• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Detail zákazky Z202012866

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.06.2020 10:46
  •    Predkladanie ponúk
    22.06.2020 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.06.2020 14:38
  •    Zazmluvnenie zákazky

Základné údaje

Z202012866

OF-214877

ukončená

Objednávateľ

17639760

Stredisko sociálnej starostlivosti

Vl. Clementisa 51, Trnava, 91701, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní

plnenie tonerov, nákup nových tonerov

  • 30125100-2 - Tonerové náplne

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní
Funkcia
Priebežné dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov počas zmluvného obdobia (12 mesiacov) na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov sa bude realizovať vždy zodpovednému pracovníkovi na adresu sídla Objednávateľa.
Dodávanie požadovaných tonerov a plnenie tonerov, bude Dodávateľ realizovať na svoje vlastné náklady, ktoré musia byť súčasťou jeho cenovej ponuky na celý predmet zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Plnenie tonerov HP CE278A kus 10
Plnenie tonerov HP CE285A kus 60
Plnenie tonerov HP Q2612A kus 15
Plnenie tonerov HP CF283A kus 5
Plnenie tonerov CB435A kus 3
Plnenie tonerov CF217A kus 3
Nové tonery HP 302XL čierne kus 15
Nové tonery HP 302XL farebné kus 15
Nové tonery HP 301XL čierne kus 15
Nové tonery HP 301XL farebné kus 10
Nové tonery HP 650 čierne kus 30
Nové tonery HP 650 farebné kus 30
Nové tonery HP 652 čierne kus 70
Nové tonery HP 652 farebné kus 50
Nové tonery HP CE410X black kus 6
Nové tonery HP CE411A cyan kus 3
Nové tonery HP CE412A yellow kus 3
Nové tonery HP CE413A magenta kus 3
Nové tonery HP CF 350A black kus 10
Nové tonery HP CF 350A cyan kus 10
Nové tonery HP CF 350A yellow kus 10
Nové tonery HP CF 350A magenta kus 10
Nové tonery Lexmar CX 410 black kus 2
Nové tonery Lexmar CX410 cyan kus 2
Nové tonery Lexmar CX410 yellow kus 2
Nové tonery Lexmar CX410 magenta kus 2
Nové tonere HP Laser Jet M 176/CF 530A čierne kus 10
Nové tonere HP Laser Jet M 176/CF 531A modré kus 10
Nové tonere HP Laser Jet M 176/CF 532A žlté kus 10
Nové tonere HP Laser Jet M 176/CF 533A červené kus 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Dodávateľ bude predbežne plniť tonery a dodávať nové tonery, ktoré sú predmetom tejto zákazky na adresu sídla Objednávateľa na základe telefonických a emailových objednávok a to do dvoch dní od dňa objednania tovaru. Plnenie predmetu zákazky je vrátane dopravy.
Predpokladané množstvo dodania a naplnenia tonerov je stanovené podľa odobratého množstva za predchádzajúci rok. Uvedené predpokladané množstvo nie je pre Objednávateľa záväzné, nakoľko sa počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že aj v prípade neodobrania alebo prekročenia predpokladaného množstva predmetu zákazky za obdobie jedného roka, nebude požadovať navýšenie jednotkovej ceny, alebo úhradu za neodobranie predmetu zákazky alebo za jeho nadmerné odobranie. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v jeho cenovej ponuke budú zarátané všetky náklady spojené s výkonom predmetu tejto zákazky ako sú: plnenie tonerov a dodanie nových tonerov na adresu sídla Objednávateľa, pohonné hmoty, mzdy pracovníkov a všetky ostatné náklady súvisiace s výkonom predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s výkonom predmetu zákazky budú súčasťou konečnej ceny počas platnosti zmluvy.
Dodávateľ je povinní pri plnení tonerov zabezpečiť ich maximálne naplnenie. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nedodržanie požiadaviek objednávateľa v technickej špecifikácii predmetu zákazky a v osobitných požiadavkách na plnenie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy.
Názov Upresnenie
1. Dodávateľ predloží Objednávateľovi preukázateľnou formou (písomne) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení zadávania zákazky cez elektronické trhovisko zoznam naplnenia tonerov a nových tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov tonerov za jeden kus, pričom v uvedenej cene bude zarátaná aj cena dopravy. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Cena za plnenie tonerov a nových tovaru bude zaokrúhlená na základe matematických pravidiel, na dve desatinné miesta. Zoznam bude v originálnom vyhotovení podpísaný osobou oprávnenou konať v mene Dodávateľa. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
Pri predložení zoznamu naplnených a nových tonerov, ktoré sú predmetom tejto zákazky v ktorom bude uvedená cena k jednotlivých druhov, musí Dodávateľ dbať na to aby po vynásobení cien tovaru s presnou hodnotou počtu kusov bola výsledná suma zhodná s jeho vysúťaženou víťaznou ponukou. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
2. Platba za plnenie tejto zákazky bude prebiehať bezhotovostným platobným stykom, na základe faktúry doručenej Dodávateľom. Faktúra bude predložená Objednávateľovi vždy spolu s doručeným tovarom. Splatnosť vystavenej faktúry bude 20 kalendárnych dní od jej doručenia Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
3. Na faktúre a dodacom liste musia byť uvedené ceny, ktoré boli vysúťažené v elektronickom trhovisku, a ktoré budú uvedené na zozname naplnených a nových tonerov podľa bodu 1. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
4. Cena za predmet zmluvy je konečná, v ktorej sú zahrnuté všetky náklady na dodanie predmetu tejto zákazky. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
5. Dodávateľ ručí Objednávateľovi, že plnenie tonerov a nové tonery zodpovedajú platným normám akosti. Zodpovedá za kvalitu predávaného tovaru Objednávateľovi. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
6. Objednávateľ je povinný reklamovať zistené vady na naplnených a nových toneroch v kvalite a kvantite, prípadné iné reklamačné dôvody vždy písomnou formou bez zbytočného odkladu dodávateľovi. V reklamácii musí byť uvedený dôvod reklamácie. Dodávateľ sa zaväzuje, že všetky následné uznané reklamačné nároky bude realizovať výmenou tovaru v čo najkratšom možnom čase. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.
7. Dodávateľ nesmie postúpiť svoje práva zo Zmluvy inému subjektu. Ak tak urobí, bude to chápané ako hrubé porušenie podmienok Zmluvy s ktorými súhlasil pri zadávaní ponuky cez elektronické trhovisko. Nedodržanie uvedenej podmienky sa považuje za zásadné porušenie zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Nákup a plnenie tonerov do tlačiarní

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a neprodukuje sa tak stále viac a viac odpadov. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Renovované tonery sú výrobky od slovenského producenta a podporíte tak rast slovenskej ekonomiky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika

30.06.2020 07:00 — 29.06.2021 15:00

434,00 kus

4 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.06.2020 10:46

22.06.2020 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.06.2020 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
19.06.2020 12:13 - posledná predložená ponuka (Pozor, nie v každom prípade sa jedná o údaje o najvýhodnejšej predloženej ponuke.) 4 499,21 € Cena bez DPH
Celkový počet predložených ponúk: 6

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS