• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 15:20

Detail zákazky Z202012953

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 09:02
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 15:20

Základné údaje

Z202012953

OF-213522

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4806321

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

00684023

MGP, spol. s r.o.

Šustekova 2, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Laboratórny materiál do výskumných laboratórií

laboratórny materiál, chladiaci box, prúžky, skalpel, sklíčko, valec, mikroskúmavky, pinzety

  • 33790000-4 - Laboratórny, zdravotnícky alebo farmaceutický sklenený tovar
  • 38000000-5 - Laboratórne, optické a presné prístroje a vybavenie (s výnimkou skiel)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laboratórny materiál do výskumných laboratórií
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného laboratórneho materiálu vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
2. Požadujú sa špecifické vlastnosti tovarov, aby výsledky experimentov mohli byť porovnateľné s predchádzajúcimi analýzami, aby mohli byť využité rovnaké analytické testy, ako v predchádzajúcich analýzach a aby sa zachovala kontinuita dlhodobých experimentov.
3. Objednávateľ u tovarov identifikovaných konkrétnym výrobcom, značkou, alebo typom pripúšťa dodanie ekvivalentných tovarov s plnohodnotnými vlastnosťami na identické použitie v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie a obvyklej praxe a zároveň so zabezpečením bezpodmienečnej kompatibility s laboratórnymi produktami, použitie ktorých je nevyhnutné s požadovanými tovarmi, a to bez nutnosti ďalších nákladov na strane objednávateľa.
4. V prípade ekvivalentných tovarov objednávateľ požaduje predložiť u každej ekvivalentnej položky bezplatnú vzorku, ktorá bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Chladiaci box ks 1
2. Diagnostické prúžky Multistix 10SG, kat.č.: 2156642 bal. 1
3. Rukoväť skalpela No.3, (S2896-1EA), kat.č.: S2896-1EA ks 2
4. Rukoväť skalpela, No.3L, (S3021-1EA), kat.č.: S3021-1EA ks 2
5. Podložné sklíčka na prípravu histologických preparátov (1 bal = 2500 ks), kat.č.: BR474701-2500EA bal. 1
6. Krabička na podložné sklíčka, kat.č.: BR475900-1EA ks 10
7. Obmedzovač pohybu pre hlodavce (1 bal = 100 ks), kat.č.: 52-9586 bal. 1
8. Stojany na kryoskúmavky a skúm. s vekom (1 bal = 10 ks), kat.č.: 212-8450 bal. 1
9. Kovové lyžičky (1 bal = 5 ks), RSGA235.218 bal. 2
10. SimpliPak 1 Purification Cartridge, kat.č.: SIPK0SIA1 ks 1
11. Hodinové sklíčko 50 mm, kat.č.: 1219.0050 ks 30
12. Hodinové sklo 70 mm, kat.č.: 1219.0070 ks 30
13. Fľaša so záv. s modrým uzáverom 250 ml, kat.č. 1527.0250 ks 20
14. Fľaša so záv. s modrým uzáverom 500 ml, kat.č.: 1527.0500 ks 20
15. Valec preparačný s vekom 150 mm, kat.č.: 1441.1515 ks 1
16. Odmerný valec 25 ml, kat.č.: 1561.0923 ks 2
17. Odmerný valec 100 ml, kat.č.: 1561.1130 ks 2
18. Mikroskúmavky BRAND 2 ml (1 bal = 500 ks), kat.č.: 2103.3622 bal. 1
19. Kadička nízka PMP 250 ml, kat.č.: 2101.1042 ks 10
20. Entomologické škatule s bulprénovou výplňou plné veko s pántom, kat.č.: 7.314 ks 20
21. Mikrosklá krycie číre pre mikroskop (1 bal = 200 ks), kat.č.: 1820.1222 bal. 3
22. Podložné sklíčka číre pre mikroskop 1 bal/50 ks, kat.č.: 1820.1101 bal. 10
23. Škatuľa na 100 mikroskopických preparátov, kat.č.: EP22050 ks 15
24. Preparačná súprava, kat.č.: 22360 ks 3
25. Sada 4 nerezových pinziet, kat.č.: EP42021 ks 6
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom, poštou alebo osobne kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. zoznam tovarov podľa jednotlivých položiek s uvedením názvu výrobcu tovaru, katalógového čísla tovaru a v prípade ekvivalentných tovarov aj špecifikáciu, príp. ďalšie informácie a dokumenty v takom rozsahu, aby bolo možné posúdiť, či ekvivalentné tovary spĺňajú požadované funkčné a technické špecifikácie (u ekvivalentných tovarov dodávateľ v zozname uvedie aj poznámku, že ide o ekvivalentný tovar),
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlených na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre),
1.3. rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH,
1.4. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne),
1.5. vzorku z každého tovaru, ktorý dodávateľ ponúka ako ekvivalentný k požadovaným druhom tovarov (každá vzorka ekvivalentného tovaru bude vyskúšaná pracoviskom objednávateľa pri práci v laboratóriu).
2. Objednávateľ posúdi dodávateľom predložené dokumenty, príp. vzorky ekvivalentných tovarov a do 3 pracovných dní odo dňa doručenia všetkých požadovaných náležitostí oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty, príp. vzorky:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom, či ponúkaný ekvivalent spĺňa požiadavky objednávateľa, pričom v prípade potreby vyskúšať vzorky ekvivalentných tovarov lehota na oznámenie rozhodnutia o vhodnosti či nevhodnosti ponúkaného ekvivalentu sa primerane predĺži podľa prevádzkových možností objednávateľa, ale najviac na 10 pracovných dní, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie, resp. opravu alebo nahradenie a zároveň určí dodatočnú lehotu na ich doručenie.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov, príp. vzoriek, alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
5. Jednotková cena je konečná, zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný dohodnúť s kontaktnou osobou objednávateľa.
8. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
9. Tovar bude dodaný najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky (aj mailovou formou) dodávateľovi.
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nábrežie mládeže 91, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

25.06.2020 08:00 — 24.07.2020 15:00

1,00 súbor

3 010,88

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2020 09:02

19.06.2020 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2020 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 386
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2020 19:07 - Vstupná ponuka 3 010,88 € Cena s DPH
17.06.2020 19:07 - Najvýhodnejšia ponuka 3 010,88 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS