36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
36182508
AGB ekoservis s.r.o.
Pražská 2, Košice, 04011, SVK
Zber a zhodnotenie alebo zneškodnenie vybraných odpadov v kategórií nebezpečný
Zdravotnícky odpad, nebezpečný odpad, zber odpadu, zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadu
Služba
1. Zber a zhodnotenie alebo zneškodnenie vybraných odpadov v kategórií nebezpečný
|
|
---|---|
Funkcia |
Odber, preprava a nakladanie - (zhodnotenie, resp. zneškodnenie) odpadov v kategórii “nebezpečný odpad“, ktorý vzniká zo zdravotnej starostlivosti a celkovej prevádzky zariadenia. Odpad je zaradený podľa Katalógu odpadov v súlade so zákonom NR SR č. 79/2015 Z. z. o odpadoch. Odpady sú zaradené v zmysle vyhlášky Ministerstva životného prostredia SR č. 365/2015 Z.z. v aktuálnom znení, ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov. (zhodnotenie alebo zneškodnenie odpadov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
06 04 04 - Odpady obsahujúce ortuť | tona | 0 | 0,016 | |
08 03 17 - Odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky | tona | 0 | 0,016 | |
15 01 10 - Obaly obsahujúce zvyšky NL alebo kontaminované NL | tona | 0 | 0,083 | |
15 01 11 - Kovové obaly obsahujúce nebezpečný tuhý pórovitý základný materiál (napríklad azbest) vrátane prázdnych tlakových nádob | tona | 0 | 0,083 | |
15 02 02 - Absorbenty filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované NL | tona | 0 | 0,050 | |
16 06 01 - Olovené batérie | tona | 0 | 0,083 | |
18 01 03 - Odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | tona | 0 | 200,000 | |
18 01 06 - Chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky | tona | 0 | 0,500 | |
18 01 08 - Cytotoxické a cytostatické liečivá | tona | 0 | 0,030 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Úkony, ktoré má dodávateľ zabezpečiť v rámci ceny: | |
1.1 Odber odpadov a zabezpečenie jeho zneškodnenia, alebo zhodnotenia, manipulácia s odpadmi pozostávajúca z naloženia, prepravy, zhodnotenia, resp. zneškodnenia odpadov (pri zbere doložiť povolenie koncovky). | |
1.2 Koncovka - predložiť všetky povolenia od prevzatia odpadu až po konečného spracovateľa odpadu v súlade s právnymi predpismi v odpadovom hospodárstve, vydané v zmysle zákona NR SR 79/2015 Z.z. o odpadoch podľa § 97, na základe §14 odst. 1, písm. e) a §14, odst. 1, písm. h). | |
1.3 Dodržiavať povinnosti držiteľa §14 zákona NR SR č. 79/2015 o odpadoch. | |
1.3.1 Dodržiavať povinnosti vyplývajúce z Dohody ADR, predložiť doklady o vozidle, osvedčenie ADR o školení vodiča /vodičov (bod 8.2.1 ADR), okrem podlimitnej prepravy, obmedzených množstiev ( LQ), alebo vyňatých množstiev (EQ). | |
1.4 Pri odbere odberateľ vystaví pre prevzaté nebezpečné odpady SPRIEVODNÝ LIST NEBEZPEĆNÉHO ODPADU (ďalej len SLNO) podľa Prílohy č. 12 k vyhláške č. 366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti, vypíše a potvrdí Prepravný doklad ADR. | |
1.5 Cenu požadujeme stanoviť za odber 1 tony odpadu, v ktorej bude zahrnutá manipulácia, poskytnutie kontajnerov, preprava a zneškodnenie/zhodnotenie. | |
1.6 Kontinuálne vznikajúce odpady 18 01 03, 18 01 06: | |
1.6.1 Odpady sú zhromažďované vo vyčlenených priestoroch spoločnosti, zabalené tak, aby nedochádzalo k nežiaducemu úniku znečisťujúcich látok do okolitého prostredia. | |
1.6.2 Vývoz odpadu bude realizovaný na základe dohodnutého harmonogramu. V prípade sviatkov a dní voľna bude vývoz dohodnutý individuálne a to tak, aby bol zabezpečený kontinuálny vývoz odpadov z areálu VÚSCH, a.s. | |
1.6.3 V prípade produkcie väčšieho množstva odpadov je možné požadovať zo strany objednávateľa aj vývoz na základe telefonickej objednávky naviac, oproti stanovenému harmonogramu. | |
1.7 Odpady vznikajúce v nepravidelných cykloch - 06 04 04, 08 03 17, 15 01 10, 15 01 11, 15 02 02, 16 06 01 a 18 01 08 budú zhromažďované vo vyčlenených priestoroch spoločnosti: | |
1.7.1 Vývoz sa nepožaduje v pravidelných cykloch, predpokladá sa v intervale 1-2x ročne. | |
1.7.1.1 Predjednaný bude individuálne, vrátane zadefinovania KČO, množstva a podmienok vývozu, a to telefonicky, e-mailom alebo na osobnom stretnutí podľa aktulneho výskytu odpadov. | |
1.7.2 Patria tu odpady, ktoré vznikajú: | |
1.7.2.1 v malých množstvách, ktoré sú priebežne zhromažďované v priestoroch objednávateľa. | |
1.7.2.2 nárazovo, napr.: pri vyradení majetku spoločnosti. | |
1.7.2.3 v spoločnosti mimoriadnou činnosťou, napr.: stavebné odpady pri opravách. | |
2. Frekvencia vývozu: | |
2.1 06 04 04 - odpady obsahujúce ortuť: | v nepravidelných cykloch |
2.2 08 03 17 - odpadový toner do tlačiarne obsahujúci nebezpečné látky | v nepravidelných cykloch |
2.3 15 01 10 - obaly obsahujúce zvyšky NL alebo kontaminované NL | 1-2 x ročne |
2.4 15 01 11 - kovové obaly obsahujúce nebezpečný tuhý pórovitý základný materiál (napríklad azbest) vrátane prázdnych tlakových nádob | 1-2 x ročne |
2.5 15 02 02 - absorbenty filtračné materiály vrátane olejových filtrov inak nešpecifikovaných, handry na čistenie, ochranné odevy kontaminované NL | 1-2 x ročne |
2.6 16 06 01 olovené batérie | 1 x ročne |
2.7 18 01 03 - odpady, ktorých zber a zneškodňovanie podliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy | 2 x týždenne (utorok, štvrtok) |
2.8 18 01 06 - chemikálie pozostávajúce z nebezpečných látok alebo obsahujúce nebezpečné látky | 4 x ročne |
2.9 18 01 08 - cytotoxické a cytostatické liečivá - okrem liečiv s obsahom omamných a psychotropných látok | 1 x ročne |
3. Požiadavky na dodržanie legislatívnych noriem: | |
3.1 Zákon NR SR č.79/2015 Z .z. o odpadoch, v platnom znení. | |
3.2 Vyhláška MŽP SR č.365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, v platnom znení. | |
3.3 Vyhláška MŽP SR č.366/2015 Z. z. o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, v platnom znení. | |
3.4 Vyhláška MŽP SR č.371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, v platnom znení. | |
3.5 Vyhláška MŽP SR č.373/2015 Z. z. o rozšírenej zodpovednosti výrobcov vyhradených výrobkov a o nakladaní s vyhradenými prúdmi odpadov, v platnom znení. | |
3.6 Zákon NR SR č.56/2012 Z .z. o cestnej doprave. | |
3.7 Dohoda ADR. |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Požaduje sa uzatvorenie zmluvy na dohodnuté obdobie plnenia 20 kalendárnych mesiacov, resp. do doby naplnenia zmluvného finančného objemu podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr, avšak najskôr od doručenia Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky dodávateľovi (ďalej len "Oznámenie"), |
2. Požaduje sa poskytovanie plnenia vo viacerých ucelených častiach, a to na základe na základe dohodnutého harmonogramu. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje: |
a) vykonať všetky práce súvisiace s odberom, prepravou a ekologickým zneškodnením nebezpečných odpadov v súlade s právnymi predpismi v oblasti životného prostredia a bezpečnostnými predpismi |
b) zabezpečiť prepravu nebezpečných odpadov v súlade s ADR |
c) do desiatich dní od prevzatia odpadu zaslať potvrdený „Sprievodný list nebezpečného odpadu“ objednávateľovi |
d) umožniť objednávateľovi prostredníctvom poverenej osoby priebežne kontrolovať vykonanie prác, ktoré sú predmetom tejto zmluvy |
e) vykonať prepravu dopravným prostriedkom spôsobilým na prevádzku tak, aby vyhovoval príslušným právnym predpisom a predovšetkým podmienkam prevádzky v premávke na pozemných komunikáciách |
f) pristaviť vozidlo spolu s vodičom a potrebnými dokladmi, a to vrátane denného záznamu vozidla, tzv: stazky |
g) pri odbere odpadu vystaviť protokol o odbere odpadu - vážny lístok, v ktorom bude uvedené Katalógové číslo odpadu (KČO), množstvo odobraného odpadu uvedené v tonách, dátum prevzatia odpadu, meno a podpis osoby, ktorá odpad prevzala, meno a podpis osoby, ktorá odpad odovzdala |
h) zabezpečiť váženie odpadu na certifikovanej váhe |
i) poskytnúť poradenskú činnosť |
4. Objednávateľ sa zaväzuje |
a) potvrdiť pracovníkovi dodávateľa ním predložený denný záznam o výkone vozidla, tzv. stazku, ktorý je podkladom k fakturácii služby, a to: |
- priamo na mieste a v čase výkonu služby potvrdí objednávateľ (resp. jeho pracovník), |
̵ alebo výkon služby bude potvrdený objednávateľom (resp. jeho pracovníkom) do 24 hodín v sídle dodávateľa. |
b) v prípade prepravy nebezpečného odpadu ako súčasť prepravných dokladov vystaviť sprievodný list nebezpečného odpadu, ako aj predložiť analýzu odpadu v zmysle Prílohy č.12 k vyhláške č. 366/2015 Z.z. o evidenčnej povinnosti, prípadne kartu bezpečnostných údajov. |
c) nezmiešavať jednotlivé druhy nebezpečných odpadov navzájom, ani ich neriediť, v prípade odpadov obsahujúcich azbest tieto stabilizovať |
d) zabezpečiť svoju účasť pri preberaní odpadu dodávateľom, alebo objednávateľ na to poverí tretiu osobu |
e) nebezpečný odpad zhromažďovať vo vyčlenených priestoroch objednávateľa a zabezpečiť aby bol zabalený tak, aby nedochádzalo k nežiaducemu úniku znečisťujúcich látok do okolitého prostredia |
5. Od momentu prevzatia odpadu na prepravu je dodávateľ zodpovedný za manipuláciu s týmto odpadom v súlade s platnými právnymi predpismi. |
6. Dodávateľ má právo vykonať vizuálnu kontrolu odpadu s cieľom overiť deklarované údaje o pôvode, vlastnostiach a zložení odpadu. |
7. Dodávateľ má právo odmietnuť odpad, ktorý nespĺňa podmienky rozhodnutí na prevádzkovanie zariadenia na zneškodnenie odpadov alebo strediska triedenia odpadov, alebo ak zneškodnenie takéhoto druhu odpadu nie je technicky možné. |
8. Nakoľko objednávateľ ako pôvodca odpadu nemá vhodné technické zabezpečenie na využitie odpadov, dodávateľ ako zneškodňovateľ zabezpečí využitie častí alebo zložky odpadu ako zdroj druhotnej suroviny. Fyzickým prevzatím odpadu sa dodávateľ stáva držiteľom využiteľnej zložky odpadu. |
9. V prípade prenájmu kontajnerov sa objednávateľ zaväzuje: |
a) prenajatý kontajner užívať spôsobom na to určeným, |
b) starať sa o ochranu kontajnera pred jeho poškodením a odcudzením |
c) nevykonávať žiadne úpravy prenajatého kontajnera |
d) nemeniť miesto vyhradeného stanovišťa kontajnera bez súhlasu dodávateľa |
e) oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu poškodenie, zničenie, stratu alebo odcudzenie prenajatého kontajnera, |
f) neposkytnúť kontajner do užívania tretej osobe |
10. V prípade produkcie väčšieho množstva odpadov je možné požadovať zo strany objednávateľa vývoz na základe telefonickej objednávky naviac, oproti stanovenému harmonogramu. V prípade odpadov vznikajúcich v nepravidelných cykloch objednávateľ túto skutočnosť oznámi dodávateľovi minimálne 3 dni vopred, a to telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. |
10.1 Dodávateľ je povinný, bezprostredne po doručení Oznámenie podľa časti C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY bod. 2, oznámiť objednávateľovi kontaktné telefónne čísla a e-mailové adresy potrebné pre naplnenie bodu č.10. |
11. Dodávateľ je pri výkone služieb v zmysle tejto Zmluvy povinný postupovať tak, aby neprišlo k vzniku škody v Objekte, v ktorom vykonáva zásah, ani na majetku v ňom sa nachádzajúcom alebo na zdraví ľudí. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré vzniknú na majetku alebo zdraví Objednávateľa, jeho zamestnancov alebo tretích osôb v súvislosti s výkonom činností dodávateľa v zmysle tejto Zmluvy. |
12. Dodávateľ je povinný mať uzavretú poistnú zmluvu zo zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom jeho činnosti, pričom trvanie poistenia musí byť viazané na trvanie zmluvného vzťahu založeného touto Zmluvou. Poistné krytie dodávateľa (poistná suma) musí byť uzavreté minimálne vo výške ročnej ceny služby na jednu a všetky poistné udalosti počas poistenej doby. |
13. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, pričom prílohou faktúry musí byť: |
a) zmluvnými stranami potvrdený rozsah poskytnutej služby s uvedením dátumu jej poskytnutia v príslušnom kalendárnom mesiaci; |
b) kópia objednávky objednávateľa; |
c) kópia protokolu o odbere odpadu; |
d) sprievodný list nebezpečného odpadu, okrem prípadov, kedy je faktúra doručená zároveň s protokolom o odbere odpadu. |
14. Požaduje sa platbu za službu realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, pričom |
14.1 Cena za vykonané služby sa určí podľa skutočne vykonaných služieb vzájomne odsúhlasených obidvomi zmluvnými stranami v Sprievodnom liste nebezpečného odpadu a bude pozostávať výlučne zo súčtu jednotkových cien uvedených v dokumente Príloha č. 1 - „Kalkulácia ceny", ktorý dodávateľ vypracuje v zmysle časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY. |
15. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
16. Požaduje sa, aby v prípade ak sa úspešným dodávateľom po elektronickej aukcii stane: |
- dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky a ak jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako súčasne aktuálna alebo predtým platná jednotková cena za MJ bez DPH, za ktorú verejný obstarávateľ nakupuje alebo nakupoval od dodávateľa pred vyhlásením tejto súťaže, |
alebo |
- dodávateľ, ktorý verejnému obstarávateľovi predložil aktuálnu cenovú ponuku pred vyhlásením tejto súťaže a jeho konečná jednotková cena za MJ bez DPH je vyššia ako cena ktorú predložil v aktuálnej cenovej ponuke pred vyhlásením tejto súťaže, |
tak objednávateľ vyzve úspešného dodávateľa na podanie vysvetlenia k uvedenému a ak po prehodnotení písomného zdôvodnenia objednávateľ: |
16.1 uzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, zašle dodávateľovi oznámenie, v ktorom potvrdí oprávnenie ním ponúknutej ceny. |
16.2 neuzná navýšenie konečnej jednotkovej ceny za MJ bez DPH príslušnej položky predmetu zákazky, vyhradzuje si právo odstúpiť od tejto zmluvy. |
17. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutého finančného rozdielu výslednej ceny predmetu zákazky a obvyklej trhovej ceny predmetu zákazky v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 15.-16. tejto časti. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
19. Dodávateľ poskytuje Objednávateľovi záruku na poskytnuté služby v lehote šiestich (6) kalendárnych mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu Sprievodného listu nebezpečného odpadu |
19.1 V prípade výskytu závady je Objednávateľ povinný túto skutočnosť písomne oznámiť Dodávateľovi. Od oznámenia vady Objednávateľom až do jej odstránenia dodávateľom záručná doba neplynie. V takomto prípade má Objednávateľ právo na jej bezplatné odstránenie |
19.2 Dodávateľ je povinný začať s odstraňovaním vád predmetu plnenia do troch (3) kalendárnych dní od uplatnenia reklamácie Objednávateľom a vady odstrániť v čo najkratšom možnom čase, resp. v termíne dohodnutom s Objednávateľom. Dodávateľ je oprávnený odmietnuť vybavenie reklamácie, ak závadu spôsobil Objednávateľ, a to písomne s odôvodnením odmietnutia reklamácie. |
20. V prípade nedodržania dohodnutého termínu poskytnutia služby Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený účtovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,- € za každý deň omeškania z ceny objednanej služby. |
21. Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Bližšie informácie sú uvedené na webovom sídle verejného obstarávateľa. |
==================================================================================================== |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy "DOKUMENTY - Zber a zhodnotenie alebo zneškodnenie vybraných odpadov v kategórií nebezpečný", |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
1.1 Vyplnenú a podpísanú Prílohu č. 1 - „Kalkulácia ceny". |
==================================================================================================== |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
01.07.2020 00:00 — 28.02.2022 23:59
1,00 služba
211 289,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.06.2020 15:10
22.06.2020 13:00
22.06.2020 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.06.2020 12:52 - Vstupná ponuka | 211 289,95 | € | Cena bez DPH |
22.06.2020 08:15 - Najvýhodnejšia ponuka | 211 232,10 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: