• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 09:55
  •    Zrušenie zákazky
    19.06.2020 09:59

Detail zákazky Z202012950

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 08:10
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 09:55
  •    Zrušenie zákazky
    19.06.2020 09:59

Základné údaje

Z202012950

OF-214763

zrušená

Objednávateľ

00306525

Mesto Komárno

Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Elektronický systém právnych informácií

právne informácie, komentáre k právnym predpisom, informačný systém

  • 79140000-7 - Právne poradenstvo a informačné služby
  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 48611000-4 - Databázový softvérový balík
  • 48810000-9 - Informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie online a off-line prístupu do komplexného elektronického systému právnych informácií (ASPI alebo "ekvivalent") pre poskytovanie právneho poradenstva
Funkcia
Minimálne požiadavky na elektronický systém / Elektronický systém právnych informácií bude obsahovať:
1. Prostredníctvom systému bude zabezpečená práca s aktuálnymi komentármi právnych predpisov, ako aj užívateľsky komfortná práca s právnymi predpismi a súvisiacimi dokumentmi pre pracovníkov.
2. Zbierku zákonov a konsolidovaných znení - všetky právne predpisy uverejnené v Z.z. a Zb. min. od roku 1918 a k nim prislúchajúce redakčne spracované konsolidované znenia vo všetkých časových verziách, svojimi nástrojmi a možnosťami uľahčuje rýchlu orientáciu v predpisoch a poskytuje ich vzájomnú previazanosť.
3. Komentáre k zákonom - cca osemdesiatim priebežne aktualizovaných komentárov k jednotlivým ustanoveniam významných právnych predpisov z rôznych oblastí práva.
4. Rozhodnutia súdov (judikáty) - Databáza rozhodnutí súdov SR, ČR, Európskych súdov s možnosťou vyhľadávania min. podľa kľúčových slov, čísiel rozhodnutí, času vydania rozhodnutia, druhu súdu, spis. značky, autora a prameňa.
5. Odborné články (literatúra)- aktualizované odborné články od renomovaných odborníkov z právnej oblasti; články prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi; vrátane článkov z časopisov "Justičná revue", alebo "Zo súdnej praxe" alebo " Bulletin slovenskej advokácie" a pod.
6. Príklady z praxe alebo ekvivalent (napr. obdobné informácie publikované v odborných časopisoch), prípadne prístup na odborný portál s danou problematiku - odpovede odborníkov na najčastejšie otázky z praxe určené širokej verejnosti za účelom riešenia bežných problémov užívateľov z rôznych oblastí; príklady z praxe sú prepojené na legislatívu aktívnymi odkazmi.
7. Vzory zmlúv a právnych podaní - produkt obsahujúci vzory zo všetkých oblastí práva predstavujúci určitý návod na koncipovanie konkrétnej zmluvy, podania alebo žaloby; pri konkrétnom vzore je stručný komentár prepojený aktívnymi odkazmi na Z.z.; vzor zmluvy a podania môže používateľ otvoriť v ľubovolnom textovom editore, pomeniť, uložiť a vytlačiť.
8. Dôvodové správy - databáza min. 6 300 dôvodových správ ( vysvetľujú hl. dôvody návrhov zmien a tvorby zákonov); produkt obsahuje dôvodové správy zákonov, ktoré vyšli v Z.z. od r. 1993 po súčasnosť.
9. Online archív právnických časopisov " Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - všetky ročníky min. od r. 2001 s možnosťou vyhľadávania prostr. kľúčového slova; s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z ktoréhokoľvek čísla v PDF alebo RTF formáte.
10. Aktuálne vydania právnických časopisov "Zo súdnej praxe" alebo "Justičná revue" - online prístup k najnovším číslam s možnosťou stiahnutia si jednotlivých záznamov z každého čísla v PDF alebo RTF formáte.
11. Predpisy EÚ a judikatúra SDEU - online prístup k aktualizovanej databáze smerníc a nariadená EÚ publikovaných na portály Eur-lex a vyhľadávanie v publikovanej judikatúre SDEU.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
On-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov 5
Off-line prístup do komplexného elektronického automatizovaného systému právnych informácií počet prístupov 5
Obdobie poskytovania služby kalendárny rok 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Nekvantifikovateľné technické vlastnosti *
aktuálnosť denne aktualizovaná databáza, napr, dáta tlačených periodík ( napr. Zbierka zákonov SR, ďalej "Z.z.") a ich aktualizovanie v deň uverejnenia príslušnej aktualizácie v tlačenom periodiku;
štruktúrovanosť všetky informácie musia byť štruktúrované tak, aby užívateľ mohol kedykoľvek vyhľadať akúkoľvek informáciu na základe ním vybraných kritérií;
previazanosť informácie navzájom prepojené aktívnymi linkami - možnosť pohybu po celej databáze právnych informácií
spoľahlivosť informácie musia byť garantované
on-line a off line prístup informácie musia byť kedykoľvek k dispozícii na základe prístupu na internet, alebo s alternatívou ich dostupnosti aj off-line spôsobom v prípade potreby
rýchlosť technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu na rýchle vyhľadávanie online informácií;
užívateľský komfort možnosť hľadania informácie na základe rýchleho a variabilne nastaveného vyhľadávača, pričom kritériom vyhľadávania je prakticky akákoľvek časť informácie,
* vyhľadané informácie editovateľné vo formáte .doc,. docx alebo .rtf
bezplatný predajný a popredajný servis všetky nejasnosti týkajúce sa práce so systémom právnych informácií, technické a obsahové problémy rieši a vysvetľuje formou bezplatného tel. alebo emailového poradenstva operátor (hot-line)
monitoring e-mailom možnosť využívať upozornenia na aktuálne prejednávané zmeny právnych predpisov formou e-mailových správ s aktívnymi odkazmi na príslušný portál
nový obsah informácia o aktualizácií alebo zaradení nových dokumentov priamo v danom produkte s aktívnymi odkazmi na príslušné dokumenty, t.j. bez nutnosti prácneho vyhľadávania nových informácií
funkcia "záložka" a funkcia "požiadavka" alebo ekvivalent možnosť zriadenia osobného profilu užívateľa podľa vlastného výberu opakovane používaných dokumentov alebo kritérií vyhľadávania dokumentov uložením odkazu na zvolený dokument
* alebo vyplnený vyhľadávací formulár
technická podpora na báze Verity alebo ekvivalentu v kombinácii s detailným štrukturovaním dát umožní maximálne rýchle vyhľadávanie požadovaných informácii a zároveň zabezpečuje promptné prepojenie dát najvyššej úrovne na najnižšiu možnú úroveň a
* spoľahlivo naviguje spleťou vzájomne prepojených dát, produkty sa zobrazia vo formáte HTML alebo ekv. na báze XML technológií tak, aby všetky informácie boli plne editovateľné
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
I. CENA
1. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie : jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenej v Zmluve.
2. Celková cena predmetu zákazky/zmluvy obsahuje všetky náklady Poskytovateľa spojené s plnením predmetu zákazky/zmluvy (poskytnutie prístupových práv, automatické aktualizácie, podpora a pod.)
II. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA
1. V prípade, ak cena Poskytovateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zneskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní"), Poskytovateľ je povinný predložiť na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom doklady a vysvetlenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona a verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu.
2. Ak poskytovateľ v čase stanovenom Objednávateľom nepredloží na základe písomne výzvy doklady a vysvetlenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy.
III. PLNENIE PREDMETU ZÁKAZKY
1. Podrobnosti dodania (napr. email na zaslanie prístupových práv) budú dohodnuté elektronicky s kontaktnou osobou  Objednávateľa do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy
2. Objednávateľ požaduje bezplatné zaškolenie v rozsahu min. 2 hod. podľa zoznamu účastníkov určeného Objednávateľom. Termín a miesto školenie bude určené po vzájomnej dohode zmluvných strán.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť pre Objednávateľa užívacie práva ku všetkým produktom v rozsahu technickej špecifikácie predmetu zákazky, osobitných požiadaviek na plnenie a zmluvných podmienok,
IV. FAKTURÁCIA
1. Úhrada za predmet zákazky/zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutie zálohovej platby na základe Poskytovateľom vyhotovenej a doručenej faktúry v mesačnej periodicite, ak sa Poskytovateľ s Objednávateľom nedohodne inak.
2. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa riadneho doručenia faktúry Objednávateľovi.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Poskytovateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať a faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa.
4. Miesto doručenia faktúry v listinnej podobe je sídlo Objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú Poskytovateľ zašle faktúru elektronicky oznámi Objednávateľ Poskytovateľovi do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy.
5. Poskytovateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená Poskytovateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť Poskytovateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a Poskytovateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti.
ĎALŚIE USTANOVENIA
1.  Ak Poskytovateľ poruší akúkoľvek povinnosť podľa tejto zmluvy alebo neposkytne plnenie v súlade s požiadavkami špecifikovanými v technickej špecifikácií predmetu, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Poskytovateľa zmluvnú pokutu podľa článku XIII VZP OPET.
2. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti Poskytovateľa podľa tejto zmluvy , podľa VZP a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky.
3. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku alebo pre doklady a dokumenty technického charakteru, ktoré Objednávateľ môže akceptovať vo vyhotovení aj v inom ako štátnom jazyku.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Mestský úrad Komárno, Nám. gen. Klapku 1, 94501 Komárno, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

24.06.2020 08:03 — 08.07.2020 08:04

1,00 celý predmet zákazky

5 988,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2020 08:10

19.06.2020 09:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2020 10:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 577
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS