• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.06.2020 10:03

Detail zákazky Z202012949

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 08:19
  •    Predkladanie ponúk
    24.06.2020 10:00
  •    Zrušenie zákazky
    24.06.2020 10:03

Základné údaje

Z202012949

OF-214297

zrušená

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

oprava akumulačných pecí

oprava akumulačných pecí

  • 50531200-8 - Služby na údržbu plynových zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Oprava elektrických akumulačných pecí.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
TPS budova č. 1 - -
Demontáž a montáž nových káblov, líšt PVC a elektrických prvkov súbor 1,00
Din lišta oceľová m 1,00
Svieto chlebové dvojžiarovkove, E 27, 2 x 75 W, IP 56 nad vchod vonku kus 1,00
Žiarovky LED, E 27, 230 V, 11 W kus 2,00
Kábel CYKY- J-3 x 2,5 mm2 m 60,00
Prudový chránič s istením B 16 A, 230 V kus 3,00
Vykurovací konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 3,00
Rozvodná škatuľa nad omietku + svorkovníca na ukončenie kábla pre konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 3,00
Lišta PVC 14 x 14 mm, 2 m kus 30,00
Líniová schéma rekonštruovaného rozvádzača RH kus 1,00
Správa o OP a OS elektrických zariadení pre TPS b. č.1 súbor 1,00
TPS budova č. 6 - -
Demontáž a montáž nových káblov, lišt PVC a elektrických prvkov súbor 1,00
Vykurovací konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 2,00
Svietidlo chlebové dvojžiarovkove, E 27, 2 x 75 W, IP 56 nad vchod vonku kus 1,00
Žiarovky LED, E 27, 230 V, 11 W kus 2,00
Prudový chránič s istením B 16 A, 230 V kus 2,00
Lišta PVC 14 x 14 mm, 2 m kus 10,00
Kábel CYKY- J-3 x 2,5 mm2 m 22,00
Rozvodná škatuľa nad omietku + svorkovníca na ukončenie kábla pre konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 2,00
Líniová schéma rekonštruovaného rozvádzača RH kus 1,00
Označovacia nálepka s bleskom kus 1,00
Správa o OP a OS elektrických zariadení pre TPS b. č. 6 súbor 1,00
BT budova č.3 - -
Demontáž a montáž nových káblov, lišt PVC, hlavného vypínača a elektrických prvkov súbor 1,00
Istič 3 pólový C 40 A, 400 V- hlavný kus 1,00
Din lišta oceľová m 0,50
Istič 3 pólový B 25 A, 400 V-pre zásuvku nad omietku 400 V kus 1,00
Istič 1 pólovy B 10 A, 230 V kus 2,00
Istič 1 pólovy B 16 A, 230 V kus 3,00
Prudový chránič s istením B 16 A, 230 V kus 5,00
Nulaková zbernica (svorkovnica) kus 1,00
Vykurovací konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 4,00
Sporakový vypínač nad omietku 25 A, 400 V, pre el. sporák kus 1,00
Lišta PVC 14 x 14 mm, 2 m kus 18,00
Lišta PVC 40 x 20 mm, 2 m kus 3,00
Kábel CYKY- J-5 x 2,5 mm2 m 7,00
Istič 3 pólový B 25 A, 400 V-pre sporákový vypínač kus 1,00
Gumený kábel CSGS- J-5 x 2,5 mm2 pre el. sporák m 2,00
Kábel CYKY- J-3 x 2,5 mm2 m 36,00
Závesný kupeľňový ohrievač 1200 W, 16 A, 230 V, IP 44 kus 1,00
Svietidla chlebové dvojžiarovkove, E 27, 2 x 75 W, IP 56 nad vchod vonku kus 1,00
Žiarovky LED, E 27, 230 V, 11 W kus 2,00
Čierny vodič prierezu 4 mm2 m 2,00
Rozvodná škatuľa nad omietku + svorkovníca na ukončenie kábla pre konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 4,00
Plastový ochranný kryt na zakrytie živých častí 50 x 40 cm kus 1,00
Označovacia nálepka s bleskom kus 1,00
Líniová schéma rekonštruovaného rozvádzača RH kus 1,00
Správa o OP a OS elektrických zariadení pre BT b. č. 3 súbor 1,00
CVBV b. č. 1 - -
Demontáž a montáž nových káblov, lišt PVC a elektrických prvkov súbor 1,00
svietidla chlebové dvojžiarovkove, E 27, 2 x 75 W, IP 56 nad vchod vonku kus 1,00
Žiarovky LED, E 27, 230 V, 11 W kus 2,00
Prudový chránič s istením B 16 A, 230 V kus 3,00
Vykurovací konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 3,00
Kábel CYKY- J-3 x 2,5 mm2 m 50,00
Označovacia nálepka s bleskom kus 2,00
Lišta PVC 14 x 14 mm, 2 m kus 25,00
Líniová schéma rekonštruovaného rozvádzača RH a RP kus 2,00
Rozvodná škatuľa nad omietku + svorkovníca na ukončenie kábla pre konvektor ECOFLEX TAC 2 000 kus 3,00
Plastový ochranný kryt na zakrytie živých častí 60 x 60 cm kus 1,00
Čierny vodič prierezu 4 mm2 m 2,00
Správa o OP a OS elektrických zariadení pre CVBV b. č. 1 súbor 1,00
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Vrátane montáže na mieste plnenia.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná dielo v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky.
Dodávateľ sa zaväzuje odovzdať objednávateľovi pred začatím prác zoznam všetkých pracovníkov s ich osobnými údajmi, ktorí sa budú podieľať na vykonaní diela, ako aj zoznam techniky s uvedením evidenčných čísiel z dôvodu zabezpečenia vstupu do objektu.
Dielo musí byť vykonané v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdané objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí diela. Dodávateľ pri realizácii diela použije nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
Ak dodávateľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v zmluve, alebo preruší práce na vykonaní diela, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške.
Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky platné zásady v oblasti požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany životného prostredia, vyplývajúce z platných predpisov a zákonov týkajúcich sa týchto oblastí v priebehu celej doby plnenia tejto zmluvy.
Cena za vykonanie diela je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena za vykonanie diela musí zahŕňať všetky náklady, ktoré v súvislosti s jeho vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na dopravu, ako aj nákladov na všetky pomocné práce, pomocný materiál, bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci.
Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého diela podľa zmluvy.
Faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou faktúry. Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy.
Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona. Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na príjemcu plnenia - objednávateľa, dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez DPH, na ktorej uvedie slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní diela. Dodávateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí diela potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Splatnosť faktúry dodávateľa za riadne vykonané dielo je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Povinnosť priznať a odviesť daň prechádza z dodávateľa na objednávateľa v súlade s ustanovením § 69 ods. 12 písm. j) zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Dodávateľ vystaví pre objednávateľa faktúru bez dane z pridanej hodnoty a na faktúre uvedie mimo iné aj slovnú informáciu „prenesenie daňovej povinnosti“.
Dodávateľ sa zaväzuje prepraviť vzniknutý odpad podľa druhu na miesto zhodnotenia alebo zneškodnenia v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, pričom túto prepravu bude vykonávať na základe registrácie (odpady kategórie O alebo na základe súhlasu – odpady kategórie N vydaného príslušným Okresným úradom).
Prepravu odpadu môže dodávateľ zabezpečiť aj treťou osobou, ktorá vlastní príslušnú registráciu alebo súhlas na prepravu odpadov. Objednávateľovi je povinný odovzdať doklady (vážne lístky, sprievodný list NO) zo skládky – zariadenia, kde bol odpad odovzdaný. Odpad dodávateľ odovzdá v mene objednávateľa.
Podmienkou prevzatia diela je úspešné vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky a odovzdanie správy o vykonanej odbornej prehliadke a odbornej skúške, ktorú je dodávateľ v súvislosti s vykonaním diela povinný vyhotoviť.
Ak sa dodávateľ dostane do omeškania s odovzdaním diela ako celku, objednávateľ má právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z ceny diela s DPH za každý aj začatý deň omeškania.
Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela.
Ak je dodávateľ právnická osoba musí vlastniť platné Oprávnenie na opravu, montáž, odborné prehliadky a odborné skúšky na vyhradené technické zariadenie (ďalej len "VTZ" ) elektrické vydané oprávnenou organizáciou na dodávateľa podľa §15 zákona č.124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov a platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti vydané na osobu na prácu na VTZ elektrických v zmysle § 24 revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR.
Ak je dodávateľ fyzická osoba musí vlastniť platné Osvedčenie o odbornej spôsobilosti na VTZ elektrické vydané oprávnenou organizáciu na osobu podľa § 16 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v rozsahu §24 revízny technik Vyhlášky č. 508/2009 Z. z. MPSVaR.
Po vygenerovaní zmluvy je dodávateľ povinný písomne požiadať objednávateľa o vydanie oprávnenia na činnosť na VTZ elektrické na pracoviskách objednávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e-mailom dodávateľovi.
Miesto vykonania diela: Kamenica nad Cirochou
Dielo bude možné realizovať počas pracovných dní v čase od 7.00 hod. do 15,00 hod. Zmenu pracovného času je možné dohodnúť na základe jednorázového  povolenia.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Kamenica n/Cirochou, Humenné, Prešovský, Slovenská republika

02.07.2020 07:00 — 21.09.2020 14:00

1,00 celok

6 245,65

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.06.2020 08:19

24.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 384
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS