35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
30228247
BITUNOVA spol. s r.o.
Neresnícka cesta 3, Zvolen, 96001, SVK
Katiónaktívna asfaltová emulzia
katiónaktívna asfaltová emulzia, asfaltová emulzia, spojovací náter, spojovací nástre
Tovar, Služba
1. Katiónaktívna asfaltová emulzia
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Katiónaktívna asfaltová emulzia (nemodifikované spojivo) určená pre postreky a pre náterové a vysprávkové technológie údržby cestného telesa a vozoviek na cestách II. a III. triedy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predpokladané množstvo Emulzie C50 B4 vrátane dopravy do miesta dodania | tona | 10 | 20 | |
2. Predpokladané množstvo Emulzie C60 B4 vrátane dopravy do miesta dodania | tona | 269 | 538 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Katiónaktívnu asfaltovú emulziu je potrebné dodávať podľa kvalitatívnych parametrov v zmysle STN EN 13808 - Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií: | |
- druh emulzie C50 B4 | emulzia s min. obsahom asfaltu 48 - 52 % |
- druh emulzie C60 B4 | emulzia s min. obsahom asfaltu 58 - 62 %, |
2. Dodanie emulzie: | |
- emulzia C50 B4 | požaduje sa dodať v jednorazových sudoch |
- emulzia C60 B4 | požaduje sa dodať v špeciálnych cisternách |
3. Skladovateľnosť emulzie | 3 mesiace |
Katiónaktívne asfaltové emulzie musia spĺňať technické podmienky uvedené v: | |
- KLEaZ 1/2014 Katalógový list emulzií a zálievok vydaný MDVaRR SR z decembra 2014 a Dodatok č.1/2016 ku KLEaZ 1/2014 z decembra 2016 (Emulzie pre nátery - nemodifikované spojivo) | |
- STN EN 13808 Asfalty a asfaltové spojivá. Súbor požiadaviek na špecifikáciu katiónaktívnych asfaltových emulzií v platnom znení a iné príslušné STN resp. STN EN. |
Názov |
1. Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú a to na dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody alebo do vyčerpania maximálneho finančného limitu objednávok. |
2. Vrátane dopravy na miesta plnenia - Michalovce, Moldava nad Bodvou, Čaňa okres Košice-okolie, Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov, Kráľovský Chlmec. |
3. Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZVO“) k momentu uzatvorenia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
4. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- požaduje sa predložiť podrobný rozpis ocenených položiek (položky 1. - 2. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
- požaduje sa predložiť SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- požaduje sa predložiť karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné kationaktívne emulzie alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- požaduje sa predložiť zmluvu alebo dohodu s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania rámcovej dohody s objednávateľom na zabezpečenie tovaru v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, |
- požaduje sa predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – výrobcu (od ktorého predkladá certifikát výrobku a kartu bezpečnostných údajov), čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
5. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky uchádzač predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Katiónaktívna asfaltová emulzia, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg, |
- najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia rámcovej dohody prostredníctvom systému EKS. |
6. Predmetom tejto dohody je záväzok dodávateľa počas účinnosti tejto dohody riadne a včas dodávať objednávateľovi na základe jeho čiastkových písomných objednávok predmet plnenia, ktorým je dodávanie tovarov - Katiónaktívna asfaltová emulzia (ďalej ako „tovar“ alebo „predmet plnenia“) s prepravou na miesto dodania, vrátane jeho naloženia a vyloženia, a záväzok objednávateľa za dodaný tovar zaplatiť dodávateľovi cenu podľa článku IV. tejto dohody. |
7. Objednávateľ je oprávnený za podmienok dohodnutých v tejto rámcovej dohode vystavovať objednávky, ktorých predmetom bude dodanie tovarov špecifikovaných a ocenených vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu v kvalite vyhovujúcej STN, STN EN a právnym predpisom platným v SR. |
8. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia a miesta plnenia bude počas trvania rámcovej dohody špecifikované v písomnej forme v čiastkových objednávkach, s určením druhu tovaru, množstva, ceny a miesta plnenia. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). |
9.a) Čiastkové písomné objednávky musia byť vystavené v súlade s touto rámcovou dohodou na základe aktuálnych prevádzkových potrieb objednávateľa. |
9.b) Dodávateľ berie na vedomie, že objednávanie tovaru je právom objednávateľa, nie jeho povinnosťou. Uvedenie predpokladaného množstva tovaru v tejto dohode nezaväzuje objednávateľa na odobratie tovaru v predpokladanom množstve, ani k žiadnym pravidelným odberom, a ani nezakladá ďalšie práva dodávateľa vrátane práva na náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladané množstvá tovaru v zmysle tejto dohody. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje plniť kvalitatívne požiadavky na dodaný tovar v súlade s touto rámcovou dohodou a plniť predmet dohody vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, s vybavením, ktoré si na tento účel zabezpečí. |
11. Dodávateľ prehlasuje, že tovar, ktorý je predmetom plnenia podľa tejto dohody, nie je zaťažený právami tretích osôb. |
12. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať výhradne nový nepoužívaný tovar. |
13. Ponukové jednotkové ceny uvedené v Rozpise ocenených položiek (položky "1. a 2. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v Prílohe č. 1 sú maximálne a záväzné počas účinnosti tejto dohody a ich zmena nie je prípustná, okrem zmeny zákonnej sadzby DPH. V cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním tovaru na miesto plnenia, vrátane jeho naloženia a vyloženia, prepravných nákladov, balenia, ako aj všetky ostatné náklady spojené s plnením predmetu zákazky dodávateľom. |
14. K cene bude dodávateľ fakturovať DPH v zmysle platných právnych predpisov v čase fakturácie. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzatvorenia dohody nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení dohody sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
15. Lehota dodania tovaru: |
15.a) dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v lehote najneskôr do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky dodávateľovi. V prípade emailovej komunikácie sa za deň doručenia objednávky považuje deň riadneho odoslania emailu. Nedodržanie tohto termínu považuje objednávateľ za podstatné porušenie dohody. |
15.b) dodanie tovaru objednávateľ požaduje v pracovných dňoch, pondelok – piatok od 7.00 hod. do 15.00 hod. Dodávateľ oznámi dodanie tovaru kontaktnej osobe objednávateľa telefonicky minimálne 3 hodiny vopred. |
16. Minimálne množstvo jednej objednávky emulzie s min. obsahom asfaltu 58 - 62 % (C60 B4) bude v objeme 3 tony. |
17. Pri dodaní emulzie s min. obsahom asfaltu 58 - 62 % (C60 B4) bude emulzia prečerpaná z prepravného vozidla dodávateľa do nádob objednávateľa. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar riadne, včas, bez akýchkoľvek vád alebo tiarch v množstve a kvalite podľa podmienok dohodnutých v dohode a príslušnej objednávke a že objednaný tovar v čase dodania a počas stanovenej záručnej doby bude mať vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
19. Dodávateľ pri každej dodávke odovzdá objednávateľovi spolu s tovarom potvrdený dodací list, pričom na dodacom liste uvedie údaje o druhu, kvalite, množstve a cene tovaru. Objednaný tovar bude dodaný po predložení dokladu totožnosti osoby určenej objednávateľom a podpise prevzatia tovaru touto osobou na dodacom liste. |
20. Pokiaľ počas platnosti tejto dohody dôjde u dodávateľa k zmene suroviny alebo výrobného postupu s vplyvom na vlastnosti predmetu plnenia je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi nové vyhlásenie o zhode predmetu plnenia spolu s protokolmi zo skúšok, ktoré boli podkladom pre vyhlásenie o zhode podľa EN 13 808. |
21. Objednávateľ nadobúda vlastnícke právo k predmetu plnenia ihneď po jeho prevzatí a podpísaní dodacieho listu. |
22. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na dodávanom tovare až do jeho prevzatia objednávateľom v mieste dodania. |
23. Dodávateľ je povinný bezodkladne písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú dodanie tovaru a ktorých následkom bude omeškanie s dodaním tovaru. |
24. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu množstva a kvality dodaného tovaru. |
25. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak preberaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky, bol dodaný v rozpore s objednávkou alebo v rozpore s deklarovanými parametrami tovaru v zmysle predloženého preukázania zhody vlastností emulzie. O odmietnutí a dôvode odmietnutia tovaru bude vyhotovený písomný záznam podpísaný oboma zmluvnými stranami. |
26. Prepravu predmetu plnenia do miesta plnenia vrátane jeho naloženia a vyloženia zabezpečuje dodávateľ na vlastné náklady. |
27. Dodávateľ bude tovar dodávať vlastnými zamestnancami alebo prostredníctvom prepravcu. V prípade, ak dodávateľ dodá tovar prostredníctvom prepravcu alebo iným spôsobom než vlastnými zamestnancami, zodpovedá v celom rozsahu tak, akoby tovar dodával sám. |
28. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
29. Podkladom pre úhradu ceny bude faktúra vyhotovená dodávateľom. Dodávateľ vystaví faktúru za skutočne dodané a objednávateľom prevzaté množstvo tovaru a splnenie každej čiastkovej objednávky bude dodávateľ účtovať osobitnou faktúrou. Faktúru za predmet dohody sa dodávateľ zaväzuje vystaviť až po dodaní tovaru a jeho prevzatí objednávateľom bez vád. Prílohou faktúry bude dodací list potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
30. Faktúra bude obsahovať náležitosti daňového dokladu v zmysle ustanovenia § 74 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a tieto údaje: - označenie zákazky, - pečiatka a podpis oprávnenej osoby, adresa a sídlo, - číslo dohody, číslo faktúry, - deň odoslania a deň splatnosti faktúry, - označenie peňažného ústavu a IBAN, na ktorý sa má platiť, - fakturovanú sumu. |
31. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti uvedené v tejto dohode, objednávateľ je oprávnený vrátiť ju dodávateľovi do 3 (troch) pracovných dní na doplnenie a dodávateľ je povinný ju doplniť. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúr začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi. |
32. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. |
33. Dodávateľ zodpovedá za kvalitu dodaného tovaru podľa platných technických noriem a v zmysle predložených dokladov o zhode vlastností tovaru. |
34. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu prípadných vád tovaru uplatní bezodkladne po jej zistení, pričom oznámenie vád (reklamácia) musí byť vykonané písomne. Za písomnú formu sa považuje aj forma elektronickej pošty (e-mail). Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
35. Dodávateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto dohody, najneskôr však do 2 (dvoch) pracovných dní od nahlásenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady je dodávateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v uvedenej 2 dňovej lehote. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný reklamovaný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
36. Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré mal tovar v čase jeho prevzatia objednávateľom, aj keď sa vada stala zjavnou počas záručnej doby. Objednávateľ má v takomto prípade právo požadovať od dodávateľa bezplatné odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar. |
37. V prípade nedodržania kvality dodaného tovaru je dodávateľ povinný bezodkladne zabezpečiť náhradné plnenie kvalitatívne dohodnutého tovaru na vlastné náklady. Dodávateľ zabezpečí bezchybné plnenie do 2 (dvoch) pracovných dní od uplatnenia reklamácie objednávateľa. |
38. Ak dodávateľ napriek výzve objednávateľa neodstráni vady v dohodnutej lehote, je objednávateľ oprávnený dať vady odstrániť na náklady dodávateľa, pričom tieto je oprávnený od dodávateľa vymáhať. |
39. V prípade omeškania objednávateľa so zaplatením ceny je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania v súlade s ustanovením § 369a Obchodného zákonníka. |
40. V prípade omeškania dodávateľa s dodaním objednaného tovaru je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny nedodaného tovaru za každý začatý deň omeškania. |
41. V prípade akéhokoľvek iného porušenia povinnosti dodávateľa vyplývajúcej mu z tejto dohody je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,5% z ceny predmetu plnenia za každé jednotlivé porušenie tejto dohody. |
42. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie rámcovej dohody: |
42.a) nedodržanie lehoty dodania tovaru, |
42.b) nedodržanie kvality dodaného tovaru, |
42.c) nedodržanie jednotkových cien, |
42.d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- rozpis ocenených položiek (položky 1. a 2. vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu) v rozsahu uvedenom v prílohe č. 1 potvrdený dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
- SK vyhlásenie o parametroch resp. SK certifikát v zmysle zákona č. 133/2013 Z. z. o stavebných výrobkoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky č. 162/2013 Z. z. ktorou sa ustanovuje zoznam skupín stavebných výrobkov a systémy posudzovania parametrov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- karty bezpečnostných údajov podľa zák. č. 67/2010 Z. z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a prílohy II -nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1907/2006/ES (REACH) v zmene nariadenia Komisie č. 830/2015/EÚ a nariadenia Európskeho parlamentu a Rady č. 1272/2008/ES (Chemická legislatíva REACH a CLP) na príslušné kationaktívne emulzie alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným orgánom členského štátu, |
- zmluva alebo dohoda s výrobcom o budúcich dodávkach na požadované množstvá a na obdobie trvania rámcovej dohody s objednávateľom na zabezpečenie tovaru v prípade, že dodávateľ nie je zároveň výrobcom predmetu zákazky, |
- čestné vyhlásenie, v ktorom sa dodávateľ zaväzuje uskutočňovať dodávky tovaru od zmluvného dodávateľa – výrobcu (od ktorého predkladá certifikát výrobku a kartu bezpečnostných údajov), čestné vyhlásenie musí byť potvrdené dodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávnenej konať v mene dodávateľa), |
42.e) v prípade predloženia dokladov, ktoré nespĺňajú podmienky a požiadavky objednávateľa, je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody, |
43. Ukončenie rámcovej dohody môže nastať: |
43.a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
43.b) odstúpením od rámcovej dohody pre podstatné porušenie rámcovej dohody, ukončenie dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody druhému účastníkovi dohody v listinnej forme, |
43.c) odstúpením od rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u dodávateľovi v listinnej forme, |
43.d) ukončením rámcovej dohody dohodou zmluvných strán, ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení rámcovej dohody, pre ukončenie rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení rámcovej dohody v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
43.e) odstúpením od rámcovej dohody ak dodávateľ nespĺňa podmienky podľa § 32 ods.1 písm. e) alebo f) ZVO k momentu uzavretia dohody ako aj počas celej doby jej platnosti. |
44. Dodávateľ sa zaväzuje, že v súlade s § 79 ods. 2 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov zaviaže svojich zamestnancov a všetky ďalšie osoby na jeho strane, ktoré sa v rámci plnenia dohody u neho alebo u objednávateľa oboznámia s osobnými údajmi, povinnosťou mlčanlivosti. Splnenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety je dodávateľ povinný na výzvu objednávateľa kedykoľvek hodnoverne preukázať. |
45. Objednávateľ nesmie uzatvoriť rámcovú dohodu s dodávateľom alebo dodávateľmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. V čase uzatvárania rámcovej dohody dodávateľ už musí byť zapísaný v registri partnerov verejného sektora. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Košický, Slovenská republika
12
1,00 celok
213 714,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.06.2020 08:59
24.06.2020 14:00
24.06.2020 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.06.2020 10:10 - Vstupná ponuka | 213 530,00 | € | Cena bez DPH |
19.06.2020 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 213 530,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: