37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
46334831
Agrokov, spol. s r.o.
Cajlanská 173, Pezinok, 90201, SVK
Prídavné zariadenie za traktor (sypanie a radlica) - 6 ks
snehová radlica
Tovar, Služba
|
1. Posypové zariadenie (inertný a chemický materiál) na zadné trojbodové uchytenie traktora
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Posypové zariadenie na traktorový nosič na zadný nosič slúžiace na posyp chemického a inertného materiálu pri zimnej údržbe ciest v správe verejného obstarávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Posypové zariadenie | ks | 6 | ||
| Hmotnosť nadstavby | kg | 700 | ||
| Objem korby | m³ | 1 | ||
| Dávkovanie | g/m² | 20 | 250 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Vyhotovenie, parametre a funkcie posypového zariadenia : | |
| Pohon | hydraulický |
| Podávanie materiálu | skrutkovica |
| Ovládanie | ovládací panel v kabíne – plynulá regulácia |
| Šírka rozmetania | 1 – 6 m |
| Rozmetadlo - disk | nerez |
| Ochranná mreža pri násype | nakladacie sito |
| Ochranná plachta | krycia deka PVC |
| Sada odstavných nôh | áno |
|
2. Snehová segmentová radlica - 6 ks
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Snehová segmentová radlica na Traktor zn. Zetor Forterra/Kubota slúžiaca na odhŕňanie snehu na cestách v správe verejného obstarávateľa. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Segmentová radlica | ks | 6 | ||
| Šírka záberu | mm | 2700 | ||
| Celková šírka radlice | mm | 2800 | 3000 | |
| Výška radlice | mm | 600 | 800 | |
| Naklápanie naľavo a napravo | ° | 32 | ||
| váha pluhu | kg | 700 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Podmienky uchytenia radlice na traktorový nosič Zetor: | Zetor FORTERRA 115(130) s výkonom motora od 85 do 95 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 70 l/min pri 200 bar s upínacou doskou typu: DIN |
| Podmienky uchytenia radlice na traktorový nosič KUBOTA: | KUBOTA M115 GX s výkonom motora 92,5 kW a výkonom hydr. čerp. prac. okruhu 82,5 l/min s upínacou doskou typu: DIN |
| Vyhotovenie, parametre a funkcie radlice : | |
| Prevedenie | 3 - 4 segmenty (resp. výklopné nože) |
| Farba | RAL 2011 |
| Hydraulické zdvíhacie a naklápacie zariadenie | áno |
| Kompatibilita s prednou upínacou doskou podľa DIN 76060 | áno |
| Oddelený hydraulický obvod na nosiči radlice s rýchlospojkami | áno |
| Oceľové brity | áno |
| Ovládanie hydraulického okruhu z kabíny vodiča | áno |
| Bočné výstražné osvetlenie radlice | áno |
| Názov |
| 1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
| 2. Objednávateľ požaduje dodanie radlíc s požadovanými vlastnosťami, nepoužité s príslušnou dokumentáciou do 120 dní v zmysle článku Zmluvné podmienky, čas/lehota plnenia zmluvy. |
| 3. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky a typu, vrátane technickej špecifikácie tovaru podľa predlohy objednávateľa, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek a vyhlásenie o zhode. |
| 4. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 3 a do 2 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
| a) predložené dokumenty preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 3 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
| b) predložené dokumenty nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
| c) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov, objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
| 5. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený presný ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
| 6. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
| 7. Dodávateľ ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
| 8. počas záručnej doby 24 mesiacov je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena chybných dielov. Záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je predmet zmluvy v oprave alebo , kým dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka |
| 9. Dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu do 48 hodín od jeho nahlásenia / mimo dni pracovného pokoja. |
| 10. Miesto zabezpečenia záručného a pozáručného servisu požaduje objednávateľ na území Prešovského kraja resp. v sídle objednávateľa |
| 11. Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác mimozáručného a pozáručného servisu počas 24 mesiacov |
| 12. Miestom dodania posypových zariadení a radlíc sú sídla objednávateľa v mestách: Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník. |
| 13. Súčasťou dodávky je odskúšanie funkčnosti a sprevádzkovanie dodaného tovaru na traktorový nosič. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu technickú a prevádzkovú dokumentáciu. Doklady dodávateľ predloží v slovenskom jazyku. |
| 14. Ak objednávateľ zistí pri odskúšaní vadu, je oprávnený odmietnuť prevzatie predmetu zákazky. |
| 15. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
| 16. Objednávateľ pri odovzdaní tovaru požaduje zaškolenie obsluhy mechanizmu pre minimálne dvoch zamestnancov pre každé zariadenie. |
| 17. Objednávateľ požaduje, aby predmet zákazky spĺňal technické a kvalitatívne požiadavky umožňujúce prevádzkovanie na cestných komunikáciách v zmysle ustanovení zák.č. 106/2018 Z.z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke. |
| 18. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Faktúra musí obsahovať jednotkové ceny bez DPH za predmet zákazky a celkovú cenu za položku. |
| 19. V prípade, ak sa v technickej špecifikácii predmetu zákazky nachádza odvolávka na konkrétny výrobok, výrobcu, značku, typ krajiny, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ dopĺňa text slovami „alebo ekvivalentný“ v zmysle § 42 ods. 3 zákona a umožňuje uchádzačom nahradiť a oceniť navrhnuté tovary aj ekvivalentnými tovarmi, ktoré však musia dosahovať minimálne technické požiadavky a kvalitatívne parametre ako pôvodne navrhované. |
Bardejov, Humenné, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník, Prešovský, Slovenská republika
29.06.2020 07:00 — 30.10.2020 15:00
6,00 ks
102 000,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.06.2020 08:44
24.06.2020 11:00
24.06.2020 11:15
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 17.06.2020 15:40 - Vstupná ponuka | 102 000,00 | € | Cena s DPH |
| 24.06.2020 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 101 748,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: