej inštalácie a bleskozvodov a revíziách elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia (počet osobohodín) a limit drobného spotrebného materiálu na odstránenie zistených závad a nedostatkov pri OP a OS a revíziách nesmú byť prekročené. |
5. Fakturácia za vykonanie revízie elektrických spotrebičov a elektrického ručného náradia sa bude realizovať na základe ich skutočného počtu, pričom ich maximálny počet uvedený v časti funkčná a technická špecifikácia nesmie byť prekročený. |
6. Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
8. Miesto doručenia faktúry v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
9. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
10. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
V. ĎAĽŠIE USTANOVENIA |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z.z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č.52/2018 Z.z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť v tomto |
registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený Čl. XVIII "Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť "Trhový |
poriadok", Čl. IV "dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 4 pracovných dní od uzavretia zmluvy fotokópiu: |
2.1 platného osvedčenia oprávnenej osoby/oprávnených osôb, ktorý/í bude/ú vykonávať OP a OS el. zariadení, bleskozvodov, revízie el. spotrebičov a el. ručného náradia v zmysle §16 (revízny technik) vyhlášky č. 508/2009 Z. z. a zákona č. 124/2006 Z. z. § 24 na skupinu E1, trieda A, B a B1, resp. fotokópie rovnocenných dokladov podľa predpisov členského štátu Európskej únie alebo štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o európskom hospodárskom priestore pôvodu. |
2.2 platného poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenej pri plnení pracovných úloh v minimálnej výške 20 000 EUR. |
3. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
5. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
26.06.2020 06:00 — 31.12.2020 18:00
1,00 cena celkom
26 460,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.06.2020 08:36
23.06.2020 10:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.06.2020 08:46 - Vstupná ponuka | 26 460,00 | € | Cena s DPH |
23.06.2020 10:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 516,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: