• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 10:15

Detail zákazky Z202012878

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 13:49
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 10:15

Základné údaje

Z202012878

OF-215014

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4806293

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

46270221

RUGOS, s.r.o.

Tamaškovičova 2742/17, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Údržba nezastavaných pozemkov

Údržba nezastavaných pozemkov

  • 77314000-4 - Údržba pozemkov
  • 77314100-5 - Údržba trávnikov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Údržba nezastavaných pozemkov
Funkcia
Kosenie trávy, odstránenie buriny a náletových drevín, vyhrabanie opadnutého lístia, odvoz uvedeného zeleného odpadu.
Kosenie v rovine aj vo svahu – kosenie krovinorezmi a pojazdovými kosačkami.
Kosenie trávy v celkovej výmere 420 382 m2  za sezónu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kosenie lúčneho trávnika vo svahu do 30%, mulčovanie bez odvozu  - (počet kosení za sezónu - 2x) m2 2500
2. Kosenie lúčneho trávnika vo svahu do 30%, mulčovanie bez odvozu - (počet kosení za sezónu - 2x) m2 45739
3. Kosenie trávnika v rovine s odvozom trávy a likvidáciou  - (počet kosení za sezónu - 2x) m2 51177
4. Kosenie lúčneho trávnika v rovine aj vo svahu do 30%, bez mulčovania a odvozu - (počet kosení za sezónu - 2x) m2 9500
5. Kosenie ruderálneho porastu, mulčovanie, vyhrabanie, odvoz a likvidácia - (počet kosení za sezónu - 1x) m2 19300
6. Kosenie lúčneho trávnika v rovine aj vo svahu do 30%, bez mulčovania a odvozu - (počet kosení za sezónu - 2x) m2 88030
7. Kosenie ruderálneho porastu, mulčovanie, vyhrabanie, odvoz a likvidácia - (počet kosení za sezónu - 1x) m2 7190
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje krovinorezmi, pojazdnou kosačkou s mulčovacou hlavou, pojazdnou kosačkou so zberačom, traktorom so svahovou priekopovou rukou s mulčovacím zariadením s dosahom min. 6 m.
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy preukáže, že disponuje odbornými pracovníkmi - koscami s preukazom na obsluhu krovinorezov.
Dodávateľ do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží doklad z povinného školenia zamestnancov z BOZP, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky v zmysle zákona č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy s uvedením ceny za jedno kosenie po lokalitách. Podklady poskytne objednávateľ.
Dodávateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba vykonaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.
Dodávateľ sa zaväzuje, že  za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia, odvozu a likvidácie odpadu (pokosenej trávy), s vyčistením komunikácií a obrubníkov.
Dodávateľ predloží objednávateľovi potvrdenie o ekologickej likvidácii trávy a lístia.
Vyžaduje sa ochrana majetku objednávateľa pred poškodením od odletujúcich kamienkov a trávy.
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 5 pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
Služba musí byť vykonaná v súlade so zmluvnými podmienkami, s platnými bezpečnostnými predpismi a odovzdaná objednávateľovi podľa podpísaného zápisu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán o odovzdaní a prevzatí služby.
Cena za vykonanie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Súčasťou zmluvy je cenová ponuka zahŕňajúca špecifikáciu prác dodávateľa uvedená v tejto zmluve.
Cena za vykonanie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej vykonaním dodávateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta vykonania služby.
Spôsob fakturácie bude upresnený po vygenerovaní zmluvy. Fakturácia bude prebiehať k aktuálnemu mesiacu, kedy nastalo plnenie zo strany dodávateľa a to pre každú lokalitu samostatne.
Faktúry budú vystavené v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musia obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom vykonaní služby. Dodávateľ predloží objednávateľovi po každom kosení čiastkovú faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby potvrdený poverenými oprávnenými osobami oboch zmluvných strán.
Ak dodávateľ nie je platca DPH a v priebehu plnenia zmluvy sa stane platcom DPH, objednávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať.
Miesto vykonávania služby:     lokalita Levice, Devičany, Nitra a Alekšince.
Lehota plnenia v lokalite Levice a Devičany:    júl a september.  Celkom 2 x za sezónu, t.j. kosenie 2 x 99 416 m2 = 198 832 m2.
Lehota plnenia v lokalite Nitra:  august a október.  2 x za sezónu 9 500 m2 = 19 000 m2 a 1x za sezónu 19 300 m2. Celkom 38 300 m2.
Lehota plnenia v lokalite Alekšince - okolie:    august a október. 2 x za sezónu 88 030 m2 = 176 060 m2 a 1x za sezónu 7 190 m2. Celkom 183 250 m2.
Dodávateľ je povinný začať s čiastkovým plnením zmluvy do 5 pracovných dní od vyzvania objednávateľa.
Ak dodávateľ nevykoná službu v termíne podľa tejto zmluvy je povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny za službu za každý deň omeškania až do vykonania služby podľa zmluvných podmienok.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak dodávateľ nevykoná uvedenú službu v požadovanej kvalite alebo ak nezačne vykonávať predmet zmluvy do 10 dní od začiatku lehoty plnenia dohodnutej v tejto zmluve.
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak bude zmluva uzavretá s dodávateľom, ktorý sa v predchádzajúcich troch rokoch dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže objednávateľ preukázať (napr. nesplnenie predmetu zmluvy, odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa.)

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nitriansky, Slovenská republika

01.07.2020 07:00 — 30.10.2020 15:00

1,00 celok

17 358,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2020 13:49

19.06.2020 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 222
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.06.2020 11:09 - Vstupná ponuka 17 358,00 € Cena s DPH
19.06.2020 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 16 062,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS