• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 12:10

Detail zákazky Z202012982

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.06.2020 08:44
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2020 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.06.2020 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.06.2020 12:10

Základné údaje

Z202012982

OF-214696

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4815725

Objednávateľ

37936859

Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja

Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK

Dodávateľ

46334831

Agrokov, spol. s r.o.

Cajlanská 173, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prídavné zariadenie za traktor (sypanie a radlica) - 6 ks

snehová radlica

  • 43313100-1 - Snehové pluhy
  • 34921000-9 - Zariadenia na údržbu ciest
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Posypové zariadenie (inertný a chemický materiál) na zadné trojbodové uchytenie traktora
Funkcia
Posypové zariadenie na traktorový nosič na zadný nosič slúžiace na posyp chemického a inertného materiálu pri zimnej údržbe ciest v správe verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Posypové zariadenie ks 6
Hmotnosť nadstavby kg 700
Objem korby m³ 1
Dávkovanie g/m² 20 250
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Vyhotovenie, parametre a funkcie posypového zariadenia :
Pohon hydraulický
Podávanie materiálu skrutkovica
Ovládanie ovládací panel v kabíne – plynulá regulácia
Šírka rozmetania 1 – 6 m
Rozmetadlo - disk nerez
Ochranná mreža pri násype nakladacie sito
Ochranná plachta krycia deka PVC
Sada odstavných nôh áno
 2. Snehová segmentová radlica - 6 ks
Funkcia
Snehová segmentová radlica na Traktor zn. Zetor Forterra/Kubota slúžiaca na odhŕňanie snehu na cestách v správe verejného obstarávateľa.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Segmentová radlica ks 6
Šírka záberu mm 2700
Celková šírka radlice mm 2800 3000
Výška radlice mm 600 800
Naklápanie naľavo a napravo ° 32
váha pluhu kg 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Podmienky uchytenia radlice na traktorový nosič Zetor: Zetor FORTERRA 115(130) s výkonom motora od 85 do 95 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 70 l/min pri 200 bar s upínacou doskou typu: DIN
Podmienky uchytenia radlice na traktorový nosič KUBOTA: KUBOTA M115 GX s výkonom motora 92,5 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 82,5 l/min s upínacou doskou typu: DIN
Vyhotovenie, parametre a funkcie radlice :
Prevedenie 3 - 4 segmenty (resp. výklopné nože)
Farba RAL 2011
Hydraulické zdvíhacie a naklápacie zariadenie áno
Kompatibilita s prednou upínacou doskou podľa DIN 76060 áno
Oddelený hydraulický obvod na nosiči radlice s rýchlospojkami áno
Oceľové brity áno
Ovládanie hydraulického okruhu z kabíny vodiča áno
Bočné výstražné osvetlenie radlice áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky.
2. Objednávateľ požaduje dodanie radlíc s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou do 120 dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy.
3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode.
4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií:
a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať,
b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie,
c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy.
5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky.
6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky).
7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely.
8. počas záručnej doby 24 mesiacov je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo , kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka
9. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 48 hodín od jeho nahlásenia / mimo dni pracovného pokoja.
10. Miesto zabezpečenia záručného a pozáručného servisu požaduje objednávateľ na území Prešovského kraja resp. v sídle objednávateľa
11. Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu počas 24 mesiacov
12. Miestom dodania posypových zariadení a radlíc sú sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník.
13. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru na traktorový nosič. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku.
14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky.
15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru.
16. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy mechanizmu pre minimálne dvoch zamestnancov pre každé zariadenie.
17. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke.
18. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku.
19. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

29.06.2020 07:00 — 30.10.2020 15:00

6,00 ks

102 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.06.2020 08:44

24.06.2020 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.06.2020 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 293
 55
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2020 15:40 - Vstupná ponuka 102 000,00 € Cena s DPH
24.06.2020 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka 101 748,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS