• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 14:05

Detail zákazky Z202012868

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.06.2020 13:17
  •    Predkladanie ponúk
    19.06.2020 13:11
  •    Ukončenie zákazky
    19.06.2020 13:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    19.06.2020 14:05

Základné údaje

Z202012868

OF-214930

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=4806281

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

36698121

PRAMAKO, s.r.o.

Podháj 67, Banská Bystrica, 97405, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pranie, chemické čistenie a žehlenie textilu

pranie, chemické čistenie a žehlenie textilu

  • 98310000-9 - Pranie a chemické čistenie

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pranie, chemické čistenie a žehlenie textilu
Funkcia
Pranie, chemické čistenie a žehlenie textilu v rozsahu, kvalite, podmienkach a lehotách dohodnutých v tejto zmluve.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Obrus reštauračný ročne/ks 55
Uterák obyčajný ročne/ks 200
Utierka ročne/ks 250
Obliečka na vankúš ročne/ks 130
Obliečka na paplón ročne/ks 130
Posteľná plachta ročne/ks 130
Blúza UT ročne/ks 15
Nohavice UT ročne/ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
cena zahŕňa poskytnutie prania
cena zahŕňa poskytnutie žehlenia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Miesto plnenia Banská Bystrica.
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek v jednotkových cenách s DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Periodicita čiastkových plnení - každých 7 dní / pranie.
Poskytnutie čiastkových plnení služby, ktorá je predmetom zmluvy je najneskôr do 7 dní od prevzatia vecí určených na pranie.
V pracovných dňoch pondelok až piatok v čase od 7:00 hod do 14:00 hod vyzdvihnutie špinavého a dodanie čistého prádla.
Určený zamestnanec objednávateľa prádlo preberie podľa rozpisky (dodací list) a podpisom potvrdia prevzatie. Zaznamenané bude množstvo prevzatého prádla v kusoch.
Údaje sa zaznamenajú na dodacom liste - ktoré budú podkladom pre fakturáciu.
Reklamácia - predmetom reklamácii bude zle vyprané prádlo, praním poškodené prádlo, zamenené, zafarbené a chýbajúce prádlo. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov (poverenými kontaktnými osobami), poškodené, zle oprané prádlo bude zabalené a označené.
Uchádzač je povinný reklamáciu vybaviť max. do 3 dní, v prípade nevybavenia reklamácie bude toto nahradené zo strany uchádzača.
V prípade potreby objednávateľ reklamuje vady diela-nekvalitne vyprané prádlo, poškodené prádlo, chýbajúce prádlo, zamenené, zafarbené - každých 7 dní, v reklamácii uvedie vady, ktoré v priebehu 7 dní zistil.
V prípade nepodstatného porušenia zmluvy možno od zmluvy odstúpiť iba v prípade, že druhá strana bola na možnosť odstúpenia od zmluvy písomne upozornená a bola jej poskytnutá dodatočná primeraná lehota na zjednanie nápravy.
Zmluvné strany sa dohodli na cene diela v závislosti od počtu kusov vypraného prádla.
Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí byť vystavená prehľadne. Súčasťou faktúry musí byť rozpis vypraného prádla. Splatnosť faktúry je minimálne 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry odberateľovi.
Každá zmluvná strana je povinná určiť kontaktnú osobu, ktorá bude oprávnená a povinná zabezpečiť plnenie tejto zmluvy. Táto osoba nie je oprávnená meniť alebo dopĺňať túto zmluvu za zhotoviteľa alebo objednávateľa.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Objednávkovom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

22.06.2020 13:12 — 30.10.2020 13:16

1,00 súbor položiek

300,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

15.06.2020 13:17

19.06.2020 13:11

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

19.06.2020 13:26

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 210
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.06.2020 10:37 - Vstupná ponuka 299,90 € Cena s DPH
16.06.2020 10:37 - Najvýhodnejšia ponuka 299,90 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS