• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 09:20

Detail zákazky Z202013049

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 08:20
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.06.2020 09:20

Základné údaje

Z202013049

OF-215078

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4809527

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

01505505

Zahrada-Dílna-Stroje s.r.o

Vochov 202, Vochov, 33023, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Radlica snehová zadná

radlica, snehová, zadná, komunálna, technika

  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 43313100-1 - Snehové pluhy

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Radlica snehová ťahaná
Funkcia
Novo vyrobené, doposiaľ nepoužívané (nerepasované) prídavné zariadenie k traktoru Zetor 7711- radlica snehová zadná určená na čistenie spevnených plôch v zimnom období, pripojiteľná k existujúcemu trojbodovému závesu s hydraulickým zdvihom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Maximálna celková prípustná hmotnosť kg 230 410
Šírka zadnej radlice mm 2400 2900
Výška zadnej radlice mm 650
Hrúbka plechu zadnej radlice mm 6
Pevne nastavený pracovný uhol ˚ 30 40
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Povrchová ochrana ochrana proti korózii stroja
Brid radlice HARDOX
Výbava výstražné vlajky, osvetlenie
Konštrukcia radlice - materiál oceľ
Požiadavka na pripojenie k vozidlu pripojenie k existujúcemu trojbodovému závesu s hydraulickým zdvihom
Požiadavka na záruku min. 2rokov
Požiadavky na životnosť min. 10 rokov
Náhradný brid radlice oceľ
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne dodania tovaru kontaktnú osobu objednávateľa v mieste dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním.
Požaduje sa, aby tovar bol dodaný/dodávaný objednávateľovi v čase/lehote plnenia podľa tejto zmluvy v pracovné dni v dobe od 8,00 hod. do 14,00 hod.
Nedodanie tovaru v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto kúpnej zmluvy.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny položiek vrátane DPH.
Do jednotkovej ceny materiálu zahrnúť všetky náklady dodávateľa, vrátane dopravy, recyklačného poplatku s DPH.
Objednávateľ požaduje pred odovzdaním tovaru a vystavením faktúry kontaktovať kontaktnú osobu a to z dôvodu upresnenia fakturačných údajov.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Spolu s tovarom dodá dodávateľ potvrdený dodací list.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružová 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

29.06.2020 08:00 — 31.07.2020 13:00

1,00 KS

2 200,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2020 08:20

22.06.2020 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 294
 8
 5
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2020 08:31 - Vstupná ponuka 907,50 € Cena s DPH
17.06.2020 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 907,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS