• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:53
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 11:50

Detail zákazky Z202013092

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 10:59
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 10:53
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 11:50

Základné údaje

Z202013092

OF-215172

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4809577

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

51055724

GIEGO s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektrický ohrievač

ohrievač, kúrenie,

  • 39721310-8 - Ohrievače vzduchu
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Elektrický ohrievač
Funkcia
Vykurovanie miestnosti, priemyselné využitie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkon kW 2
Napájanie V/Hz 230/50
Druh ochrany IP IPX4
Počet ks ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vykurovacie stupne min. 2
Termostat áno
Tepelná poistka áno
Konštrukcia oceľová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Dodanie tovaru v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 14.00, pričom treba dodanie tovaru 1 deň vopred telefonicky oznámiť.
Dodanie tovaru so záručným listom a preberacím protokolom. Dodávateľ dodá 3x faktúru a 3x dodací list, v prípade že faktúraslúži ako dodací list tak 3x faktúru. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať. Predmet plnenia (tovar) musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v tejto technickej špecifikácii, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene ja zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (návod na používanie v slovenskom alebo českom jazyku a pod.).
Záruka na tovar je min 24 mesiacov.
Splatnosť faktúry je do 30 dní od doručenia.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných dokladov, nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, nedodá tovar v lehote plnenia podľa technickej špecifikácie objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy s následkom odstúpenie od zmluvy a udelenia negatívnej referencie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kapitána Nálepku 1, 075 01, Trebišov, Trebišov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

29.06.2020 10:53 — 03.07.2020 10:53

15,00 ks

449,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2020 10:59

22.06.2020 10:53

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 11:08

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 235
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2020 09:34 - Vstupná ponuka 448,99 € Cena s DPH
18.06.2020 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 448,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS