• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 14:45
  •    Zrušenie zákazky
    18.06.2020 14:47

Detail zákazky Z202012894

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 14:41
  •    Predkladanie ponúk
    18.06.2020 14:45
  •    Zrušenie zákazky
    18.06.2020 14:47

Základné údaje

Z202012894

OF-214987

zrušená

Objednávateľ

37915568

Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja

Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

STK a EK III.

Technická kontrola, emisná kontrola, STK, EK

  • 71356100-9 - Technická kontrola
  • 71631200-2 - Technická inšpekcia automobilov

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. STK a EK III.
Funkcia
Vykonanie pravidelnej STK a EK pre vozidlá, cestmajsterstvá Prievidza, Bánovce nad Bebravou, Partizánske, Nitrianske Rudno, Nitrianske Pravno.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Technická kontrola osobné vozidlá + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 9
Emisná kontrola osobné vozidlá + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 9
Technická kontrola nákladné vozidlá + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 28
Emisná kontrola nákladné vozidlá + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 28
Technická kontrola traktory + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 3
Emisná kontrola traktory + kontrolná nálepka EK a osvedčenia ks 3
Technická kontrola vozíky, prívesy, vlečky + kontrolná nálepka TK a osvedčenia ks 3
Opakované prehliadky (STK a EK osobné, nákladné autá, traktory, vozíky) ks 58
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie emisných kontrol pre zážihový a vznetový motor pre vozidlá kategórie M1,N1,N2,N3, N3G, (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 prac. dní od uzavretia zmluvy overenú kópiu právoplatného Oprávnenia na vykonávanie technických kontrol pre vozidlá kategórie M1, N1,N2,N3, N3G,O1,O2,O3,T,P (vydáva Obvodný úrad pre cestnú dopravu a pozemné komunikácie).
Objednávateľ požaduje vykonanie technickej a emisnej kontroly v súlade so zákonom č. 725/2004 Z.z. o podmienkach prevádzky vozidiel v premávke na pozemných komunikáciách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Dodávateľ bude realizovať v prípade potreby aj opakované TK, EK.
Konkrétne termíny vykonania STK a EK a počty vozidiel budú upresňované priebežne počas platnosti zmluvy.
Objednávateľ vyžaduje, aby Stanica TK a EK sa nachádzali do 30 km od okresného mesta Prievidza.
Objednávateľ si vyhradzuje právo znížiť alebo zvýšiť počet vozidiel v rámcovej zmluve, v závislosti od finančných prostriedkov objednávateľa v zmysle podrobného aktualizovaného rozpočtu dodávateľa doručeného do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 3 dní.
Dodanie technických a emisných prehliadok - dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH.
Dodávateľ vystaví faktúru za služby vykonané na základe čiastkovej objednávky Objednávateľa.
Úhrada plnenie bude uskutočnená po dodaní objednaných STK a EK, na základe doručenej faktúry. Faktúra musí obsahovať číslo objednávky, číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku.
Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia do sídla objednávateľa.
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 celok

2 950,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.06.2020 14:41

18.06.2020 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.06.2020 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 340
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.06.2020 10:14 - Vstupná ponuka 2 948,23 € Cena bez DPH
18.06.2020 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka 2 948,23 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS