• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 08:50

Detail zákazky Z202013119

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 13:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 08:50

Základné údaje

Z202013119

OF-215196

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4809599

Objednávateľ

37910337

Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky (gastrolístky)

Stravné poukážky

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky EUR 3,83
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky EUR 4,80
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky EUR 5,10
Výška províze maximálna % 0,01
Celkový počet stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 3,83 EUR ks 16850
Celkový počet stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 4,80 EUR ks 800
Celkový počet stravovacích poukážok v nominálnej hodnote 5,10 EUR ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravovacia poukážka je účelovo viazaná cenina v papierovej forme.
Stravovacia poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa.
Stravovacia poukážka obsahuje rok platnosti stravovacej poukážky
Stravovacia poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravovacej poukážky.
Stravovacia poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia, preberacia rampa potravín stravovacieho zariadenia.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady.
Nahradenie vrátených nepoužitých poukážok dodávateľom je právo objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi.
Minimálna platnosť musí byť jeden rok od distribúcie k odberateľovi.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravovacích poukážok podľa čiastkových objednávok. Zálohové faktúry neuhrádzame.
Zálohové faktúry sa neuhrádzajú.
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné, ako sú uvedené v zmluve.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku.
Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok.
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s dodacím listom a stravovacími poukážkami, bez poskytnutia záloh alebo preddavkov.
Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do piatich pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nominálnu hodnotu stravovacích poukážok počas trvania zmluvy určiť, meniť a vyhradzuje si tiež právo celkový počet stravovacích poukážok podľa potreby zmeniť.
V prípade zmeny zákonných noriem výšku príspevku zabezpečí dodávateľ výmenou stravovacej poukážky za novú cenu.
Odberateľ vyžaduje balenie stravovacích poukážok v uzavretej obálke po 20 kusov v listinnej podobe.
Dodanie stravovacích poukážok zabezpečí dodávateľ do 72 hodín od podania objednávky.
Dodávka stravných lístkov na základe čiastkových objednávok môže objednávateľ zadávať osobne, poštou, elektronicky on-line, e-mailom alebo faxom až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky.
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovnú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry, výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa.
Právo vrátenia finančných prostriedkov za vrátené nepoužité stravovacie poukážky  vrátenie finančných prostriedkov na účet objednávateľa do 14 kalendárnych dní od obdržania poukážok.
Výška provízie je vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu. V provízii sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných lístkov objednávateľa.
Dodávateľ môže odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu s dvojmesačnou výpovednou lehotou, pri nedodržaní tejto lehoty sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 10 % z nedodaných stravovacích poukážok z celkovej zmluvnej sumy. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené písomne a musí byť doručené na adresu objednávateľa, alebo do elektronickej schránky objednávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Demänová 393, Liptovský Mikuláš, Liptovský Mikuláš, Žilinský, Slovenská republika

12

1,00 1 zákazka

70 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2020 13:23

22.06.2020 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 342
 8
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2020 13:34 - Vstupná ponuka 70 000,00 € Cena s DPH
22.06.2020 06:49 - Najvýhodnejšia ponuka 69 999,95 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS